Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den mannen der har ikke godt av å være med på farmen, så mye kan jeg si uten å spoile for mye! Han takler ikke å være med, han, ingen tvil om det !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jokke89 skrev:

Den mannen der har ikke godt av å være med på farmen, så mye kan jeg si uten å spoile for mye! Han takler ikke å være med, han, ingen tvil om det !

Hvem? 

Anonymkode: 56f54...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel gir et bedre inntrykk nå enn tidligere i oppholdet, synes jeg. Har fått mer sans for han nå, og håper det er klippingen fra TV2 som har fremstilt han så kjip. Tror og håper han blir å gjøre en god jobb som storbonde :) Likte at han tok med Thor og Per som hjelpere:) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De to ha gjort en avtale.

Anonymkode: 0da2c...5cf

Ja, og så det allerede på han da han kom ut av andrekjempehytta på kampdagen. Han skulle tape.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Marsipanmor skrev:

Daniel gir et bedre inntrykk nå enn tidligere i oppholdet, synes jeg. Har fått mer sans for han nå, og håper det er klippingen fra TV2 som har fremstilt han så kjip. Tror og håper han blir å gjøre en god jobb som storbonde :) Likte at han tok med Thor og Per som hjelpere:) 

Enig. Har jo t.o.m sett han smile i det siste.

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marsipanmor skrev:

Helt enig. Nå heier jeg faktisk litt på fyren. Tror han er fremstilt lite fordelaktig. Så koselig at han tok med Thor og Per, ja☺️

Tror Raymond skrøner mye for å berge ansikt etter at han ble grusa i slegge🙈 Han hadde vært bedre tjent med å ta tapet som en mann, og gå videre uten så mye «svada». Likevel liker jeg jo han også, virker god på bunn, så krysser fingrene for at han kommer inn igjen☺️

Anonymkode: d4308...356

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marsipanmor skrev:

Det har absolutt ikke jeg - viser seg som en lite empatisk og lite hyggelig person

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tonebelinda skrev:

Det har absolutt ikke jeg - viser seg som en lite empatisk og lite hyggelig person

Amen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer ikke unna : «Mitt ord er din lov» utsagnet 😂men utenom det så tror jeg at mye av kritikken mot ham her er basert på klippingen til Tv2 og slettes ikke sikkert det er rettferdig mot ham nei. 

Anonymkode: 3a9b3...1d5

Klippingen, hallo. Tror du det er klipt til når han sier til han som han har valgt til førstekjempe: " gå vekk, det er en ordre". Som han tror at han enda er i militæret.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klippingen, hallo. Tror du det er klipt til når han sier til han som han har valgt til førstekjempe: " gå vekk, det er en ordre". Som han tror at han enda er i militæret.

Mitt ord er lov, vil nok alltid henge ved ham.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå skal jo faktisk storbonden være «sjefen» på gården ei uke. Og Jostein hadde en utrolig ufyselig og barnslig oppførsel, hvor han så ned på alle andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men nå skal jo faktisk storbonden være «sjefen» på gården ei uke. Og Jostein hadde en utrolig ufyselig og barnslig oppførsel, hvor han så ned på alle andre.

Forsvarer ikke Daniels oppførsel. Og Jostein er nå vel ikke den første førstekjempen som gir f i ukesoppdraget. Så ikke prøv deg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jokke89 skrev:

Og hvem sikrer du til da? 

Anonymkode: 07953...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.10.2020 den 22.55, Janzypants skrev:

Er det noen som husker hvordan de første sesongen av Farmen var?  Hadde de f.eks marked én gang i uka, fikk de 20 kr for å klare et bestemt ukesoppdrag? Har konseptet vært likt helt fra starten av?  Jeg var ganske ung da første sesong gikk, så jeg husker dårlig, men jeg kan ikke huske at de levde i et slags skuespill? At plottet liksom var at de passet på gården for en annen gårdeier som måtte reise.   Noen som husker hvordan det var?

Fulgte ikke med det året, men har fått Tv2 til å sende meg et par episoder, kult å se Gaute som deltaker,.. Unik versjon av intromusikken som bare var den sesongen. Men har lest mye om det i gamle artikler. Var ingen marked, kom først i tredje sesong, 2004, mentor var nesten akkurat som han er på Torpet, gir litt enklere ukesoppdrag, og gir premier hvis han er fornøyd, Var ikke noe plot og sånn bakhistorie så vidt jeg vet. Bare at de skulle leve med det de hadde for 100 år siden, mentor drev ikke å oppførte seg som han levde for 100 år siden heller. Kjempehyttene kom ikke før andre sesong i 2003, så husker da noe om at andrekjempen og gren ble valgt på Tinget, så ihvertfall noe ble avgjort på Tinget, nå driver de jo bare å prater der... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo tilbake. Er det ikke det jeg skriver da? 

Anonymkode: 3a9b3...1d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deltakerne i år ikke orientert om at de kan bli valgt til førstekjempe?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at ic ble førstekjempe. På tide å få ut Thor som faen ikke klarer å fange en and som allerede er i hoven. 

Anonymkode: 67df7...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...