Coachshinny Skrevet 21. september 2020 #41 Skrevet 21. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke den store lysten til det, og han brydde seg aldri om min nytelse. Jeg ble nok bare "brukt" 😞, men lysten på han gjorde at jeg overså dette. Jeg kunne forklart mye rundt dette, men redd det blir for lett kjennelig. Anonymkode: 24f74...fa0 Kult, interessent å vite👍 Send meg gjerne en pm, den er uleselig for andre.😊
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #42 Skrevet 30. september 2020 "Gammel" tråd, men pytt.. Mannen har, alltid vært åpen og ærlig av seg, og jeg ble tidlig klar over at han gjerne kunne prøve med prostatavibrator osv. Dét har vært til dels vellykket, men nok mest brukt av han alene, uten meg tilstede. Nylig siste innkjøp av leketøy var dog like mye til meg som til han, nemlig en dobbelvibrator/strap-on. Meget vellykket, han har aldri kommet så hardt og så fort (med meg iallefall), så tydelig at stimulering av prostata ble gjort på helt annen måte ved slik penetrering. Veldig glad for at jeg har en mann som tør utforske egen seksualitet 🤩 Anonymkode: 5d199...5a4 3
Avanua Skrevet 1. oktober 2020 #43 Skrevet 1. oktober 2020 På 10.9.2020 den 21.03, Natali. skrev: Jeg kjøpte den til en kompis som bursdagsgave og han var veldig fornøyd (Han er homse og har veldig god humør) https://sexjoy.no/produkt/vibrerende-buttplug-ohh-toys-deluxe-vibe-butt-plug-keyes-medisinsk-silikon-14-8-x-9-8-cm/ 😍😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå