jukkapalme Skrevet 1. november 2020 Forfatter #1041 Del Skrevet 1. november 2020 Thor er fantastisk! ♥️ Håper virkelig han vinner hele skiten selv om jeg dessverre tviler. Synd Tove røk ut, hun virker så utrolig snill og god. Men er likevel glad IC vant siden det er mer underholdningsverdi og intriger i henne. Tipper hun blir storbonde nå, da blir vel enten Daniel eller Skrika 1.kjempe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1042 Del Skrevet 1. november 2020 Tror Thor kan overraske i en kamp jeg. Det er mer enn det som møter øyet der, har jeg en mistanke om ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1043 Del Skrevet 1. november 2020 17 minutter siden, jukkapalme skrev: Thor er fantastisk! ♥️ Håper virkelig han vinner hele skiten selv om jeg dessverre tviler. Synd Tove røk ut, hun virker så utrolig snill og god. Men er likevel glad IC vant siden det er mer underholdningsverdi og intriger i henne. Tipper hun blir storbonde nå, da blir vel enten Daniel eller Skrika 1.kjempe. Skrika 😂 Anonymkode: ee810...de6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1044 Del Skrevet 2. november 2020 Hvem velger Tove til storbonde? Håper det bli IC, pga. dramatikken som vil bli. 😈 Anonymkode: e7204...163 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. november 2020 #1045 Del Skrevet 2. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem velger Tove til storbonde? Håper det bli IC, pga. dramatikken som vil bli. 😈 Anonymkode: e7204...163 Håper hun velger Thor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1046 Del Skrevet 2. november 2020 Karianne(ikke KV) må ha den flotteste rumpa som har vært på farmen 😍 Anonymkode: 00053...75a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november 2020 #1047 Del Skrevet 2. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem velger Tove til storbonde? Håper det bli IC, pga. dramatikken som vil bli. 😈 Anonymkode: e7204...163 Jeg håper egentlig hun velger Thor, da er han immun, så kan de ta en guttekamp, prøve å bli kvitt en av de sterkere guttene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1048 Del Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, tonebelinda skrev: Jeg håper egentlig hun velger Thor, da er han immun, så kan de ta en guttekamp, prøve å bli kvitt en av de sterkere guttene. Jeg håper også på Thor, han har jo heller aldri vært storbonde. Men kan godt hende det blir IC. Jeg liker IC også, men hun er jo litt mer sneaky enn hun gir uttrykk for. Anonymkode: 83da9...ff2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1049 Del Skrevet 2. november 2020 Ufyselige IC går rundt og later som hun har vondt i foten, velger Tove som 2.kjempe fordi hun er så lett å manipulere, så IC kan nærmest bare velge gren selv. I tillegg klarer hun nok manipulere henne til å velge henne til storbonde også! Hun har problem med at Daniel valgte henne til tvekamp pga «handicapet», men velger glatt den softe, naive venninna si til 2.kjempe. Ekkel dame, håper hun ryker snart! Anonymkode: d4308...356 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 2. november 2020 #1050 Del Skrevet 2. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufyselige IC går rundt og later som hun har vondt i foten, velger Tove som 2.kjempe fordi hun er så lett å manipulere, så IC kan nærmest bare velge gren selv. I tillegg klarer hun nok manipulere henne til å velge henne til storbonde også! Hun har problem med at Daniel valgte henne til tvekamp pga «handicapet», men velger glatt den softe, naive venninna si til 2.kjempe. Ekkel dame, håper hun ryker snart! Anonymkode: d4308...356 Faktisk litt enig der, skuffende feigt valg av andrekjempe og patetisk å klage over at Daniel spiller et skittent spill som velger henne- når hun selv spiller like skittent med faking av smerter, direkte løgn om egen bakgrunn som gårdbruker og feigt valg av 2.kjempe. Jeg som egentlig hadde litt sansen for henne i starten🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november 2020 #1051 Del Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, Blekkulfina skrev: Faktisk litt enig der, skuffende feigt valg av andrekjempe og patetisk å klage over at Daniel spiller et skittent spill som velger henne- når hun selv spiller like skittent med faking av smerter, direkte løgn om egen bakgrunn som gårdbruker og feigt valg av 2.kjempe. Jeg som egentlig hadde litt sansen for henne i starten🤔 Da synes du det samme om Karianne og Per G også da? De holder også skult at de er oppvokst på gård. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1052 Del Skrevet 2. