Gå til innhold

Han betalte ikke for drinkene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi dro til et sted i går og koste oss med noen drinker. Dette var en romantisk date. Jeg trodde iallefall det. Han tok bestillingene for hver runde og jeg var så glad fordi jeg trodde kanskje han skulle betale. Ikke alltid man møter gentlemans.

Så ber han om regningen. Vi blir spurt om en skal betale eller splitte den. Og han sier vi skal splitte den. Jeg ble litt satt ut og skuffa, muligens så han det på meg. Så ja vi betale hver for oss. Vi sier ha det og jeg drar hjem. 

Jeg er ikke så interessert i å møte han igjen kjenner jeg. Skal jeg si noe? Jeg forventer da at når han tok bestillingene så betaler vel han

Anonymkode: 6e6d3...925

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Anonymkode: ba180...c7e

• Liker 20
Skrevet

Snork!

Anonymkode: e0799...3cc

• Liker 11
Skrevet

Så kleint, tenkte du ikke på å betale for deg selv i det hele tatt før han ville dele regningen??

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi dro til et sted i går og koste oss med noen drinker. Dette var en romantisk date. Jeg trodde iallefall det. Han tok bestillingene for hver runde og jeg var så glad fordi jeg trodde kanskje han skulle betale. Ikke alltid man møter gentlemans.

Så ber han om regningen. Vi blir spurt om en skal betale eller splitte den. Og han sier vi skal splitte den. Jeg ble litt satt ut og skuffa, muligens så han det på meg. Så ja vi betale hver for oss. Vi sier ha det og jeg drar hjem. 

Jeg er ikke så interessert i å møte han igjen kjenner jeg. Skal jeg si noe? Jeg forventer da at når han tok bestillingene så betaler vel han

Anonymkode: 6e6d3...925

Enig med deg, forventer ikle å bli spandert på, men når ham tar bestillingen så gjør man det!

Anonymkode: f0b2d...54b

• Liker 41
Skrevet

Skjønner deg godt. Lite gentleman.

Anonymkode: 7f1a1...d2b

• Liker 25
Skrevet

Du var nok ikke verdt å betale for da. Ganske normalt at voksne betaler for seg selv.

Anonymkode: 4dcd4...b74

• Liker 20
Skrevet

Kanskje han var en "bitter incel"?

Anonymkode: 46472...f9e

• Liker 6
Skrevet

Eg får gratis ting av mannen min, skjønner deg godt

Anonymkode: 25b8c...d98

• Liker 4
Skrevet

Han karen her tenkte kanskje ikke på det, på den måten.. Menn får jo høre både det ene og det andre når det kommer til date og påspandering. - Noen kvinner forventer at de betaler drinkene, andre igjen mener at hvis mannen betaler er dette en nærmest som en fornærmelse 🤷‍♀️Ikke gi opp karen pga dette.

Gi han en sjanse til, du. Ikke rart parforhold ryker.. Gir jo opp ved den minste ting.. 

Anonymkode: 032a5...0e8

• Liker 11
Skrevet

Det går andre veien også. Kvinner som ikke tilbyr seg å betale for seg er ikke noe å spare på.

Anonymkode: ffa0b...fa2

• Liker 13
Skrevet

Ville normalt betalt for meg selv, men viss noen bestiller drinker for meg på den måten der ville jeg også forventa at de betaler. Kan jo ikke bare å sitte å bestille maaaange drinker for en annen person uten å spørre først om man ikke tenker å betale for det.

Anonymkode: 29803...ef7

• Liker 34
Skrevet

Jeg hadde blitt sur om andre bestilte drikke (eller hva som helst) til meg, og de ikke betalte. Da hadde jeg blitt fratatt min mulighet til å ikke bruke penger på noe unødvendig. 

jeg spanderer - du betaler - lite sjarmerende karaktertrekk...

Anonymkode: 49a9d...6ef

• Liker 26
Skrevet

Vi lever ikke på 1800 tallet lenger da.

At gutten ikke spanderer tyder på at han ser på deg som likeverdig og ikke kun er ute etter sex.

Anonymkode: 7352e...0e8

• Liker 13
Skrevet

Hvis han er så gjerrig med noe så meningsløst så bare tenk på hvor gjerrig han er ellers. Her er det store røde flagg.

Anonymkode: 0a8af...892

• Liker 10
Skrevet

458bed6cc967ebd198d8b57d0f521d6f.700x500

Anonymkode: ffa0b...fa2

• Liker 5
Skrevet

Hva har det å si om han betaler eller ikke? Eksen min spanderte første daten vår, kom vel på litt under to tusen kroner. Alle de andre datene måtte jeg betale. Jeg ble sponsoren hans til slutt gitt

Anonymkode: cb3be...c48

• Liker 4
Skrevet

Pfft, hvorfor skal han bruke penger på noen andre enn seg selv? Det kan bli dyrt i lengden 

Anonymkode: 90a6a...836

• Liker 4
Skrevet

Og jeg hadde ikke likt å bli spandert på, og ville betalt halvparten selv på første date. Ville følt at jeg skyldte han noe, og jeg hater den følelsen. Latt det imidlertid gli over til annenhver regning når man har datet litt. 

Ikke lett å være mann i disse dager, når annenhver kvinne man møter ønsker det ulikt. 

Anonymkode: 2be48...29a

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...