Gå til innhold

Leketøy for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man si om disse koronatidene, annet enn at det har vært mye sosial distansering. Leste en artikkel om prostata stimulering så jeg kjøpte en liten prostatavibrator i våres. Nå et par måneder senere har jeg kjøpt vibratorer for 2000 kroner og masse glidemiddel 🙄🤫:rodme:

Vanlige orgasmer blekner i forhold til de man har når man også stimulerer prostata, selv om jeg enda ikke har opplevd en ren prostataorgasme uten stimulering av penis.

Har en elsker men tør ikke fortelle henne hva jeg har eksperimentert med den siste tiden for det er så mye stigma rundt menn og sexleketøy. Det er liksom ikke sosialt akseptert at menn har leketøy? 

Hva tenker dere?

Anonymkode: c6c3d...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe om stigma. 

Menn kan da leke like så mye som kvinner. 

Jeg tenker du burde kunne være åpen med henne om det. 

Anonymkode: be23b...b92

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en slik prostatavibrator, men har ikke nådd de store høyder med denne dessverre. I min ungdom/tidlig voksen hadde jeg sex med en annen gutt en periode (binysgjerrig) og likte penetreringen pga. nærheten og orgasmen han fikk, men kom ikke selv uten stimulering av penis. Det er helt klart en del av de mannlige erogene sonene men tror vi reagerer ulikt på dette. 
Jeg har også noen sexleketøy uten at min kjæreste vet om dette. Det er dessverre mye stigma rundt leketøy for menn, mens det er mye mer akseptert for kvinner. Så det er nok riktig det du skriver om sosialt aksept for leketøy for menn. Dette er selvsagt ikke noe man snakker med kompisene om, også her i motsetning til damer.

Anonymkode: 24f74...fa0

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en elsker men tør ikke fortelle henne hva jeg har eksperimentert med den siste tiden for det er så mye stigma rundt menn og sexleketøy. Det er liksom ikke sosialt akseptert at menn har leketøy?

Hvis hun selv bruker sexleketøy kan jeg nesten garantere at hun synes det er digg du bruker det. Tipset mitt er at du ikke skal høre på hva andre sier, de gir blaffen i dine gleder uansett...

Nå fikk faktisk jeg også lyst til å prøve en prostatavibrator, takk for tipset og for at du deler opplevelsen👌

• Liker 4
Skrevet

Pga stress. Selv jeg onanerer mer enn vanlig. 

Skrevet
30 minutter siden, Bamseklemmer said:

Hvis hun selv bruker sexleketøy kan jeg nesten garantere at hun synes det er digg du bruker det. Tipset mitt er at du ikke skal høre på hva andre sier, de gir blaffen i dine gleder uansett...

Nå fikk faktisk jeg også lyst til å prøve en prostatavibrator, takk for tipset og for at du deler opplevelsen👌

Jeg begynte med en typisk prostatavibrator men har gått over til en større vanlig vibrator (Big Boss heter den) Hvis jeg onanerer samtidig som den er på begynner orgasmen å bygge seg opp etter et par sekunder med onani. Jeg kan edge i lang lang tid og når jeg først kommer så kommer jeg kraftig og mye. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte med en typisk prostatavibrator men har gått over til en større vanlig vibrator (Big Boss heter den) Hvis jeg onanerer samtidig som den er på begynner orgasmen å bygge seg opp etter et par sekunder med onani. Jeg kan edge i lang lang tid og når jeg først kommer så kommer jeg kraftig og mye. 

Fantastisk å høre... jeg sliter litt med dette pga traumatisk opplevelse som liten gutt, så jeg må begynne forsiktig. Jeg har jo også planer om homeparty for leketøy etter corona, så jeg fikk beskjed å prøve ut ting så jeg vet hva jeg snakker om... Jeg skal nok bli en bra formidler og selger😅

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere?

Tenker at jeg foretrekker å bruke fingrene både på han og meg selv. 

Anonymkode: 9dde6...d7d

• Liker 1
Skrevet

Ja til mer åpenhet rundt sexleker til alle ❤️ 

Jeg ser ikke problemet, kanskje hun vil syns det er gøy? og vil leke med lekene dine, på deg neste gang dere møtes? 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Fantastisk å høre... jeg sliter litt med dette pga traumatisk opplevelse som liten gutt, så jeg må begynne forsiktig. Jeg har jo også planer om homeparty for leketøy etter corona, så jeg fikk beskjed å prøve ut ting så jeg vet hva jeg snakker om... Jeg skal nok bli en bra formidler og selger😅

Jeg kommer på homeparty Bamseklemmer 🙂 Bare si når og hvor 😀.

Anonymkode: 24f74...fa0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en del sexleketøy. Veldig glad i kraftige vigratorer ila. magic Wand. Da kommer jeg i løpet av 10sek. 

Alt id vært åpen om det med de partneren jeg har hatt. De har jo også hatt sitt. Krydret sexlivet at vi bruker det på hverandre eller at vi gjør det sammen. 

De har tatt det som en selvfølge og syned det er like artig, som at dama har. Tror det er mer uvanlig og sært å ikke ha det hvis man er noenlunde seksuell aktiv. 

Anonymkode: 47053...b73

Skrevet

Mitt sexleketøy er å hive på meg en 200 ml Fatboy Cocksheat og se reaksjonen hennes når jeg fyller henne til randen mens hennes klitoris masseres av en kraftig wand. 

Et par varsomme hender på brystene hennes i tillegg, så begynner seriene å komme før hun kollapser. 

Det er ei fint ferdig dame som etterhvert sovner i armkroken.

Deilig nært og kjært.

Leketøyet er mer en populært.

Anonymkode: 9f872...a33

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt sexleketøy er å hive på meg en 200 ml Fatboy Cocksheat og se reaksjonen hennes når jeg fyller henne til randen mens hennes klitoris masseres av en kraftig wand. 

Et par varsomme hender på brystene hennes i tillegg, så begynner seriene å komme før hun kollapser. 

Det er ei fint ferdig dame som etterhvert sovner i armkroken.

Deilig nært og kjært.

Leketøyet er mer en populært.

Wow! Trykkluftbor neste?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Trykkluftbor neste?

Wizzards Of Women uses a wand, not a drill 🤡

Skrevet

Mye bra leketøy til menn etterhvert. 

Jeg kjøper gjerne selv leketøy til min mann, og fra å være negativ til det kjøper han innimellom selv også nå. 

Jeg har mange selv også. Vi bruker dem mest sammen, men også greit å ha når vi er fra hverandre noen som dager. 

Jeg har alltid hatt noe leketøy, og vi hadde vært sammen over 10 år da jeg en periode følte at ting var blitt litt kjedelig, og at vi (jeg iallefall) trengte noe nytt og spennende. 

Hvert nytt leketøy er akkurat det. Spennende å utforske. Ikke alt har vært suksess, men spennende var det likevel, og noen ting brukes jevnlig. 

Leste nettopp i en tråd en kvinne som skrev "Hva om han kjøpte en fleshlite som er trangere enn du selv er?", som om det skulle knuse selvtillit til kvinner. Jeg har bevisst kjøpt svært trange også, fordi det er spennende å gi ham ulike opplevelser og se hans reaksjoner og nytelse av ulikt.

Det er absolutt ikke blitt slik at han heller vil ha leketøy enn meg. Det er som at jeg har leketøy selv som gir sterke orgasmer på få sekunder, men likevel kastes det til side for å få ham istedenfor. Jeg kan ha fullgod sex med ham uten leketøy, men når han er borte en uke savner jeg å bli knullet av ham så inderlig at leketøy etterhvert føles utilstrekkelig. 

Leketøy er et tillegg for oss begge, ikke noe som erstatter virkelig sex eller er å foretrekke. Som nevnt er det noe vi helst bruker sammen, og oftest bare som pirring og oppvarming før begge ønsker å knulle. 

Jeg anbefaler virkelig par å utforske hverandres kropper og nytelse med leketøy. Det er mye å lære og oppleve selv etter mange år sammen. Kanskje spesielt da er det å teste ut slikt noe som gir ny seksuell spenning. 

Angående dette med trang vagina, det er faktisk ikke det min mann foretrekker. Den trangeste blir valgt bort av ham. (Ubehagelig synes han. For trang.) En favoritt er mindre trang enn jeg er. Desidert favoritt så langt er en liten håndholdt, som egentlig bare blir en litt annen type runking hvor jeg kan justere tranghet ved å holde løst eller knipe, og hvor den er så liten/kort at den kan kombineres med å utføre oral. Hvor stor nytelse han får av ulikt vibrerende leketøy var overraskende for meg. 

Spennende rett og slett å oppdage mannens kropp og nytelse på nye måter! ❤️

Anonymkode: a3b75...5e6

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wizzards Of Women uses a wand, not a drill 🤡

Nope! Jeg foretrekker å være så kåt at det holder å blåse på. Å skulle til med anleggsmaskiner høres ut som om det er gjort dårlig forberedelser. At man ikke egentlig er så kåt på hverandre.

Skrevet

Jeg synes ei skikkelig dame vil gjøre seg. Trenger ikke noe mere da. 

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke interessert i sexleketøy og skal i hvert fall ikke ha noe opp der. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg synes ei skikkelig dame vil gjøre seg. Trenger ikke noe mere da. 

Det er litt forskjell på forfra og bakfra. I misjonær går det bra å bruke fingre, mens bakfra er det litt bedre å ha begge hender fri. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt forskjell på forfra og bakfra. I misjonær går det bra å bruke fingre, mens bakfra er det litt bedre å ha begge hender fri. 

Haha, får jeg fri vei finnes ingen grenser egentlig hvilke veier og muligheter som finnes. Det som legger en demper på dette er klokka. Den har ikke vett til å stoppe opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...