Apis Skrevet 24. november 2020 #1581 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir vel mest sannsynlig Sindre ja. Og hvis han tar noen andre enn Daniel vil det være feigt. Anonymkode: c5efa...d04 Jeg tror faktisk Daniel har mulighet til å slå Sindre i øvelser som inneholder både styrke og utholdenhet, selv om Sindre kanskje har større muskler, er nok Daniel vel så sterk og gjennomtrent. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1582 Del Skrevet 24. november 2020 Virker som at Sindre er litt lei av KV nå. Og KV er sur for at Sindre ikke vil ligge i samme seng som henne🤷🏼♀️. Det er jo rene paradisedramaet på Farmen. Krysser fingrene for at det blir trønderduell på søndag! Anonymkode: 7ae6b...c3e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1583 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faen altså. Det skal ikke spoiles i denne tråden! Og her spoilet du førstekjempen! TV-PROGRAMMET STARTER OM 7 TIMER! Enten må spoiling bli lov eller så må det være forbudt. Nå er det forbudt! Anonymkode: ef78e...097 Hva plager det deg? Jeg skriver jo at valget ikke er tatt, men at det skal et under til om ikke Sindre velges. Anonymkode: c6614...e50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1584 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir vel mest sannsynlig Sindre ja. Og hvis han tar noen andre enn Daniel vil det være feigt. Anonymkode: c5efa...d04 Feigt? Han må jo ta den han mener han har størst sjanse til å slå. 9/10 ganger gjennom Farmens historie har førstekjempen gjort det. Ingenting med feighet å gjøre. Anonymkode: c6614...e50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. november 2020 #1585 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Feil Endret 24. november 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1586 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Feigt? Han må jo ta den han mener han har størst sjanse til å slå. 9/10 ganger gjennom Farmens historie har førstekjempen gjort det. Ingenting med feighet å gjøre. Anonymkode: c6614...e50 Fordi de to gutta har snakket om duellen mange ganger. Anonymkode: c5efa...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1587 Del Skrevet 24. november 2020 Synes det var trist at Asle røk, han var hel ved. Og merkelig at Kjetil var så høyt på strå etterpå - han slo ham fair and square, men det var ikke akkurat noen walk-over. Tror jeg heier på PG, Karianne eller Sindre nå. Ser mange heier på Tor, og han virker som en eksepsjonelt god person, men synes ikke han er noen verdig vinner sammenlignet med noen av de andre der inne. Ikke vært i kamp, ikke spilt noe spill (og dette er nettopp det; et spill, hadde vært helt uinteressant å se på om 16 x Thor hadde vært der inne). Blir spennende å se hvordan uka blir. Tipper Sindre blir førstekjempe, og at han enten velger Thor eller Daniel. Selv om Thor sikkert ville tapt ti av ti ganger i en fysisk konkurranse mot de andre gutta, så tror jeg han er vel så sterk i kunnskap som dem, og Daniel og Sindre stiller nok ikke så fryktelig ulikt fysisk. Anonymkode: e7c53...ab7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trodle Skrevet 24. november 2020 #1588 Del Skrevet 24. november 2020 Tror ikke Thor er noe svak bare fordi han er slank, han er jo en ganske ivrig fotballspiller. Og han har spilt spillet på sin måte.. han har fått mange hemmeligheter som han kunne brukt mot folk. Men jeg synes det er herlig å se noen som ikke er stygg mot andre, ikke snakker dritt eller spolerer oppdrag... Hvem sier at folk må svikte og baksnakke folk for at det skal være et spill? Det er lov å konkurrere på en folkelig måte. Jeg heier på Thor eller PG 😊 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1589 Del Skrevet 24. november 2020 Kveldens episode: Spoiler Jeg er helt tom for ord når det gjelder KV. Er det mulig?! Tidenes mest egosentriske (narsissistiske?) deltaker? Jeg ble rett og slett provosert av å se på. ALT skal dreie seg om henne. Synd det ikke ble Thor som ble storbonde denne gangen heller. Men forventet jo selvsagt at det ble PG. Det blir spennende å følge med. Er det på søndag det er finale? Anonymkode: b5825...0d6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 24. november 2020 #1590 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kveldens episode: Skjul innhold Jeg er helt tom for ord når det gjelder KV. Er det mulig?! Tidenes mest egosentriske (narsissistiske?) deltaker? Jeg ble rett og slett provosert av å se på. ALT skal dreie seg om henne. Synd det ikke ble Thor som ble storbonde denne gangen heller. Men forventet jo selvsagt at det ble PG. Det blir spennende å følge med. Er det på søndag det er finale? Anonymkode: b5825...0d6 Spoiler Jeg tror egentlig det er greit at han ikke blir storbonde ☺ hvordan skal han klare å velge en førstekjempe?!?