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufyselige IC går rundt og later som hun har vondt i foten, velger Tove som 2.kjempe fordi hun er så lett å manipulere, så IC kan nærmest bare velge gren selv. I tillegg klarer hun nok manipulere henne til å velge henne til storbonde også! Hun har problem med at Daniel valgte henne til tvekamp pga «handicapet», men velger glatt den softe, naive venninna si til 2.kjempe. Ekkel dame, håper hun ryker snart! Anonymkode: d4308...356 Vel. Er ikke Farmen "kampen for tilværelsen"? Er ikke Farmen et spill om bil og hytte? Synes jammen det er bra at folk gjør det som må til for å bli værende. Skape allianser, manipulere, provosere og gjøre det som må til for å nå langt. Man må tenke på seg selv. Man er ikke på Farmen for å skape bekjentskap og nye venner for livet, eventuelt finne kjærligheten. Det er hovedpremien som bør motivere. IC gjør det hun må for å nå langt, og derav må hun gå med spisse albuer. Synd at Tove røk, jeg digget henne. Men det var helt naturlig at IC valgte den "svakeste" for å gå videre selv. At IC attpåtil nå blir storbonde betyr jo at IC har gjort alt riktig på veien. Neste uke er det vel Daniel som blir førstekjempe, pga at IC har slått kraftig tilbake. Rett og slett bra spilt av IC. Hadde ingen turt å ta plass der inne så hadde vi fått det samme som Paradise Hotel i år. Kun kjærlighet, vennskap, ferie og kos hvor alle velger ut de svakeste i kamp. Det er fryktelig dårlig underholdning. Anonymkode: ef78e...097 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1053 Del Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At IC attpåtil nå blir storbonde betyr jo at IC har gjort alt riktig på veien. Hvis hun blir storbonde. Thor ligger vel også godt an. Uansett så tror jeg at Daniel blir førstekjempe. Anonymkode: ef78e...097 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 2. november 2020 #1054 Del Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, tonebelinda skrev: Da synes du det samme om Karianne og Per G også da? De holder også skult at de er oppvokst på gård. Ja absolutt! Synes det er utrolig teit å holde sånt skjult for de andre, hva vinner man på det liksom. Kommer jo alltid for en dag til slutt uansett, da med dobbel negativ tilbakevirkningskraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. november 2020 #1055 Del Skrevet 2. november 2020 Ryddet for brukerangrep. Minner også om moderatorteamets tråd om tilbakemeldinger og spørsmål angående spoilere: Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1056 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg hadde egentlig sansen for Karianne Vilde i begynnelsen. Hun er jo arbeidsom og var en av dem som faktisk sto opp tidlig mens mange lå og sov til langt på dag. Etterhvert må jeg innrømme at jeg har fått henne litt oppi halsen. Hun tar utrolig mye plass, er høylytt og skravla går i ett sett. Hadde blitt gal av å være sammen med henne dag ut og dag inn. Skjønner godt at utfordrerene sier noe, men samtidig synes jeg dem samtalen med Per Gunvald bare ble teit. Og det var ikke Karianne Vildes skyld. Er godt mulig han hadde et poeng med noe av det han sa, men han valgte helt feil innfallsvinkel, så han fremstod bare som en total dust som henger seg opp i småtterier. Anonymkode: e1aa0...026 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1057 Del Skrevet 2. november 2020 https://www.dagbladet.no/kjendis/godkjent-av-mamma/73007836 Tror dere Sindre og Karianne Vilde har hatt et intimt forhold på Farmen? Dagbladet har spurt mer eller mindre direkte i følge artikkelen: «På spørsmål fra Dagbladet om de hadde noe fysisk kontakt på gården, svarte Wølner følgende da vi møtte henne nylig. - Det er sånn at det er en fordel at kameraene ikke filmer hele tiden.» Anonymkode: c6614...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1058 Del Skrevet 2. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/godkjent-av-mamma/73007836 Tror dere Sindre og Karianne Vilde har hatt et intimt forhold på Farmen? Dagbladet har spurt mer eller mindre direkte i følge artikkelen: «På spørsmål fra Dagbladet om de hadde noe fysisk kontakt på gården, svarte Wølner følgende da vi møtte henne nylig. - Det er sånn at det er en fordel at kameraene ikke filmer hele tiden.» Anonymkode: c6614...e50 Mads Hansen fortalte noe av det samme i et intervju, at ting skjedde når kamerafolkene dro for kvelden. To hadde vært nakne i senga og sa at de drev med massasje da de ble fersket. Han syntes det var rart at massasjen visstnok var på brystkassa 😊 Anonymkode: c5efa...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1059 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg håper at Thor blir storbonde, men stakkars mann når han skal velge førstekjempe 😅 Anonymkode: 0da2c...5cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 2. november 2020 #1060 Del Skrevet 2. november 2020 Stakkars Tove må ha følt seg utrolig lurt om hun nå sitter og ser Farmen på tv. Og IC som klager over at det var feigt av Daniel å velge henne?! Djeses...det eneste rette. Null sympati for henne. Snakk om utspekulert. (Ja det er ett spill, men likevel...) Håper Tove velger Thor som storbonde 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå