AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #961 Del Skrevet 29. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: kan du avsløre på pm? Anonymkode: a60eb...233 Til AnonymBruker? Anonymkode: 35e23...02b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 29. oktober 2020 #962 Del Skrevet 29. oktober 2020 Nei, det er bare noe som tyder på at han enten tar spillet for alvorlig, at det er noe gærent med ham, eller begge deler..Han er jo likegyldig til alt, det tyder på at ikke alt er som det skal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #963 Del Skrevet 29. oktober 2020 21 timer siden, Jokke89 skrev: Daniel er ikke akkurat verdens mest følsomme menneske, kan det se ut til på måten han blir fremstilt da. Jeg har aspergers syndrom, og skal per definisjon mangle empati, men tilogmed jeg har såpass empati at jeg ikke hadde valgt IC når hun har skadet seg. Så jeg har jo empati, han ser ikke ut til å ha det !Så, ja, virker som det er en med problemer vi har i Daniel . Hva skal jeg ikke si noe om, jeg er verken psykolog, og har heller ingen rett til å fjerndiagnotisere ham, men noe skurrer, altså ! Er ikke akkurat noe fan av Daniel. Og jeg undres også litt på hvorfor han er så ufin. Spill eller ei. Håper det bare er fryktelig uheldig klipping, men begynner å lure når 99% av tv-tiden, så er han nedlatende og ufin mot de andre. Sånn bortsett fra det, så var jeg faktisk litt enig med Daniel i går, ang førstekjempevalg. Så lenge man er på farmen, så må man regne med å bli førsekjempe, uavhengig av forutsetninger. Og dette var et valg Daniel hadde tatt lenge før hun ble skadet, så hvorfor skal det være en fordel at hun har vondt i foten? Dessuten kan hun delta på de fleste grenene. Hun kan være med på melkespannholding, øksekast, saging, kunnskap, og mulig slegge uten problemer. Så hvis andrekjempe velger tautrekking, så kan vi snakke om å være feig og ha mangel på empati. Anonymkode: c5872...e76 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #964 Del Skrevet 29. oktober 2020 Ser det nevnes her at Daniel fremstår som usympatisk etc, men at det sikkert er grunnet produksjonens klipping av episodene. Produksjonsteamet har regler å følge og kan selvfølgelig ikke velge ut en person de fremstiller mer negaivt enn de andre deltakerene! Nei, dette har Daniel klart helt selv, han er bare ikke en sympatisk person tenker jeg. Anonymkode: 012e8...2fa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #965 Del Skrevet 29. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det nevnes her at Daniel fremstår som usympatisk etc, men at det sikkert er grunnet produksjonens klipping av episodene. MITT ORD ER DIN LOV! GÅ BORT! Du har ikke tillatelse fra meg å være her! Anonymkode: ef78e...097 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #966 Del Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: MITT ORD ER DIN LOV! GÅ BORT! Du har ikke tillatelse fra meg å være her! Anonymkode: ef78e...097 Å ellers har du det bra eller? Anonymkode: 012e8...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #967 Del Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å ellers har du det bra eller? Anonymkode: 012e8...2fa Han/hun siterte Daniel da han var storbonde første uken. Anonymkode: 35e23...02b 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #968 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han/hun siterte Daniel da han var storbonde første uken. Anonymkode: 35e23...02b Ok! haha, hadde glemt det utbruddet til Daniel jeg! Anonymkode: 012e8...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #969 Del Skrevet 29. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Ok! haha, hadde glemt det utbruddet til Daniel jeg! Anonymkode: 012e8...2fa Fort gjort, det er jo noen uker siden. Anonymkode: 35e23...02b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #970 Del Skrevet 29. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ellers har du det bra eller? Anonymkode: 012e8...2fa Ja jeg har det bra, tror ikke Daniel har det så bra... Anonymkode: ef78e...097 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #971 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har det bra, tror ikke Daniel har det så bra... Anonymkode: ef78e...097 Jeg tror Daniel føler seg ganske så bra egentlig, selvinnsikten er ikke helt til stede Anonymkode: 64be8...d8a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #972 Del Skrevet 29. oktober 2020 Daniel har oppført seg eksemplarisk de siste episodene. Faktisk. Hadde jeg aldri trodd. Etter da han på tåpelig vis prøvde å skylde