AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1621 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): nÅ ER DET NOK HETSING AV KARIANNE VILDE Anonymkode: eeac1...5b6 De er sjalu på henne, det er jeg helt sikker på. Hun er blid hele tiden og har masse utstråling og er livsglad. Og så har hun bein i nesen i tillegg til at hun er sør. Dette tåles ikke. Anonymkode: ad575...0a1 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1622 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er sjalu på henne, det er jeg helt sikker på. Hun er blid hele tiden og har masse utstråling og er livsglad. Og så har hun bein i nesen i tillegg til at hun er sør. Dette tåles ikke. Anonymkode: ad575...0a1 Det tåles generelt ikke at kvinner tar plass 😐 er så lei av den driten. Anonymkode: 7a028...3ff 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1623 Skrevet 25. november 2020 Det blir spennende på søndag. Synes det virker som Per har bidratt med god jobbing mens han har vært der. Personlig synes jeg at en av de som har vært der hele tiden bør vinne farmen. Er det noen gang en utfordrer som har vunnet? Sindre kan alt og har spilt spillet riktig. Mulig han ikke velger Daniel siden han fikk ham til å sabotere. Kanskje han tar Kjetil? Anonymkode: c5efa...d04 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1624 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sindre [..] har spilt spillet riktig. Anonymkode: c5efa...d04 Tydelegvis ikke, siden han ble førstekjempe siste uka før finaleuka. Anonymkode: c6614...e50 5
Apis Skrevet 25. november 2020 #1625 Skrevet 25. november 2020 Pinglete sabotasje, hadde minst ventet at både trappa og stabburet hadde gått opp i flammer.. 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1626 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 22.07): Balto er kjempe søt. Noen som vet hvilken rase det er? Er det buhund? Anonymkode: 72ef4...481 Norrbottenspets står det på seher.no. Den svenske utgava an norsk buhund Anonymkode: 9ed67...eba
RødeDrage Skrevet 25. november 2020 #1627 Skrevet 25. november 2020 Apis skrev (24 minutter siden): Pinglete sabotasje, hadde minst ventet at både trappa og stabburet hadde gått opp i flammer.. Etter reaksjonen til Daniel på broderiet? Særlig.. 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1628 Skrevet 26. november 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Det tåles generelt ikke at kvinner tar plass 😐 er så lei av den driten. Anonymkode: 7a028...3ff Jeg liker ikke folk som tar stor plass uavhengig av kjønn, jeg. Sånne folk er slitsomme og som regel svært selvsentrerte. Anonymkode: e9a1b...924 25
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1629 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det tåles generelt ikke at kvinner tar plass 😐 er så lei av den driten. Anonymkode: 7a028...3ff Sorry, dette blir en utblåsning, men jeg er så lei av å lese utsagn som dette i tide og utide.Kvinner og menn må selvfølgelig få lov til å ta (kreve) den plassen de ønsker, men vi er mange (helt sikkert hovedvekten av introverte?) som takler den personlighetstypen dårlig. Særlig når vedkommende virker særdeles usympatisk og selvsentrert i tillegg. Det har ingenting med kjønn å gjøre, så synes det er så unødvendig å legge frem kritikk mot kvinner som en slags kvinnekampsak hver gang. Som om kvinner ikke kan bli mislikt/kritisert på annet grunnlag enn at «kvinner er kvinner verst» osv. Når alt av personlig kritikk blir avfeid fra alle rundt seg med at kritikerne kun er sjalu, er det ikke rart enkelte ikke tar selvkritikk og kanskje utvikler personligheten sin. Hvor er forsvarerne til Daniel, som kommer med kjønn som en begrunnelse for all den driten han mottar i sosiale medier? Han fremstår ekstremt bitter, lite raus mot andre og usympatisk, og jeg ville fått samme inntrykket om han så var kvinne. Ingen av disse deltakerne ER nok slik i virkeligheten, de har nok lagt flere aspekter ved seg som vi ikke får se, men det er slik TV-produksjonen fremstiller dem. Anonymkode: c0b34...4b9 16
Hattivatti Skrevet 26. november 2020 #1630 Skrevet 26. november 2020 Hadde PG startet uka med å si at han ikke brydde seg om kniv men håpet at folk ville jobbe slik at de fikk mat inn i finaleuka,så tror jeg ting hadde gått veldig mye bedre. Han har satt for mye av fokuset på seg selv og fremstår litt...rar? Jeg forstår at folk ikke gidder gnålet og misstroen hans hele tiden. Jeg hadde også blitt lei, selv om jeg ellers har hatt sansen for han. Jeg fikk så vondt av Thor når de andre ikke hørte på han. Han har bare stått på og vært god gjennom hele oppholdet. Om de ikke vil vise PG den respekten,syntes jeg i det minste at Thor kunne fått den så lenge han hadde ansvaret. 18
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1631 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker ikke folk som tar stor plass uavhengig av kjønn, jeg. Sånne folk er slitsomme og som regel svært selvsentrerte. Anonymkode: e9a1b...924 Veldig enig med deg. Og vi blir nok ikke kvitt henne med det første heller. Hun har ymtet frempå at hun står klar til å delta på flere realityprogrammer etter dette (Ganske freidig og usjarmerende av en person å tro så godt om seg selv at hun tror hun er a-kjendis bare fordi hun har vært på farmen😂men det er nå min mening. Jeg hadde tråkket litt mer forsiktig om jeg var henne, hun skaper bare irritasjon og misnøye med personligheten sin, huff 😛 ) og innrømmer at hun ELSKER oppmerksomhet. Så den skjærende stemmen blir sikkert som et gnagsår i øra til mange av oss tv-seere nå fremover. Anonymkode: 1061b...985 12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1632 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig enig med deg. Og vi blir nok ikke kvitt henne med det første heller. Hun har ymtet frempå at hun står klar til å delta på flere realityprogrammer etter dette (Ganske freidig og usjarmerende av en person å tro så godt om seg selv at hun tror hun er a-kjendis bare fordi hun har vært på farmen😂men det er nå min mening. Jeg hadde tråkket litt mer forsiktig om jeg var henne, hun skaper bare irritasjon og misnøye med personligheten sin, huff 😛 ) og innrømmer at hun ELSKER oppmerksomhet. Så den skjærende stemmen blir sikkert som et gnagsår i øra til mange av oss tv-seere nå fremover. Anonymkode: 1061b...985 Du står vel fritt til å la være å se på tv-programmer der KV måtte delta. Selv synes jeg hun er snacksen å se på og kommer til å bli glad hvis hun blir med i flere programmer. Anonymkode: 00053...75a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1633 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har ingenting med kjønn å gjøre, så synes det er så unødvendig å legge frem kritikk mot kvinner som en slags kvinnekampsak hver gang. Du kan synes hva du vil. Du kan ikke underslå at det er andre forventninger til kvinner. Både IC og KV har fått gjennomgå fordi de tør å ta plass. Hva med Sindre? Veldig dominant og slu. Kan ikke se at han har fått særlig mye pepper. Anonymkode: 7a028...3ff 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1634 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med Sindre? Veldig dominant og slu. Kan ikke se at han har fått særlig mye pepper. Anonymkode: 7a028...3ff Hvorfor skal man få pepper for å være slu? KV er ikke slu, men slitsom. IC var jo det motsatte av slu. «Faket» bakgrunnen sin på en måte som var lett å gjennomskue, tidenes Farmen-selvmål gjennom å velge KV til førstekjempe, som garanterte egen exit, og meningsløs måte å sabotere på, kunne bare slengt broderiet i ovnen. Anonymkode: c6614...e50 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1635 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan synes hva du vil. Du kan ikke underslå at det er andre forventninger til kvinner. Både IC og KV har fått gjennomgå fordi de tør å ta plass. Hva med Sindre? Veldig dominant og slu. Kan ikke se at han har fått særlig mye pepper. Anonymkode: 7a028...3ff De får jo ikke gjennomgå fordi de tar plass. Som sagt, ta gjerne plass, men gjerne fyll den plassen du skal ta med noe litt vettugt. Jeg likte forresten IC sin karakter ganske godt, men forstår at mange anser måten hun spilte på som ugrei, som jo også er det hun har fått kritikk for. Jeg synes hun spilte på en måte som skapte underholdning. Det med at Sindre ikke har fått kritikk stemmer virkelig ikke heller. Sjekk Jodel for eksempel, ingen får så mye pepper der inne som Kjetil (tror han blir usaklig latterliggjort mest), Daniel og Sindre. Anonymkode: c0b34...4b9 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1636 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan synes hva du vil. Du kan ikke underslå at det er andre forventninger til kvinner. Både IC og KV har fått gjennomgå fordi de tør å ta plass. Hva med Sindre? Veldig dominant og slu. Kan ikke se at han har fått særlig mye pepper. Anonymkode: 7a028...3ff Sindre er bare en sosialt smart og intelligent fyr som også er arbeidssom og som ikke blir sur med en gang ting ikke går hans veg. Beina plantet på jorda med andre ord. Han sier meningene sine, som ikke er noe galt. Det må nesten voksne folk tåle. KV har INGEN av disse egenskapene, tvert imot lager mye bråk og støy og er forferdelig selvsentrert og bortskjemt. Vant til å få viljen sin. Med andre ord en veldig usjarmerende personlighet. Sindre fortjener ikke pepper, det gjør KV. Anonymkode: 1061b...985 10
AntiBullshit Skrevet 26. november 2020 #1637 Skrevet 26. november 2020 Når det gjelder forsøket på å sabotere ukesoppdraget med å helle litt maling på den, så tror jeg ikke det nødvendigvis kommer til å ha noe å si for mentor. Det ble tross alt presisert at forpakterne fikk kunstnerisk frihet, bare den var funksjonell og symmetrisk i konstruksjonen 11
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1638 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal man få pepper for å være slu? KV er ikke slu, men slitsom. IC var jo det motsatte av slu. «Faket» bakgrunnen sin på en måte som var lett å gjennomskue, tidenes Farmen-selvmål gjennom å velge KV til førstekjempe, som garanterte egen exit, og meningsløs måte å sabotere på, kunne bare slengt broderiet i ovnen. Anonymkode: c6614...e50 Dette er bare ordkløveri. Anonymkode: 7a028...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1639 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette er bare ordkløveri. Anonymkode: 7a028...3ff Niks. Det blir antydet at IC og KV får pes pga. kjønn, og at Sindre hadde fortjener vel så mye pes. Som bare er tull. Daniel og Kjetil får også mye pes. Helt fortjent. Ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: c6614...e50 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå