Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Jokke89 skrev:

Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg !

I boksen du skriver i har du ett øye øverst i verktøy-linja, det er spoilerboks! Ligger litt til høyre for midten av inleggs-boksen du skriver i. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at "den lille grøten" bare var dråpen som fikk begeret til og renne over.

Kjenner følelsen av å ha KV så nære over lang tid :kaklehone:Må være litt av en prøvelse....:bond:

Anonymkode: 7aa0b...f3e

Jo hun virker slitsom, men det gjør ikke Per Gunvald til mindre av en dust.

Anonymkode: 7a028...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har Tove aldri sett Farmen eller ?! Hva er torpet for noe liksom ?! Hehe.. Blir for dumt at ingen vet om Torpet, altså .;) 

Tror jeg fikk det til nå !

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes IC imponerte litt, det var en tight kamp. Kjempegøy med utrykket til Daniel! Herreguuud. 
 Jeg vedder alt jeg har på at Tove velger IC som storbonde og IC velger Daniel som førstekjempe, for selv om hun ikke liker KV, så liker hun Daniel mindre. IC klarer i alle fall å oppføre seg mot ham, mens Daniel er en drittunge rundt henne, det er irriterende. Den eneste andre Tove ville valgt er Thor som storbonde, men jeg ser ikke for meg at han vil være storbonde overhodet og kan godt ha bedt henne la være. 
 Tror nok Tove vet godt hva Torpet er :P Men koselig av henne å late som da. Tidligere deltagere har jo vist tydelig at de vet hva det er når Mads nevner det. Synes også det er fint at Mads har begynt å advare dem om hvor sammensveisa Torpet-gjengen er også, for de har faen ikke vært de snilleste folka ass. 

Spoiler det meste + litt om torpet som egentlig ikke er veldig spoilete + spekulasjoner om neste uke, dere er advart ✌️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jokke89 skrev:
  Vis skjult innhold

Har Tove aldri sett Farmen eller ?! Hva er torpet for noe liksom ?! Hehe.. Blir for dumt at ingen vet om Torpet, altså .;) 

Så flink! Velkommen som offisielt KG medlem ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ærlig talt, brukeren over skrev det jo for en halvtime siden og tvekamp - episoden går på tv! Hvor sart går det an å bli. Hold dere unna tråden til etter det er vist på tv da... Er det mulig

Anonymkode: 3a8b4...2b2

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo hun virker slitsom, men det gjør ikke Per Gunvald til mindre av en dust.

Det virket som han prøvde å at opp denne spesifikke hendelsen som et eksempel på en rekke med ulike hendelser som har irritert han.

Jeg sympatiserer med ham. Han la det kanskje litt klønete frem. Det er jeg enig i. Men intensjonen hans var bare god. Synes ikke han er en dust.

Anonymkode: 7c434...1e2

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jokke89 skrev:
  Vis skjult innhold

Tror også deltakerne vet om det, men regner med de blir oppfordret av produksjonen til å spille litt med for at det skal bli bedre tv.

Anonymkode: 51484...7b1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virket som han prøvde å at opp denne spesifikke hendelsen som et eksempel på en rekke med ulike hendelser som har irritert han.

Jeg sympatiserer med ham. Han la det kanskje litt klønete frem. Det er jeg enig i. Men intensjonen hans var bare god. Synes ikke han er en dust.

Veldig patetisk å sutre over for lite grøt. Veldig. Så vi er uenige der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk vel bekreftet påstanden sin om at Karianne Vilde er ei kakklehøne i det klippet

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er dette første sesongen der menn får lov til å barbere seg? De har ikke hatt barberhøvel før, har de?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jokke89 skrev:

Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg !

Du klarte ihvertfall å ødelegge spenningen for min del. Et lite råd, hvis du er så hypp på å få ut hva som skjer før vi som ser på tv kan se det, så må du i det minste lære deg ossen du skjuler innlegget.

Skjønner igrunnen ikke vitsen med å skrive hva som skjer før det faktisk er ute på tv. Er det så viktig for deg å fortelle at du er først?

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarte ihvertfall å ødelegge spenningen for min del. Et lite råd, hvis du er så hypp på å få ut hva som skjer før vi som ser på tv kan se det, så må du i det minste lære deg ossen du skjuler innlegget.

Skjønner igrunnen ikke vitsen med å skrive hva som skjer før det faktisk er ute på tv. Er det så viktig for deg å fortelle at du er først?

Anonymkode: c2ba3...b45

Du, skjønner du er skuffa, men chill. Han har både bedt om unnskyldning, fjernet innlegget OG lært seg hvordan man setter i spoiler-boks. Da burde det være greit vel. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg DIGGER Thor! Han må være det mest sympatiske mennesket på TV noensinne. 

Håper inderlig han vinner hele greia, men er usikker på om han har det i seg å utkjempe andre mennesker.

Anonymkode: ee810...de6

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt beklaga meg, jeg tenkte ikke over det når jeg skreiv rett og slett. Jeg er ikke feilfri, og lever godt med det. Orker ikke beklage en gang til, men jeg synes det er synd jeg ødela det for deg ! Nå veit jeg hvordan jeg spoiler, så går nok bra skal du se !

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg DIGGER Thor! Han må være det mest sympatiske mennesket på TV noensinne. 

Håper inderlig han vinner hele greia, men er usikker på om han har det i seg å utkjempe andre mennesker.

Anonymkode: ee810...de6

Jeg og er redd han ikke har det i seg til å utkjempe andre, i alle fall ikke i tvekamp. Men tror han gir alt han har i feks finaleuka, da er det jo litt jevnere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig å se at han nesten ble litt overrasket av seg selv da han «gamblet» med lykkehjulet 😆😂 han er skjønn . 

Anonymkode: 56f54...0fe

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...