Gå til innhold

Vil sorgen noen gang lette seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet bestefaren min når jeg var 11 på grunn av at han opplevde hjerteinfarkt. Det kom som et sjokk og knuste meg, han var en fantastisk bestefar og har mange gode minner. Sorgen er enorm og jeg savner han hver dag siden, til tross det er mange år siden. Jeg er nå 24 og har fortsatt ikke kommet over det, og jevnlig drømmer at han lever. 

Er litt flau over at det går såpass innpå mange år etter, og gråter jevnlig. De fleste jeg kjenner som har mistet besteforeldrene har selvsagt sørget også, men ikke at det tærer i mange år i ettertid på samme måte. 

Lurer på om det er normalt å sørge jevnlig over tap av familiemedlem selv om det er over 10 år siden vedkommende forlot denne verdenen. Ønsker inderlig at sorgen skal bli lettere med tiden, men hjertet er like tungt.

I det minste gir jeg ofte bestefar god klem når han er tilstede i drømmene. 🥀

Anonymkode: 6ea63...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savnet blir ofte med deg livet ut , og det går i bølger. Det kan plutselig dukke opp og du vil gråte. Det skal du tillate deg ❤️ Men om du sørger så mye at livet ditt påvirkes veldig av det bør du ta en prat med fastlege eller psykolog. 

Anonymkode: 1748f...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...