AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1561 Del Skrevet 23. november 2020 Ctrl skrev (4 timer siden): Kjetil skrøt hemningsløst om at han var en vinnerskalle, hatet å tape og hadde stor konkurransefordel sammenlignet med Asle pga dette. Han framstilte seg selv i hele går som en stor idrettsskalle og et usedvanlig vinnerinstinkt med lang erfaring innenfor konkurransebransjen. Kan noen oppdatere meg... Hva i all verden har Kjetil konkurrert og vunnet så langt i livet? En 6. divisjonskamp i fotball og en russeservicejobb ser jeg noen skriver.... Men denne ovenfra og ned holdningen hans må jo stamme fra noe annet enn dette, ettersom han er så bombastisk? For min del er dette tåkeprat og ubegrunnet selvskryt, samt nedlatenhet mot andre, herav mest Asle. Og det verste av alt... Sindre og Daniel oppfører seg jo helt likt. Dem eier liksom hele Farmen, ifølge dem selv. Usympatiske småvoksne som er høy på pæra og oppfører seg som trassige ungdommer med dårlige holdninger. Jeg får fnatt! Ja, enig, og hadde ondt i meg av Asle. Han jobba som en helt for å få ferdig ukesoppdraget på tross av en delvis utslitt kropp. Kjetil sa jo selv at han ikke har gjort en verdens ting på fire uker. Og så står han jammen meg og hoverer over at denne seksti-åringen ikke var noe til kar. Anonymkode: e7204...163 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1562 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg mislikte Kjetil litt mindre etter at Wictoria røk ut, men i går fremsto han mer uspiselig enn noen gang! Anonymkode: ee810...de6 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1563 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, enig, og hadde ondt i meg av Asle. Han jobba som en helt for å få ferdig ukesoppdraget på tross av en delvis utslitt kropp. Kjetil sa jo selv at han ikke har gjort en verdens ting på fire uker. Og så står han jammen meg og hoverer over at denne seksti-åringen ikke var noe til kar. Anonymkode: e7204...163 Helt enig! Kjetil valgte melkespann fordi han visste at han var sikret seier over Asle om han gikk for det. Det ville vært en langt mer fair kamp om han hadde gått for saging, slegge eller øksekast, da kunne det gått begge veier. Det forståelig at han valgte den grenen han hadde størst sjans til å vinne i, men han skulle spart seg alt snakket om konkurranseinnstinkt og vinnerskalle. Anonymkode: e1aa0...026 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1564 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt enig! Kjetil valgte melkespann fordi han visste at han var sikret seier over Asle om han gikk for det. Det ville vært en langt mer fair kamp om han hadde gått for saging, slegge eller øksekast, da kunne det gått begge veier. Det forståelig at han valgte den grenen han hadde størst sjans til å vinne i, men han skulle spart seg alt snakket om konkurranseinnstinkt og vinnerskalle. Anonymkode: e1aa0...026 Asle er den moralske vinneren. Anonymkode: 7a028...3ff 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1565 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt enig! Kjetil valgte melkespann fordi han visste at han var sikret seier over Asle om han gikk for det. Det ville vært en langt mer fair kamp om han hadde gått for saging, slegge eller øksekast, da kunne det gått begge veier. Det forståelig at han valgte den grenen han hadde størst sjans til å vinne i, men han skulle spart seg alt snakket om konkurranseinnstinkt og vinnerskalle. Anonymkode: e1aa0...026 Småguttene hoverer 😊 Anonymkode: c5efa...d04 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1566 Del Skrevet 23. november 2020 Unnskylder dere en liten avsporing? I såfall spør jeg dere om det er fler som tror det er Karianne K., sminket og stashet, som er kvinnen på Optical-reklamen? (Briller) Anonymkode: 7aa0b...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1567 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unnskylder dere en liten avsporing? I såfall spør jeg dere om det er fler som tror det er Karianne K., sminket og stashet, som er kvinnen på Optical-reklamen? (Briller) Anonymkode: 7aa0b...f3e Hm, det ligner ganske mye på henne, men jeg lurer på om Karianne K har litt lengre ansikt? Anonymkode: 035dd...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1568 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unnskylder dere en liten avsporing? I såfall spør jeg dere om det er fler som tror det er Karianne K., sminket og stashet, som er kvinnen på Optical-reklamen? (Briller) Anonymkode: 7aa0b...f3e Nei. Ulike tenner bl.a. Anonymkode: 3a9b3...1d5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1569 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Unnskylder dere en liten avsporing? I såfall spør jeg dere om det er fler som tror det er Karianne K., sminket og stashet, som er kvinnen på Optical-reklamen? (Briller) Anonymkode: 7aa0b...f3e Synes ikke det var likt i det hele tatt. Anonymkode: ad575...0a1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1570 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes ikke det var likt i det hele tatt. Anonymkode: ad575...0a1 Nei, det var bare et så likt "et bitte lite" øyeblikk i den filmsnutten. Takk for at dere gadd å svare dere tre over her. Anonymkode: 7aa0b...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1571 Del Skrevet 23. november 2020 Irriterende å se at Kjetil følte seg uovervinnelig etter tvekampen. Skikkelig irriterende å se og høre på han, "kjempet hele livet", "født til å konkurrere og kjempe", osv. en frisk og rask 27-åring som skryter over å ha slått en skulderskadet 63-åring som har drevet med hardt kroppsarbeid hele livet og som er sliten. Anonymkode: ad575...0a1 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. november 2020 #1572 Del Skrevet 23. november 2020 Håper Thor kommer til finalen og gjerne vinner. For en utrolig fin person han er og tenk om vi alle hadde hatt en slik i livet vårt 😊 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. november 2020 #1573 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Irriterende å se at Kjetil følte seg uovervinnelig etter tvekampen. Skikkelig irriterende å se og høre på han, "kjempet hele livet", "født til å konkurrere og kjempe", osv. en frisk og rask 27-åring som skryter over å ha slått en skulderskadet 63-åring som har drevet med hardt kroppsarbeid hele livet og som er sliten. Anonymkode: ad575...0a1 Jeg blir så provosert av at han skryter av hvor mann han er som slår gamilingene i ditt og datt. Altså, han velger å kjøre melkespann mot noen med en skuldreskade og så skryter av at han vinner. Fy faen så pinlig. Hadde han enda sagt "det viktigste for meg er å komme inn igjen, så jeg kjører den kampen der jeg har den største fordelen, selv om det er kjipt for Asle" og i alle fall stått for det han gjorde, så hadde det vært noe! Men faen ass. Nei, jeg hadde begynt å like han litt igjen, men det forsvant fort gitt. Er veldig lei meg for at Asle røyk, han hadde fortjent å stå i en finaleuke. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. november 2020 #1574 Del Skrevet 24. november 2020 Spoiler fra dagens episode, tirsdag Spoiler Jeg har ikke sett ferdig episoden engang og jeg er allerede så sinnsykt provosert av at KV griner og synes "guttene" er slemme med henne. Veit du hva, du har fått ut alle du ville ha ut, kom inn igjen fra Torpet og "alt har gått etter planen" din, også sitter du og griner fordi gutta ikke behandler deg som en prinsesse? Vi veit allerede at hun ikke klarer å ha en skikkelig diskusjon, hun viste det med PG. Det er bare overstyring og skriking om "meg meg meg". Heldigvis biter ikke Sindre like godt på, men konfronterer henne med det hun sier og forklarer at hun sårer ham når hun anklager ham for ting. Det virker ikke for meg om om KV skjønner at handlinger og ord had konsekvenser, alt er bare gøy eller bare drama for henne. Det er innmari frustrerende å se på. .. Jeg skal puse litt, lage en kopp te og se ferdig resten av episoden og så får vi se om hva jeg synes videre. Og seff ble PG storbonde, det var forventa. Håper han kjører Daniel eller Kjetil som førstekjempe. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 24. november 2020 #1575 Del Skrevet 24. november 2020 Veldig sjeldent at jeg kommenterer noe, men den casten i år! Man blir virkelig flau over å være i 20-årene. Makan til noen sutreunger. KV gir meg mark av å se på... tror daniel hadde rett, hun er vant til å få viljen sin og ville ha Sindre oppi. Ville aldri vært venninne med henne, snakk om å være narsissistisk. Håper virkelig Thor, PG eller Karianne vinner. Kjetil og, for en type! Snakk om selvgod og en sutrete type han og. Farmen har engasjert i år, samtidig som at irriterer meg for mye over Paradise Hotel-gjengen!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1576 Del Skrevet 24. november 2020 Hvem tror dere Sindre velger til andrekjempe? Altså, førstekjempen er ikke valgt, men det skal skje store undere for at PG skal velge noen andre. Thor er det liksom ingen som tør å ta, det blir for «feigt». Kjetil er det opplagte valget, kan ende både med øksekast og melkespann, menn med litt muskler er ofte dårlige i melkespann. Daniel kan det også bli, så man får «trønderduellen», men Daniel var god med slegga, kanskje Sindre tenker at det blir for stor risiko. Tror derfor mest at det blir Kjetil. Anonymkode: c6614...e50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1577 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvem tror dere Sindre velger til andrekjempe? Altså, førstekjempen er ikke valgt, men det skal skje store undere for at PG skal velge noen andre. Thor er det liksom ingen som tør å ta, det blir for «feigt». Kjetil er det opplagte valget, kan ende både med øksekast og melkespann, menn med litt muskler er ofte dårlige i melkespann. Daniel kan det også bli, så man får «trønderduellen», men Daniel var god med slegga, kanskje Sindre tenker at det blir for stor risiko. Tror derfor mest at det blir Kjetil. Anonymkode: c6614...e50 Faen altså. Det skal ikke spoiles i denne tråden! Og her spoilet du førstekjempen! TV-PROGRAMMET STARTER OM 7 TIMER! Enten må spoiling bli lov eller så må det være forbudt. Nå er det forbudt! Anonymkode: ef78e...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 24. november 2020 #1578 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Faen altså. Det skal ikke spoiles i denne tråden! Og her spoilet du førstekjempen! TV-PROGRAMMET STARTER OM 7 TIMER! Enten må spoiling bli lov eller så må det være forbudt. Nå er det forbudt! Anonymkode: ef78e...097 Tror ikke det er spoiling. 1.kjempe velges jo i morgen. Dette tror jeg bare er bare synsing, hvis du leser nøye en gang til. Endret 24. november 2020 av Kati 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1579 Del Skrevet 24. november 2020 Kati skrev (10 minutter siden): Tror ikke det er spoiling. 1.kjempe velges jo i morgen. Dette tror jeg bare er bare synsing, hvis du leser nøye en gang til. Ah. Mulig det er riktig det du skriver. Tar selvkritikk. Anonymkode: ef78e...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1580 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvem tror dere Sindre velger til andrekjempe? Altså, førstekjempen er ikke valgt, men det skal skje store undere for at PG skal velge noen andre. Thor er det liksom ingen som tør å ta, det blir for «feigt». Kjetil er det opplagte valget, kan ende både med øksekast og melkespann, menn med litt muskler er ofte dårlige i melkespann. Daniel kan det også bli, så man får «trønderduellen», men Daniel var god med slegga, kanskje Sindre tenker at det blir for stor risiko. Tror derfor mest at det blir Kjetil. Anonymkode: c6614...e50 Blir vel mest sannsynlig Sindre ja. Og hvis han tar noen andre enn Daniel vil det være feigt. Anonymkode: c5efa...d04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå