AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Kjenner meg litt uvel av hele greia. psykologen mener vi bør avslutte. Jeg er ikke enig, og har forklart hvorfor. Hun kan strekke seg fram til jul nå da.. dvs 6 timer igjen. dette ble så plutselig synes jeg. Får svar som: noen sårbarheter må du bare leve med.. osv. Føler hun gir meg opp, og føler meg avvist. sa til henne: du kan jo ikke bare konkludere med det, uten å høre med meg hva jeg tenker? har kontaktet en ny psykolog og kan få time der. Men må ha henvisning fra lege. Hva sier jeg til legen liksom? At psykologen vil avslutte og jeg ikke er klar? Vil legen da sende henvisning? kanskje jeg bare skal kutte ut behandling en stund og bare leve med plagene? aner ikke Hva jeg skal gjøre.. avslutte behandling hos en, for å starte med en ny? Forstår ikke Anonymkode: 71b56...c59
Silva Pluvialis Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 (endret) Jeg forstår godt at du kjenner deg uvel og ikke klar for å slutte om du føler du trenger mer hjelp. Det er fullt mulig å gå fra en psykolog til en annen. Går du på DPS eller til privatpraktiserende psykolog? Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 24 minutter siden, Uatskillelig skrev: Jeg forstår godt at du kjenner deg uvel og ikke klar for å slutte om du føler du trenger mer hjelp. Det er fullt mulig å gå fra en psykolog til en annen. Går du på DPS eller til privatpraktiserende psykolog? Jeg ble sendt fra DPS til privat psykolog. Jeg skrev et brev (hvor jeg beskrev livshistorien min, tidligere diagnoser og behandlinger, og psykiske vansker den dag i dag) som DPS la til med henvisningen. Det er et godt tips du kan ta i bruk. Skriv litt om deg selv og hva du trenger hjelp til, og be psykologen henvise deg til en annen. Hvis hen nekter så kan du gå gjennom fastlegen. Jeg går til privat nå. Vet ikke om psykologen kommer til å skrive en god henvisning da det er litt rart at jeg må slutte der. Hva skal hun skrive liksom? At jeg har behov for videre oppfølging, men at hun avslutter meg? Anonymkode: 71b56...c59 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Hvor mange tråder skal du lage om dette egentlig? Du fikk jo mange gode råd i den forrige tråden din! Forklar situasjonen til legen din, si at du har fått tilbud hos en ny psykolog men at du trenger en henvisning for å få en time hos den nye! Anonymkode: 9305d...65f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder skal du lage om dette egentlig? Du fikk jo mange gode råd i den forrige tråden din! Forklar situasjonen til legen din, si at du har fått tilbud hos en ny psykolog men at du trenger en henvisning for å få en time hos den nye! Anonymkode: 9305d...65f Hva skal legen skrive i denne henvisningen? Hva skal han krysse av av tidligere behandlinger? Anonymkode: 71b56...c59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå