AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1601 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg føler litt med KV. Hun er såra og føler seg utestengt fra gruppa etter å ha vært ute (torpet). Først gneldrer Kjetil om at hun ikke er verdig vinner pga torpet, så tar de senga hennes fordi hun «var jo ute». Så var det vel egentlig ikke senga som var saken, men hvem som var i senga... og der blanda Daniel seg sånn at crushet hennes havnet på et annet rom! Merkelig hvor hissig Daniel ble når KV satt og hjalp Sindre med heklingen... mistenker nesten at KV ikke er den eneste som har falt for Sindre😘 Anonymkode: d4308...356 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 24. november 2020 #1602 Del Skrevet 24. november 2020 Syntes faktisk Daniel håndterte den situasjonen med KV bra og voksent under krangelen, han sa at han var lei seg for at hun ble såret, i motsetning til Sindre som bare bærer ved til bålet, 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1603 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Karianne Vilde hadde jo helt rett da, de har sendt henne små stikk hele tiden etter at hun kom inn, husk at vi bare ser og hører litt av det. Var hvertfall Sindre som tapte diskusjonen med Karianne Vilde da han ikke kunne svare på hvorfor de hadde gjort det, og måtte medgi at de skulle endre oppførselen sin. Guttene måtte også gi seg i diskusjonen om hvem som skulle ha trippelsengen. Hun var også en av de første som var ferdig med pannebåndet sitt. Kjetil og Daniel er sure, og Daniel spekulerer i sabotasje nå. Tipper PG velger enten Daniel eller Kjetil som førstekjempe, muligens Daniel da vi så at han er allerede litt etter han og påpeker at han forventer at han jobber. Anonymkode: ad575...0a1 Er ikke dette den omgangsformen som har vært mellom Sindre og Karianne Vilde hele veien? Litt sånn halvveis flørtende småerting? Men i det siste har Sindre orientert seg mer mot Daniel og Kjetil og det ble vanskelig for KV da hun kom tilbake, han har ikke vært glad nok for det, hun skal være midtpunktet i hans Farmentilværelse. Anonymkode: 7e4e4...f12 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1604 Del Skrevet 25. november 2020 Spolier for onsdagsepisoden: Spoiler Som mange har forutsett ble Sindre førstekjempe. PGs begrunnelse for valget var at han er hans sterkeste konkurrent. Blir interessant å se hvem som blir andrekjempe. Jeg håper på trønderkamp. Anonymkode: e1aa0...026 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1605 Del Skrevet 25. november 2020 Nå stiller KV opp i Dagbladet og sier hun gjerne vil delta på Kompani Lauritsen eller Skal vi danse. Hvem i &!(kr&» tror hun at hun er?? En smakløs dame som jeg håper for guds skyld ikke skal livnære seg av rampelyset. NULL sans for henne, slitsom og masete. Anonymkode: 4235d...c6a 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1606 Del Skrevet 25. november 2020 nÅ ER DET NOK HETSING AV KARIANNE VILDE Anonymkode: eeac1...5b6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. november 2020 #1607 Del Skrevet 25. november 2020 Voksne folk og sitter anonyme på nett og hetser KV, eier dere ikke skam ? Er det rart barn mobber.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1608 Del Skrevet 25. november 2020 Spoiler Her ser dere hvem som er i finalen av Farmen, tv2 valgte rett og slett å avsløre det. Anonymkode: 06a42...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1609 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Her ser dere hvem som er i finalen av Farmen, tv2 valgte rett og slett å avsløre det. Anonymkode: 06a42...354 Hvorfor tror du det? Anonymkode: 72ef4...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. november 2020 #1610 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå stiller KV opp i Dagbladet og sier hun gjerne vil delta på Kompani Lauritsen eller Skal vi danse. Hvem i &!(kr&» tror hun at hun er?? En smakløs dame som jeg håper for guds skyld ikke skal livnære seg av rampelyset. NULL sans for henne, slitsom og masete. Anonymkode: 4235d...c6a Hun har vel ikke noen mindre rett til å delta, en andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. november 2020 #1611 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå stiller KV opp i Dagbladet og sier hun gjerne vil delta på Kompani Lauritsen eller Skal vi danse. Hvem i &!(kr&» tror hun at hun er?? En smakløs dame som jeg håper for guds skyld ikke skal livnære seg av rampelyset. NULL sans for henne, slitsom og masete. Anonymkode: 4235d...c6a Jeg synes det er tydelig at hun bruker dette for å fremme en kjendisstatus og dra seg videre frem i rampelyset. Det er litt pinlig. Ikke på gården nødvendigvis, men stiller jo opp på alt som er av intervjuer og fåglarne vet hva.. For all del, hun må gjerne det, er lite å gjøre som flyvertinne om dagen uansett. Men litt kleint er det. Apis skrev (8 minutter siden): Hun har vel ikke noen mindre rett til å delta, en andre? Nja, dette er jo begge tvserier som er forbeholdt "kjendiser" så får du velge selv hva du legger i det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1612 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg dauer! «Kretsmester i saging» faktisk 😂 Førstegang han får meg til å le Anonymkode: 72ef4...481 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. november 2020 #1613 Del Skrevet 25. november 2020 Per er noe paranoid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1614 Del Skrevet 25. november 2020 Kjetil 🤮 Anonymkode: 0f506...4f9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. november 2020 #1615 Del Skrevet 25. november 2020 For noen usympatiske gutter. Heia Thor! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1616 Del Skrevet 25. november 2020 Catalina Culès skrev (19 minutter siden): Per er noe paranoid 😅 Det er lett i det selskapet . Anonymkode: e7204...163 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 25. november 2020 #1617 Del Skrevet 25. november 2020 Daniel er en klyse , ikke mye mannfolk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1618 Del Skrevet 25. november 2020 Er jo latterlig om Per tror de andre er dumme nok til å la ham få en kniv den siste uka. Er jo ingen vits å la noen sabotere i det hele tatt, er bare å si at han godtar at det ikke blir noen kniv, så slipper man alt dette tullet. Anonymkode: c6614...e50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1619 Del Skrevet 25. november 2020 Daniel kom seg unna med både løgn og sabotasje. Men spørs om han blir valgt til andrekjempe. Hvis Sindre velger Tor, kan Tor velge kunnskap og der kan han fort vinne. Prester har god trening i å resitere fra hukommelsen, det ligger til utøvelsen av yrket. Sindre vs Daniel kan egentlig gå begge veier litt etter dagsform tror jeg, selv om Sindre nok er sterkest, men Daniel får jo velge gren. Kanskje Kjetil er den enkleste å slå ut. Men det kan ende med at han ønsker å ha ut Daniel før finalen. Anonymkode: ad575...0a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1620 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil at PG skal vinne, syns ikke han har bidratt noe særlig og ikke er han interessant eller morsom heller. Og alt det gnåle hans om kniv de siste episodene 🤮 Atle derimot hadde fortjent å komme videre Jeg heier på Karianne, Daniel eller Thor.. eller Sindre selv om han har vært sløv siste uka. Anonymkode: e490b...6b2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå