AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg skal begynne å trene styrke og muskler igjen og trenger nye sanger til spotify-listen Sist gang jeg trente var gikk det mye i ATB,dj Tiësto og Paul van Dyk og jeg tenker noe i samme stilen. Har noen av dere gode musikkforslag i sjangeren electronica? Anonymkode: 62b35...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 13. september 2020 #2 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Tja hva og følge noen lister på spotify som oppdateres jevnlig med det innholdet? du får vell også hver uke en ny liste ut ifra de sjangrene du liker, der bruker allefall jeg og se litt. kansje ikke alle sangene jeg liker men, er en god pekepinn. EDM NCS osv Endret 13. september 2020 av Sunset90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 14. september 2020 #3 Del Skrevet 14. september 2020 Du burde prøve Spotify-listen «Treningspodden musikkbibliotek» ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå