AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Begynte for ei uke siden. Konstant sulten. Kan det være pillen? Anonymkode: a06c3...d75
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Ja... det var de første jeg begynte på. Jeg var 13 da, 28 i dag, kommer aldri til å røre de igjen. Jeg gikk opp 10kg på kort tid, var alltid sulten, kvalm helt til jeg spiste, endte jo opp med å måtte spise hele tiden! Grusomme piller.. mercelon er de eneste gynekologen min liker, han mener de er de beste på markedet. Nå blir jeg dårlig av alt markedet har å tilby, så ikke vet jeg. Kunne like gjerne vært gravid, når jeg blir kvalm av alle 🙄 Anonymkode: f4db8...fda
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja... det var de første jeg begynte på. Jeg var 13 da, 28 i dag, kommer aldri til å røre de igjen. Jeg gikk opp 10kg på kort tid, var alltid sulten, kvalm helt til jeg spiste, endte jo opp med å måtte spise hele tiden! Grusomme piller.. mercelon er de eneste gynekologen min liker, han mener de er de beste på markedet. Nå blir jeg dårlig av alt markedet har å tilby, så ikke vet jeg. Kunne like gjerne vært gravid, når jeg blir kvalm av alle 🙄 Anonymkode: f4db8...fda Hvorfor har du ikke spiral? Anonymkode: dd2ad...f1e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Finn en mann somhopper av i sbingen👍 Anonymkode: e6f6a...e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå