Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er hos en fysioterapaut. Begynte med øvelser på stor ball, for bekkenbunnen. Så tok vi for oss litt magemuskler og ryggmuskler, og hadde en økt med knipeøvelser. Alt lagt til rette for gravide, med tips til stillinger som ikke gjorde at magen var i veien. Og tips til stillinger og avspenning som kunne gjøre åpningstiden og selve fødselen lettere.

Veldig godt å få rørt seg og bli svett, og veldig betryggende at en fysio leder treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på gravid-trim hos en fysioterapaut i dag. Er helt knust i alle muskler, var virkelig effektiv trening. Så nå er det plottet inn på kalenderen hver tirsdag kveld.

Alle som har vært innom her: :klem:

Hm... det der hørtes veldig interessant ut! Dyrt, eller? Kunne tenkt meg å begynne på en eller annen trimform for gravide, men jeg vet ikke helt hva, og så er prisene så avskrekkende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det der hørtes veldig interessant ut! Dyrt, eller? Kunne tenkt meg å begynne på en eller annen trimform for gravide, men jeg vet ikke helt hva, og så er prisene så avskrekkende... :sjenert:

Vi betaler 30,- gangen vi. Er en samling av fysioer i kommunen som har en masse treningsgrupper, alt fra gravid-trim til trening på resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi betaler 30,- gangen vi. Er en samling av fysioer i kommunen som har en masse treningsgrupper, alt fra gravid-trim til trening på resept.

Ikke mer?! :sjokkert: Tror jeg flytter til kommunen din, jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt nybil i dag!!!

Endte på en Volkswagen Sharan TDI, 2003-mod, 7-seter

3 separate seter i baksetet gjør at det er goood plass til 3 barneseter, og med de to bakerste setene ute, blir bagasjerommet svært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Fikk litt bussfølelse da jeg skulle prøvekjøre tidligere i kveld. Stor forskjell fra den lille stasjonsvogna vi hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neria og Madden: :klem:

21+0 uker i dag! Kjenner herlige spark hver dag og alt er bare kos. 4 arbeidsdager igjen før vi setter kursen mot "hotell svigers" og en totalt avslappet julefeiring.

Svigers gleder seg til vi kommer, og ungene gleder seg til å dra. Siden svigers synes det er så koselig å stå opp med ungene, og gjerne gjør det, kan jeg vente meg en uke med soving til ca 10 hver dag. Skal virkelig nyte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...