på IC for tobakken har han vært den jeg har hatt mest sansen for plutselig. Opptreden i kampen var fin, før og etter. Han er vel den eneste bortimot som ikke har sutret overhodet over å bli valgt til førstekjempe. IC sin sutring onsdag er bare flaut å se på, med tanke på hvor liten forståelse hun hadde for sutringen til Wiktoria da IC valgte henne. Om Daniel hadde tenkt å ta IC burde han selvsagt ikke endre på dette fordi hun ble skadet. Tvertimot, hun er mindre viktig som ressurs også nå. Poenget med valget er å ta en man ønsker ut. Dessuten er selvsagt ikke IC sjanseløs i kamp. Hun kan helt sikkert klare å påvirke en motstander til å være «fair» og ikke velge en gren hvor benet er et umulig handikap, altså som tautrekking ville vært. Daniel er vel ingen hedersmann, men kanskje ikke så ille som han har virket som tidligere. Så kan klippingen selvsagt ha betydning både for hvordan man har oppfattet ham før, samt nå den siste uka. Anonymkode: c6614...e50 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 29. oktober 2020 #973 Del Skrevet 29. oktober 2020 Hvem tror dere IC velger da? Jeg tror hun velger Tove 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #974 Del Skrevet 29. oktober 2020 23 minutter siden, Lacy skrev: Hvem tror dere IC velger da? Jeg tror hun velger Tove 😊 Ja, er nok Tove hun har størst sjanse til å manipulere til å velge en «fair» gren. Anonymkode: c6614...e50 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #975 Del Skrevet 29. oktober 2020 Er jeg den eneste som reagerer på tannpuss i senga?? 🥴 Anonymkode: 02637...ec5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 30. oktober 2020 #976 Del Skrevet 30. oktober 2020 Nei, det er utrolig pussig! Og må jo være utrolig uhygienisk i disse koronatider ! Æsj. Synes ikke Daniel oppfører seg godt nei, men var jo ikke nødvendigvis bedre i 2014sesongen f.eks., når Olav Harald var med, det året Magnhild vant. Han oppførte seg jo ikke akkurat fint mot for eksempel Finn Olav! Så han er ikke akkurat den første som lar spillet ta overhånd! Gaute og var jo en god spiller i 2001, var jo derfor han vant hele greia! Så Daniel er ikke den første med dårlig oppførsel, akkurat ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #977 Del Skrevet 30. oktober 2020 IC har problemer med moralen i å velge henne til førstekjempe når hun har vondt i foten, men ingen problemer med moralen i å spille at foten er dårligere enn den er🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #978 Del Skrevet 30. oktober 2020 7 timer siden, Jokke89 skrev: Nei, det er utrolig pussig! Og må jo være utrolig uhygienisk i disse koronatider ! Æsj. Synes ikke Daniel oppfører seg godt nei, men var jo ikke nødvendigvis bedre i 2014sesongen f.eks., når Olav Harald var med, det året Magnhild vant. Han oppførte seg jo ikke akkurat fint mot for eksempel Finn Olav! Så han er ikke akkurat den første som lar spillet ta overhånd! Gaute og var jo en god spiller i 2001, var jo derfor han vant hele greia! Så Daniel er ikke den første med dårlig oppførsel, akkurat ! Finn Olav fortjente det, Olav oppførte seg helt fint, var en grunn til at han fikk «deltakerkniven» i finalen. Anonymkode: c6614...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 30. oktober 2020 #979 Del Skrevet 30. oktober 2020 Olav var en drittsekk den sesongen, og det har ingenting med at han er FRPmann og jeg er langt unna det. Han oppførte seg rett og slett meget dårlig.. Eneste grunnen til at han fikk kniven av de andre deltakerne i finalen var at han manipulerte dem til å se på ham som en bra kar, når han egentlig var en drittsekk! Han hadde ikke fortjent å vinne, og gjorde det heldigvis ikke heller ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #980 Del Skrevet 31. oktober 2020 14 timer siden, Jokke89 skrev: Olav var en drittsekk den sesongen, og det har ingenting med at han er FRPmann og jeg er langt unna det. Han oppførte seg rett og slett meget dårlig.. Eneste grunnen til at han fikk kniven av de andre deltakerne i finalen var at han manipulerte dem til å se på ham som en bra kar, når han egentlig var en drittsekk! Han hadde ikke fortjent å vinne, og gjorde det heldigvis ikke heller ! Tull, Olav Harald var/er en bra fyr. Finn Olav var en tufs, som aldri holdt ord, og selv saboterte Olavs ukesoppdrag. Og sutret så uka etter da Olav saboterte tilbake. Olav skjønte jo at konflikten kunne bli bra TV, og gav mye av seg selv, var åpen og morsom i «skrifteboksen» osv. Slett ingen drittsekk. Anonymkode: c6614...e50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå