Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hvis du er interessiert i å lære andre språk kan du skrive deg inn ved TandemServer (universtitet Bochum i Tyskland), her er noen informasjoner om det:

http://www.slf.rub.de/etandem/etindex-no.html

Du må bare fylle ut formularet.

http://slf4.slf.rub.de/pa/pr/anm.php?lang=no

Så kan du bli kjent med noen fra andre land og kan forbedre fremmedspråket ditt.

Jeg har ventet allerede i nesten et år. Men ingen vil lære tysk :-(

Hjertelig hilsen fra Tyskland!

Petra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så moro! Har registrert meg! :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Dette ser jo supert ut!! Har registrert meg jeg også...to ganger - èn for tysk og en for engelsk. Dette blir spennende :)

Gjest Tari i.i
Skrevet

Er det sånn at man må kunne noe av språket fra før for å bruke dette tilbudet?

Jeg har veldig lyst til å lære italiensk, men kan ikke noe fra før.

Skrevet

Nå har jeg også registrer meg :)

Skrevet

Det er ulike nivåer her, slik at man får kontakt med noen på det nivået som passer. Og man velger på hvilken måte man vil ha kontakt også, altså via mail/chat/tlf og sånn.. Jeg fikk min første epost idag fra ei tysk jente på min alder og som er på ca samme studie-nivå! Moro! Også artig at jeg får epost på norsk til meg og skal svare på tysk til henne, og så retter vi på hverandre mens vi blir bedre kjent. Kjempekjekt!! :)

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg har nettopp registrert meg for italiensk, spent på å se om jeg får noen respons.

Skrevet

Har registrert meg for spansk og engelsk. Spansk fordi jeg vil lære det bedre, og engelsk fordi jeg elsker å snakke/bruke språket.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jippi, nå har jeg fått en å skrive spansk med :) Har skrevet min første melding og gleder meg til å se om det blir noe respons :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...