AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Jeg drømmer ofte at jeg sitter i passasjersetet i en selvkjørende bil. Midt i turen kommer jeg på at jeg gjør noe ulovlig, men jeg fortsetter likevel. I disse drømmene er jeg alltid stresset. Andre ganger kjører jeg bilen selv, men har null kontroll. Disse gangene vet jeg også at jeg gjør noe ulovlig (jeg har ikke lappen), men jeg fortsetter likevel. Jeg ender alltid med å krasje/ødelegge pappas bil. Alltid stresset i denne drømmen også. Er alene i bilen i begge drømmene. Noen som vet hva dette betyr? Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Jeg har forresten i ett par av drømmene der jeg kjører bilen blitt jaget av politiet. Enten på veien eller til fots etter jeg har krasjet i noe eller kjørt av veien. Anonymkode: ddd32...2ff
Sunnys Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 (endret) Drømmene dine trenger ikke å handle om bil i det hele tatt, men om hverdagen din. Høres ut som du mister kontroll? Selvkjørende bil du sitter på i? Null kontroll? Redd for å gjøre noe feil? Politi er etter deg, krasjer pappas bil.. tolker det slik at du er redd for å gjøre noe feil, redd for å få kjeft, Har en travel hverdag, det du ikke føler du har kontroll over alt. Endret 10. september 2020 av Sunnys
Hockeypulver Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Kan det være pga noe du har gjort tidligere/evt gjør nå som du ikke vil at andre skal finne ut av? Og er stresset for at noen skal finne ut av det.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 3 minutter siden, Sunnys skrev: Drømmene dine trenger ikke å handle om bil i det hele tatt, men om hverdagen din. Høres ut som du mister kontroll? Selvkjørende bil du sitter på i? Null kontroll? Redd for å gjøre noe feil? Politi er etter deg, krasjer pappas bil.. tolker det slik at du er redd for å gjøre noe feil, redd for å få kjeft, Har en travel hverdag, det du ikke føler du har kontroll over alt. Ja, bilen kan representere deg selv. At du ikke har kontroll over deg selv. Det samme sies dersom man drømmer om et hus, at det også representerer en selv. Du er kanskje stressa og behøver mer hvile. Anonymkode: b01fa...82a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 9 minutter siden, Sunnys skrev: Drømmene dine trenger ikke å handle om bil i det hele tatt, men om hverdagen din. Høres ut som du mister kontroll? Selvkjørende bil du sitter på i? Null kontroll? Redd for å gjøre noe feil? Politi er etter deg, krasjer pappas bil.. tolker det slik at du er redd for å gjøre noe feil, redd for å få kjeft, Har en travel hverdag, det du ikke føler du har kontroll over alt. Jeg føler forsåvidt at jeg har lite kontroll over livet og fremtiden for tiden, etter at jeg mistet jobben på grunn av korona. Det stresser meg selvsagt, men jeg har absolutt ikke en travel hverdag, men stresset sitter i kroppen likevel. Når det kommer til at jeg er redd for å gjøre feil, så er jeg ikke det, men jeg er redd tidligere feil skal innhente meg. Så, du er kanskje inne på noe takk. Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 8 minutter siden, Hockeypulver skrev: Kan det være pga noe du har gjort tidligere/evt gjør nå som du ikke vil at andre skal finne ut av? Og er stresset for at noen skal finne ut av det. Ja, det er helt riktig. Jeg har aldri tenkt at det kan ha noen sammenheng med drømmene mine. Interresant takk! Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #8 Skrevet 10. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler forsåvidt at jeg har lite kontroll over livet og fremtiden for tiden, etter at jeg mistet jobben på grunn av korona. Det stresser meg selvsagt, men jeg har absolutt ikke en travel hverdag, men stresset sitter i kroppen likevel. Når det kommer til at jeg er redd for å gjøre feil, så er jeg ikke det, men jeg er redd tidligere feil skal innhente meg. Så, du er kanskje inne på noe takk. Anonymkode: ddd32...2ff Det tenker jeg også.. at du er redd tidligere feil skal innhente deg. det tenker jeg om meg selv også.. at noe plutselig skal dukke opp Anonymkode: 0d94a...cad
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #9 Skrevet 10. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bilen kan representere deg selv. At du ikke har kontroll over deg selv. Det samme sies dersom man drømmer om et hus, at det også representerer en selv. Du er kanskje stressa og behøver mer hvile. Anonymkode: b01fa...82a Spennende at du sier det, for jeg har en annen tilbakevendende drøm som går ut på at jeg flytter inn i ett hus eller leilighet. Det er ikke alltid den samme plassen, Men drømmene er likevel like. Stedet jeg flytter til er kjempefint! Jeg trives utrolig godt der, bortsett fra at det er møblert med mange møbler og pyntegjenstander som jeg ikke klarer å fjerne. De sitter ikke fast eller noe, men det kommer alltid noe i veien når jeg skal ryddet det ut, og det er tungt. I tillegg er en del av huset/leiligheten skikkelig hjemsøkt, så jeg tør ikke å gå inn i de rommene, for jeg blir kjemperedd!! Den delen av huset/leiligheten er alltid størst og finest, så jeg synes det er trist at jeg ikke kan bruke de rommene. Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #10 Skrevet 10. september 2020 Møblene er forresten gamle og stygge, hvis det har noen betydning 🤪 Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #11 Skrevet 10. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenker jeg også.. at du er redd tidligere feil skal innhente deg. det tenker jeg om meg selv også.. at noe plutselig skal dukke opp Anonymkode: 0d94a...cad Jeg har konkrete ting jeg er redd skal innhente meg, men disse tingene er ikke så enkle å rydde opp i 😕 har du drømmer som er tilknyttet det at du er redd for at ting skal dukke opp? Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #12 Skrevet 10. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler forsåvidt at jeg har lite kontroll over livet og fremtiden for tiden, etter at jeg mistet jobben på grunn av korona. Det stresser meg selvsagt, men jeg har absolutt ikke en travel hverdag, men stresset sitter i kroppen likevel. Når det kommer til at jeg er redd for å gjøre feil, så er jeg ikke det, men jeg er redd tidligere feil skal innhente meg. Så, du er kanskje inne på noe takk. Anonymkode: ddd32...2ff Disse drømmene startet forresten lenge før jeg mistet jobben. Anonymkode: ddd32...2ff
Hockeypulver Skrevet 10. september 2020 #13 Skrevet 10. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse drømmene startet forresten lenge før jeg mistet jobben. Anonymkode: ddd32...2ff Det virker som jo mer du undertrykker følelsene og tankene, jo mer plager de deg. Hvis du er flink til å undertrykke de på dagtid så kommer de på natta. Med tiden kan det bli enda verre enn det er nå hvis du ikke finner en måte å bearbeide dette på. Nå vet jo ikke jeg hva dette gjelder så blir vanskelig å si noe om hvordan du kan gå frem for å bearbeide det. Men f.eks å snakke høyt om det, enten til deg selv, noen du stoler på eller psykolog. Eventuelt finne en måte å akseptere at dette har skjedd og du ikke skal la det styre livet ditt mer. Hvis du har gjort noe mot noen- be om unnskyldning.. Nå bare kaster jeg dette ut her, jeg vet jo som sagt ikke hva det handler om. Men det virker som du må gjøre noe med dette iallfall.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #14 Skrevet 10. september 2020 12 minutter siden, Hockeypulver skrev: Det virker som jo mer du undertrykker følelsene og tankene, jo mer plager de deg. Hvis du er flink til å undertrykke de på dagtid så kommer de på natta. Med tiden kan det bli enda verre enn det er nå hvis du ikke finner en måte å bearbeide dette på. Nå vet jo ikke jeg hva dette gjelder så blir vanskelig å si noe om hvordan du kan gå frem for å bearbeide det. Men f.eks å snakke høyt om det, enten til deg selv, noen du stoler på eller psykolog. Eventuelt finne en måte å akseptere at dette har skjedd og du ikke skal la det styre livet ditt mer. Hvis du har gjort noe mot noen- be om unnskyldning.. Nå bare kaster jeg dette ut her, jeg vet jo som sagt ikke hva det handler om. Men det virker som du må gjøre noe med dette iallfall. Det jeg er redd for at skal innhente meg er ikke noe jeg har gjort sånn direkte, men jeg har på en måte medvirket, selv om det ikke var med overlegg. Dette er en sak som kommer til å komme opp for retten, antagelig neste år eller om to. Tror ikke jeg kommer til å få ro i sjelen før den rettssaken er over, og jeg kan senke skuldrene hvis jeg ikke blir involvert i form av en tiltale eller bli innkalt som vitne. Dette er en veldig gammel sak som har hengt over meg i åresvis. Det er litt vanskelig å ta tal i dette problemet uten å ta kontakt med politiet, og det vil jeg jo ikke av åpenbare grunner. Anonymkode: ddd32...2ff
Håpefull2020 Skrevet 10. september 2020 #15 Skrevet 10. september 2020 http://www.droemmetydning.com På denne siden kan man tolke drømmene sine, velg meny-drømmesyboler. Skriv inn ting fra drømmen, feks bil så kommer det opp mulige forklaringer:) mye har stemt til meg ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #16 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg drømmer ofte at jeg sitter i passasjersetet i en selvkjørende bil. Midt i turen kommer jeg på at jeg gjør noe ulovlig, men jeg fortsetter likevel. I disse drømmene er jeg alltid stresset. Andre ganger kjører jeg bilen selv, men har null kontroll. Disse gangene vet jeg også at jeg gjør noe ulovlig (jeg har ikke lappen), men jeg fortsetter likevel. Jeg ender alltid med å krasje/ødelegge pappas bil. Alltid stresset i denne drømmen også. Er alene i bilen i begge drømmene. Noen som vet hva dette betyr? Anonymkode: ddd32...2ff Bilen representerer deg, eller hvordan du anser deg selv. Så det er en viktig faktor ifh til hvordan bilen så ut etc. Du sitter i passasjersetet og ikke førersetet, det kan jo være en indikator på at du "går på autopilot" for tiden, kanskje? Du skaper ikke din egen vei, eller gjør det du er ment for. Du gjør bare det du skal gjøre, og siden du er alene og bilen er selvstyrt - så blir du stresset. Vet ikke.. Anonymkode: 10c91...115
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #17 Skrevet 10. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg er redd for at skal innhente meg er ikke noe jeg har gjort sånn direkte, men jeg har på en måte medvirket, selv om det ikke var med overlegg. Dette er en sak som kommer til å komme opp for retten, antagelig neste år eller om to. Tror ikke jeg kommer til å få ro i sjelen før den rettssaken er over, og jeg kan senke skuldrene hvis jeg ikke blir involvert i form av en tiltale eller bli innkalt som vitne. Dette er en veldig gammel sak som har hengt over meg i åresvis. Det er litt vanskelig å ta tal i dette problemet uten å ta kontakt med politiet, og det vil jeg jo ikke av åpenbare grunner. Anonymkode: ddd32...2ff Er dette en sak som har kommet opp nå? Ble litt nyskjerrig.. kan du si litt kort hva det handler om? min du ikke direkte er involvert kan du jo ta det med ro.. eller snakke med noen du stoler på 100% som en psykolog eller noe.. for å få ro i sjela. Dette er en hemmelighet du bærer på, og som du er redd noen skal avsløre. Ikke rart du drømmer de drømmene Anonymkode: 0d94a...cad
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #18 Skrevet 11. september 2020 57 minutter siden, Håpefull2020 skrev: http://www.droemmetydning.com På denne siden kan man tolke drømmene sine, velg meny-drømmesyboler. Skriv inn ting fra drømmen, feks bil så kommer det opp mulige forklaringer:) mye har stemt til meg ihvertfall Har sjekket den ut, men synes det er litt vanskelig når det er så sammensatt 😕 Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #19 Skrevet 11. september 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bilen representerer deg, eller hvordan du anser deg selv. Så det er en viktig faktor ifh til hvordan bilen så ut etc. Du sitter i passasjersetet og ikke førersetet, det kan jo være en indikator på at du "går på autopilot" for tiden, kanskje? Du skaper ikke din egen vei, eller gjør det du er ment for. Du gjør bare det du skal gjøre, og siden du er alene og bilen er selvstyrt - så blir du stresset. Vet ikke.. Anonymkode: 10c91...115 Vet ikke hvordan bilen ser ut, men det er ofte en Mercedes. Men, det er nok bare fordi det er det pappa alltid har pleid å kjøre. Vet ikke jeg heller, men, det er kanskje ikke alt man er ment for å skjønne heller? 😜 Anonymkode: ddd32...2ff
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #20 Skrevet 11. september 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en sak som har kommet opp nå? Ble litt nyskjerrig.. kan du si litt kort hva det handler om? min du ikke direkte er involvert kan du jo ta det med ro.. eller snakke med noen du stoler på 100% som en psykolog eller noe.. for å få ro i sjela. Dette er en hemmelighet du bærer på, og som du er redd noen skal avsløre. Ikke rart du drømmer de drømmene Anonymkode: 0d94a...cad Nei, det er en gammel sak, men «hovedmannen» sitter fengslet i et annet land for en annen sak. Mange norske lovbrudd er også bekreftet, så han kommer til å fengsles så fort han er tilbake i Norge (hvis han i det heletatt reiser til norge). Jeg tror ikke den norske etterforskningen er ordentlig i gang, ettersom de ikke får avhørt han, så jeg vet ennå ikke om jeg er involvert i saken. Jeg er direkte involvert i en av sakene, men ikke en aktiv part, hvis man kan kalle det for det? Hm, vanskelig å forklare. Men, jeg kan jo si at jeg har hatt en uaktsom medvirkning. Men, det spørs jo om politiet eventuelt tror på det. Er litt usikker på hvor mye jeg vil eller bør skrive om dette på nett 🙈 menmen 🤪 Jeg mannet meg opp i ett par år før jeg turte å spørre fastlegen om å bli henvist til psykolog, og ble heldigvis satt på venteliste. Etter mange måneder fikk jeg en telefon fra de jeg var henvist til, og det viste seg at han hadde henvist meg feil 🙈 så da ga jeg rett og slett opp hele greien 😅 Anonymkode: ddd32...2ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå