Gå til innhold

Det blei veldig vått...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg får orgasme kjenner jeg jo, og mannen, at det  blir våterer hos meg. Under sex i går og på tirsdag, i det jeg fikk orgasme rant det ut. Det ble våt "dam" i senga.. Har nok skjedd noen ganger før også, da gjerne når jeg har ridd han.

Men aldri blitt slik dam før. Ble jo redd jeg tissa på meg. Men hadde tømt den tanken rett før sex. 

Nå tør jeg jo nesten ikke ha sex igjen... 

 

Anonymkode: b6121...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Du har sannsynligvis squirta (i alle fall hvis det kom ut av skjeden og var vannaktig).

Det er jo kult! Men noe søl. 

Vi pleier å legge et håndkle under hvis vi ikke allerede har lagt på et «tisselaken». Du får dem til og med til dobbelseng på Jysk. Da slipper vi å vaske overmadrassen...

Hvis dere vil unngå det, kan dere prøve å unngå at han støter mot fremføre vegg i skjeden (g-punktet, mot magen liksom).

Tips her. 💜 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Urinlekkasje. Flaut.

Anonymkode: 8214c...1d7

Eneste som er flaut her er kommentaren din. 

Anonymkode: a8223...6f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg får orgasme kjenner jeg jo, og mannen, at det  blir våterer hos meg. Under sex i går og på tirsdag, i det jeg fikk orgasme rant det ut. Det ble våt "dam" i senga.. Har nok skjedd noen ganger før også, da gjerne når jeg har ridd han.

Men aldri blitt slik dam før. Ble jo redd jeg tissa på meg. Men hadde tømt den tanken rett før sex. 

Nå tør jeg jo nesten ikke ha sex igjen... 

 

Anonymkode: b6121...91d

Bare legg et håndkle under eller tisselaken. Null stress. De fleste menn liker dette så ikke tenk mere på det og nyt heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som er flaut her er kommentaren din. 

Anonymkode: a8223...6f5


Touché :)

Anonymkode: e79f6...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg får orgasme kjenner jeg jo, og mannen, at det  blir våterer hos meg. Under sex i går og på tirsdag, i det jeg fikk orgasme rant det ut. Det ble våt "dam" i senga.. Har nok skjedd noen ganger før også, da gjerne når jeg har ridd han.

Men aldri blitt slik dam før. Ble jo redd jeg tissa på meg. Men hadde tømt den tanken rett før sex. 

Nå tør jeg jo nesten ikke ha sex igjen... 

 

Anonymkode: b6121...91d

Squirt består av flere ting enn urin, derfor lukter det ikke urin. 

Anonymkode: 2d46a...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...