😅❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. november 2020 Forfatter #1591 Del Skrevet 24. november 2020 Gud bedre, for et sutrehøne KV er! Og hun påstår at gutta er selvsentrerte?! Snakk om å kaste Stein i glasshus! Hun tenker jo bare megmegmegmegmeg Hun må være den mest narsissistiske farmen-deltakeren noensinne. Jeg blir GAL av henne! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 24. november 2020 #1592 Del Skrevet 24. november 2020 Synes gutta er usmakelige. Det er jo mobbing de holder på med. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1593 Del Skrevet 24. november 2020 Balto er kjempe søt. Noen som vet hvilken rase det er? Er det buhund? Anonymkode: 72ef4...481 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2020 #1594 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg er litt lei av dette med Karianne Vilde, Sindre og Daniel nå. Nesten hele episoden idag handler om kranglingen deres. Kan vi gå over til noe annet nå? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1595 Del Skrevet 24. november 2020 Wolff skrev (26 minutter siden): Synes gutta er usmakelige. Det er jo mobbing de holder på med. Hvordan mobbet de henne? Anonymkode: 37268...772 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1596 Del Skrevet 24. november 2020 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Gud bedre, for et sutrehøne KV er! Og hun påstår at gutta er selvsentrerte?! Snakk om å kaste Stein i glasshus! Hun tenker jo bare megmegmegmegmeg Hun må være den mest narsissistiske farmen-deltakeren noensinne. Jeg blir GAL av henne! Enig! Virker jo umulig å ta en fornuftig diskusjon med henne ettersom hun overhodet ikke evner å lytte. Bare avbryter og babler i vei om megmegmeg. Gutta hadde jo faktisk fornuftige argumenter for hvorfor hun (og Kjetil) burde flytte inn på det røde rommet med peisen siden de vil ha det varmt på natta og Daniel og Sindre som vil ha det kaldt flytter inn på det blå rommet der det er kjøligere. Men neida, det godtar ikke prinsesse KV. Hun skal ha trippelsenga si, ferdig snakka. Anonymkode: e1aa0...026 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1597 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg har sansen for Per! Anonymkode: ee810...de6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1598 Del Skrevet 24. november 2020 Per Gunvald blir storbonde, likevel er 80% av skjermtiden KV som sutrer, hyler og skriker. Det var tydeligvis et sjokk for henne at Sindres farmenliv gikk videre, selv om hun røk ut. Hva er det egentlig hun har å være så misfornøyd med? Hun sier jo selv at planen deres har gått knirkefritt så langt. Anonymkode: 7e4e4...f12 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. november 2020 #1599 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har sansen for Per! Anonymkode: ee810...de6 Han er den eneste der inne som er voksen. Han og Thor. Og tildels Karianne. Ellers så er det bare egosentrert purung dynamitt innpakket i flott forpakning der inne. Sistnevnte tenker jeg TV2 er rimelig godt fornøyd med. Hjernedød krangling er det som vies skjermtid til i år. Endret 24. november 2020 av Ctrl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1600 Del Skrevet 24. november 2020 Karianne Vilde hadde jo helt rett da, de har sendt henne små stikk hele tiden etter at hun kom inn, husk at vi bare ser og hører litt av det. Var hvertfall Sindre som tapte diskusjonen med Karianne Vilde da han ikke kunne svare på hvorfor de hadde gjort det, og måtte medgi at de skulle endre oppførselen sin. Guttene måtte også gi seg i diskusjonen om hvem som skulle ha trippelsengen. Hun var også en av de første som var ferdig med pannebåndet sitt. Kjetil og Daniel er sure, og Daniel spekulerer i sabotasje nå. Tipper PG velger enten Daniel eller Kjetil som førstekjempe, muligens Daniel da vi så at han er allerede litt etter han og påpeker at han forventer at han jobber. Anonymkode: ad575...0a1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå