RødeDrage Skrevet 1. november 2020 #1021 Del Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, Jokke89 skrev: Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg ! I boksen du skriver i har du ett øye øverst i verktøy-linja, det er spoilerboks! Ligger litt til høyre for midten av inleggs-boksen du skriver i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1022 Del Skrevet 1. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at "den lille grøten" bare var dråpen som fikk begeret til og renne over. Kjenner følelsen av å ha KV så nære over lang tid Må være litt av en prøvelse.... Anonymkode: 7aa0b...f3e Jo hun virker slitsom, men det gjør ikke Per Gunvald til mindre av en dust. Anonymkode: 7a028...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1023 Del Skrevet 1. november 2020 Spoiler Har Tove aldri sett Farmen eller ?! Hva er torpet for noe liksom ?! Hehe.. Blir for dumt at ingen vet om Torpet, altså .;) Tror jeg fikk det til nå ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. november 2020 #1024 Del Skrevet 1. november 2020 Spoiler Synes IC imponerte litt, det var en tight kamp. Kjempegøy med utrykket til Daniel! Herreguuud. Jeg vedder alt jeg har på at Tove velger IC som storbonde og IC velger Daniel som førstekjempe, for selv om hun ikke liker KV, så liker hun Daniel mindre. IC klarer i alle fall å oppføre seg mot ham, mens Daniel er en drittunge rundt henne, det er irriterende. Den eneste andre Tove ville valgt er Thor som storbonde, men jeg ser ikke for meg at han vil være storbonde overhodet og kan godt ha bedt henne la være. Tror nok Tove vet godt hva Torpet er Men koselig av henne å late som da. Tidligere deltagere har jo vist tydelig at de vet hva det er når Mads nevner det. Synes også det er fint at Mads har begynt å advare dem om hvor sammensveisa Torpet-gjengen er også, for de har faen ikke vært de snilleste folka ass. Spoiler det meste + litt om torpet som egentlig ikke er veldig spoilete + spekulasjoner om neste uke, dere er advart ✌️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. november 2020 #1025 Del Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Jokke89 skrev: Vis skjult innhold Har Tove aldri sett Farmen eller ?! Hva er torpet for noe liksom ?! Hehe.. Blir for dumt at ingen vet om Torpet, altså .;) Tror jeg fikk det til nå ! Så flink! Velkommen som offisielt KG medlem 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1026 Del Skrevet 1. november 2020 Tusen hjertelig takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1027 Del Skrevet 1. november 2020 Men ærlig talt, brukeren over skrev det jo for en halvtime siden og tvekamp - episoden går på tv! Hvor sart går det an å bli. Hold dere unna tråden til etter det er vist på tv da... Er det mulig Anonymkode: 3a8b4...2b2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1028 Del Skrevet 1. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo hun virker slitsom, men det gjør ikke Per Gunvald til mindre av en dust. Anonymkode: 7a028...3ff Det virket som han prøvde å at opp denne spesifikke hendelsen som et eksempel på en rekke med ulike hendelser som har irritert han. Jeg sympatiserer med ham. Han la det kanskje litt klønete frem. Det er jeg enig i. Men intensjonen hans var bare god. Synes ikke han er en dust. Anonymkode: 7c434...1e2 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1029 Del Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, Jokke89 skrev: Vis skjult innhold Har Tove aldri sett Farmen eller ?! Hva er torpet for noe liksom ?! Hehe.. Blir for dumt at ingen vet om Torpet, altså .;) Tror jeg fikk det til nå ! Tror også deltakerne vet om det, men regner med de blir oppfordret av produksjonen til å spille litt med for at det skal bli bedre tv. Anonymkode: 51484...7b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1030 Del Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virket som han prøvde å at opp denne spesifikke hendelsen som et eksempel på en rekke med ulike hendelser som har irritert han. Jeg sympatiserer med ham. Han la det kanskje litt klønete frem. Det er jeg enig i. Men intensjonen hans var bare god. Synes ikke han er en dust. Anonymkode: 7c434...1e2 Veldig patetisk å sutre over for lite grøt. Veldig. Så vi er uenige der. Anonymkode: 7a028...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1031 Del Skrevet 1. november 2020 Spoiler Det blir jo bare dumt. Tove spilte bra da. Kanskje hu faktisk ikke har sett farmen ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1. november 2020 #1032 Del Skrevet 1. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virket som han prøvde å at opp denne spesifikke hendelsen som et eksempel på en rekke med ulike hendelser som har irritert han. Jeg sympatiserer med ham. Han la det kanskje litt klønete frem. Det er jeg enig i. Men intensjonen hans var bare god. Synes ikke han er en dust. Anonymkode: 7c434...1e2 Han fikk vel bekreftet påstanden sin om at Karianne Vilde er ei kakklehøne i det klippet 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 1. november 2020 #1033 Del Skrevet 1. november 2020 Forresten, er dette første sesongen der menn får lov til å barbere seg? De har ikke hatt barberhøvel før, har de? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 1. november 2020 #1034 Del Skrevet 1. november 2020 På 29.10.2020 den 18.02, AnonymBruker skrev: Hun sikter seg inn på "Skal vi danse" https://www.vgtv.no/video/207071/derfor-har-du-sett-karianne-vilde-fra-farmen-foer Anonymkode: c2ba3...b45 Skal hun nå være med der er det "garantert" at hun skal danse med Benjamin.... 😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1035 Del Skrevet 1. november 2020 1 time siden, Jokke89 skrev: Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg ! Du klarte ihvertfall å ødelegge spenningen for min del. Et lite råd, hvis du er så hypp på å få ut hva som skjer før vi som ser på tv kan se det, så må du i det minste lære deg ossen du skjuler innlegget. Skjønner igrunnen ikke vitsen med å skrive hva som skjer før det faktisk er ute på tv. Er det så viktig for deg å fortelle at du er først? Anonymkode: c2ba3...b45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. november 2020 #1036 Del Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du klarte ihvertfall å ødelegge spenningen for min del. Et lite råd, hvis du er så hypp på å få ut hva som skjer før vi som ser på tv kan se det, så må du i det minste lære deg ossen du skjuler innlegget. Skjønner igrunnen ikke vitsen med å skrive hva som skjer før det faktisk er ute på tv. Er det så viktig for deg å fortelle at du er først? Anonymkode: c2ba3...b45 Du, skjønner du er skuffa, men chill. Han har både bedt om unnskyldning, fjernet innlegget OG lært seg hvordan man setter i spoiler-boks. Da burde det være greit vel. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1037 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg DIGGER Thor! Han må være det mest sympatiske mennesket på TV noensinne. Håper inderlig han vinner hele greia, men er usikker på om han har det i seg å utkjempe andre mennesker. Anonymkode: ee810...de6 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1038 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg har som sagt beklaga meg, jeg tenkte ikke over det når jeg skreiv rett og slett. Jeg er ikke feilfri, og lever godt med det. Orker ikke beklage en gang til, men jeg synes det er synd jeg ødela det for deg ! Nå veit jeg hvordan jeg spoiler, så går nok bra skal du se ! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. november 2020 #1039 Del Skrevet 1. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg DIGGER Thor! Han må være det mest sympatiske mennesket på TV noensinne. Håper inderlig han vinner hele greia, men er usikker på om han har det i seg å utkjempe andre mennesker. Anonymkode: ee810...de6 Jeg og er redd han ikke har det i seg til å utkjempe andre, i alle fall ikke i tvekamp. Men tror han gir alt han har i feks finaleuka, da er det jo litt jevnere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1040 Del Skrevet 1. november 2020 Litt artig å se at han nesten ble litt overrasket av seg selv da han «gamblet» med lykkehjulet 😆😂 han er skjønn . Anonymkode: 56f54...0fe 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå