Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Det har vært så mye rart i år. Skjønner jo at tv2 må klippe mye, men uansett synes jeg Thor har vært fin hele veien. Tipper han får mange friere etter dette ♥️

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, tonebelinda skrev:

Jeg er enig med deg, ønsker at han skal vinne. 

Men tipper han ryker ut om han blir tatt med i kamp, tviler på at han er særlig sterk og utholdende. Men jeg håper jeg tar feil  :) 

Kanskje han er god i kunnskap :)

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor er sikkert god i kunnskap :)  Må ha gode karakterer for å komme inn på teologistudiet, så han er ikke dum, akkurat :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å drikke antibac er  slettes ikke uvanlig på bygda når man blir fri for hjemmebrent eller andre alkohyler.

Anonymkode: e7204...163

Jeg er oppvokst på bygda, og bor på bygda (3 ulike bygder) men har til dags dato aldri sett noen drikke antibac! Og jeg har vært på mange bygdefester 🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Thor, Sindre eller Karianne vinner. Håper virkelig ikke KV, IC eller Tove vinner. Og ikke den mobbetrioen på torpet. Eller hun slarvekjerringa Marianne, hun spyr jeg av! For et ufyselig kvinnemenneske!

Anonymkode: d4308...356

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Thor ryker snart, faen for en kjedelig person. 

Anonymkode: 67df7...378

Jeg håper han vinner, synes han er en interessant person, samt veldig rettferdig. 🙂

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han vinner, synes han er en interessant person, samt veldig rettferdig. 🙂

Thor 4 president!👏 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo seriøst få ut Sindre. Fatter ikke at de orker. I tillegg er han jo en stor konkurrent, de burde få han ut så snart som mulig. 

Anonymkode: ae71e...37d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det Raymond holder på med, velge Daniel til storbonde?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så dumt!

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som slår meg med Daniel, er hvor ofte han sier "det er meg likegyldig". Lurer på om det er litt hans innstilling til folk og livet generelt, at han ikke bryr seg om hverken det ene eller andre, i alle fall inne på gården. Synes han framstår som en med lite følelsesliv, virker ganske trist i grunn.

Spoiler

Nettopp sett onsdagens episode, og én ting har Daniel rett i - IC spiller definitivt på følelsene til folk. Merker jeg begynner å bli lei av henne, hu er jo rimelig manipulerende. Jeg klarer ikke å skjønne hvem av henne og Daniel som lyver om de ulike tingene (tobakken og nå hva Tove visstnok har sagt), men for min del har a fått noen solide sprekker i lakken i alle fall. Er spent på å se hvem hu velger som andrekjempe, og jeg håper hu er real nok til å ikke velge Tove selv om Tove sikkert er den som er enklest å vinne over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to ha gjort en avtale.

Anonymkode: 0da2c...5cf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, begynner å tro jeg har dømt Daniel for hardt. Får følelsen av at det har foregått ting der inne som vi ikke har fått se. Tror ikke IC er så real som hun skal ha det til!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med bikinikroppen til Karianne Vilde? Skal jo bare et vindkast til for at den faller av. 

Anonymkode: 9c24f...cc2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med bikinikroppen til Karianne Vilde? Skal jo bare et vindkast til for at den faller av. 

BikiniTOPPEN* 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, begynner å tro jeg har dømt Daniel for hardt. Får følelsen av at det har foregått ting der inne som vi ikke har fått se. Tror ikke IC er så real som hun skal ha det til!

Han kommer ikke unna : «Mitt ord er din lov» utsagnet 😂men utenom det så tror jeg at mye av kritikken mot ham her er basert på klippingen til Tv2 og slettes ikke sikkert det er rettferdig mot ham nei. 

Anonymkode: 3a9b3...1d5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...