Gjest imli Skrevet 31. oktober 2007 #2121 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å så koselig med spark allerede! Blir litt misunnelig her altså... Er nå 18+2 og ikke det minste tegn her... Når kjente du det for første gang med førstemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2122 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å så koselig med spark allerede! Blir litt misunnelig her altså... Er nå 18+2 og ikke det minste tegn her... Når kjente du det for første gang med førstemann? Jeg kjente de første svake bevegelsene i uke 14 med både lillemor og pondus. Og da hadde jeg i tillegg morkake som lå på fremveggen. Men jeg bærer babyen langt fremme og var slank på den tiden, mulig det hadde noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2123 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tok nytt bilde i dag, har lagt det inn i galleriet under magebilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. november 2007 #2124 Del Skrevet 1. november 2007 Åh, fin mage altså Morsomt at det er så stor forskjell på folk, med hvor tidlig de får mage, og hvor store de blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. november 2007 #2125 Del Skrevet 1. november 2007 Tenk at du har kommet så langt, det er kjekt å høre at formen din er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2126 Del Skrevet 2. november 2007 Må bare skryte litt av lilleprinsen min her. I forrige uke satt han og tegnet sammen med søsteren, og holdt da blyanten i et solid knyttneve-grep og bare rablet. I dag satt han ved siden av meg med en penn og noe papir. Plutselig ser jeg han holder pennen i et perfekt pinsett-grep, og tegner noen bittesmå krusseduller som han omtaler som "fuggel" (fugl) og båt. Rart at en lettere hormonell mamma blir rørt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2007 #2127 Del Skrevet 3. november 2007 Må bare skryte litt av lilleprinsen min her. I forrige uke satt han og tegnet sammen med søsteren, og holdt da blyanten i et solid knyttneve-grep og bare rablet. I dag satt han ved siden av meg med en penn og noe papir. Plutselig ser jeg han holder pennen i et perfekt pinsett-grep, og tegner noen bittesmå krusseduller som han omtaler som "fuggel" (fugl) og båt. Rart at en lettere hormonell mamma blir rørt da... hihi... så søtt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. november 2007 #2128 Del Skrevet 3. november 2007 Må bare skryte litt av lilleprinsen min her. I forrige uke satt han og tegnet sammen med søsteren, og holdt da blyanten i et solid knyttneve-grep og bare rablet. I dag satt han ved siden av meg med en penn og noe papir. Plutselig ser jeg han holder pennen i et perfekt pinsett-grep, og tegner noen bittesmå krusseduller som han omtaler som "fuggel" (fugl) og båt. Rart at en lettere hormonell mamma blir rørt da... Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2129 Del Skrevet 3. november 2007 Og i dag fant han plutselig ut hvordan han skulle stupe kråke på stuegulvet. Han er bare så skjønn, men jeg trenger da virkelig ikke begynne å sippe hver gang han lærer noe nytt. Hormoner sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. november 2007 #2130 Del Skrevet 4. november 2007 Det er så herlig hver gang de lærer noe nytt. Jeg blir stadig like stolt og rørt hver gang smurfen knekker nye koder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #2131 Del Skrevet 4. november 2007 Så skjønn gutt du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. november 2007 #2132 Del Skrevet 5. november 2007 14 uker, spark og mage. Du verden, her går det unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2133 Del Skrevet 5. november 2007 Så skjønn gutt du har Tusen takk. 14 uker, spark og mage. Du verden, her går det unna! Ja tiden flyr plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2134 Del Skrevet 5. november 2007 Du er nå 15 uker på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 6. august, 2007 Hjertet begynner å slå: 31. august, 2007 Embryoet beveger seg: 24. september, 2007 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. oktober, 2007 Alle indre organer er ferdig formet: 1. oktober, 2007 Risikoen for spontanabort avtar: 15. oktober, 2007 Kvalmen avtar for de fleste: 22. oktober, 2007 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 29. oktober, 2007 Fosteret svelger og tisser: 12. november, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. november 2007 #2135 Del Skrevet 6. november 2007 Når skal du på UL forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. november 2007 #2136 Del Skrevet 6. november 2007 Grattis med 15 uker Magen begynner omsider å vokse her også nå, men ingen spark ennå....tror jeg...bortforklarer alt med luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2137 Del Skrevet 6. november 2007 Når skal du på UL forresten? Jeg skal mandag 26.nov, dagene snegler seg virkelig avgårde nå. Grattis med 15 uker Magen begynner omsider å vokse her også nå, men ingen spark ennå....tror jeg...bortforklarer alt med luft Når du først kjenner det er det jo ikke tvil, men du vet jo fra før hva du skal kjenne etter. De kommer nok veldig raskt vil jeg tippe. -------------------- Jeg lurer på om jeg har foranliggende morkake denne gangen også. Den har ligget foran og langt ned begge gangene før. Fikk da ekstra ul i uke 32 for å sjekke at den hadde trukket seg oppover, og det gjorde den begge gangene. Det kan jo være årsaken til at sparkene ikke er så tydelige, for da skal babyen sparke både gjennom den og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2007 #2138 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 7. november 2007 #2139 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg skal mandag 26.nov, dagene snegler seg virkelig avgårde nå. Når du først kjenner det er det jo ikke tvil, men du vet jo fra før hva du skal kjenne etter. De kommer nok veldig raskt vil jeg tippe. -------------------- Jeg lurer på om jeg har foranliggende morkake denne gangen også. Den har ligget foran og langt ned begge gangene før. Fikk da ekstra ul i uke 32 for å sjekke at den hadde trukket seg oppover, og det gjorde den begge gangene. Det kan jo være årsaken til at sparkene ikke er så tydelige, for da skal babyen sparke både gjennom den og magen. Blir spennende med UL Har også foranliggende morkake, men den hadde heldigvis trukket seg opp her også på kontroll i uke 32. Var jo litt koselig å få en ekstra titt på knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #2140 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke så lenge til ul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå