Gå til innhold

Dere som finner kjærligheten i 40 årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt normalt å ha sex da? Eller er dere for gamle til det, slik at man bare diskuterer og kanskje gir en klem og kyss i ny og ned? Synes det er litt avtennende å tenke på det at folk har sex når dem er halvveis til 80 😖

J23

Anonymkode: d22ff...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er for gammel til å stille så dumme spørsmål 

Anonymkode: ce391...8f9

• Liker 40
Skrevet

Jeg fikk ny kjæreste da jeg var 43, hun var 40. Vi knulla som kaniner til alle døgnets tider😂

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt normalt å ha sex da? Eller er dere for gamle til det, slik at man bare diskuterer og kanskje gir en klem og kyss i ny og ned? Synes det er litt avtennende å tenke på det at folk har sex når dem er halvveis til 80 😖

J23

Det er da sexlivet starter unge frøken, så bare gled deg😊 Det var fantaskisk deilig i 20-30 årene altså, ikke noe galt med den tiden og jeg tenkte det samme som du gjør. Men vi hadde et evig jag etter å treffe den riktige person, karriære og barn oppi alt det der. Nå som vi er i 40 årene setter vi mere pris på kvlitetsex, vi utdyper oss mere og fyller ut våre fantasier som bare har vært en drøm hittil. Litt småpanikk at alderen skal sette en stopper for alt sexliv, men de som elsker sex holder det gående med vedlikehold eller seksuell trening. Iveren på å ha et godt sexliv er motoren og drivkraften til også og ha et fantastisk lykkelig liv...

Det er bare avtennende i den tiden du er nå, ikke tenk så mye på det. Du vil garantert skifte syn med alderen. Klem og kyss tilhører alle aldergrupper, og sex tilhører de som elsker det...

• Liker 10
Skrevet

Jeg planlegger sex til jeg er rundt 80! Gjerne lenger!

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23

Hvor gamle er foreldrene dine?  Det må jo være litt begredelig å tenke på at de fremdeles driver og har sex?  Æsjameialtså.

• Liker 6
Skrevet

Tipper at vi i 40 årene har noen ess i ermen, som du ikke har peiling på😉.

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor gidder dere å bite på denne lett synlige kroken?

Ærlig talt, er man over 40 bør man være sikker nok på seg selv til å overse slike provokatører. 

Anonymkode: 1fb13...65b

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder dere å bite på denne lett synlige kroken?

Ærlig talt, er man over 40 bør man være sikker nok på seg selv til å overse slike provokatører. 

Anonymkode: 1fb13...65b

Mange sitter hjemme og kjeder seg.. da er sånne tråder som dette moro 😃

Jeg blir 40 i år, og har store håp om å finne meg seksuelle relasjoner fremover 😃 

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23

Du er selv halvveis til 50, litt småekkelt det også.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23

Nei, jeg sluttet med sex da jeg ble 25 år, der gikk aldersgrensen for når sex begynte å bli ekkelt for min del.

Så du får skynde deg nå siste året slik at du er sikker på at du får nok. :rolleyes:

Anonymkode: 10e9e...c4d

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor tenker du på det da når du synes det er så avtennende? Forøvrig er det bare tull. Man kan ha sex så lenge man orker og har lyst til det. Alderen er ikke en begrensning for det aller meste. Ikke før du er steingammel i såfall. 

Anonymkode: a6546...574

Skrevet

Jeg tror jeg dauer. Jeg håper virkelig dagens unge er så uopplyste! 🙄
Faren min på 77 år har fortsatt sex ukentlig. 

Anonymkode: a0a39...a98

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt avtennende å tenke på det at folk har sex når dem er halvveis til 80

😂😂😂😂😂😂

Skrevet

Fikk ny type da jeg var 41 og vi hadde sex 35 g i løpet av en uke!! Det klarte jeg ikke som 23 åring. Jeg kom som ei kule hver gang og var sprengkåt. Nå er jeg 51 år og har begynt å få orgasmer som varer i 5-10 minutt. Slå den du😉

Anonymkode: d3145...25b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 50 og han jeg dater er 53. Vi er som kaniner. Får ikke nok av hverandre 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er 53 år og har et sexliv som ville fått Meg(23) til å skamrødme.

Skrevet
On 9/10/2020 at 1:00 AM, AnonymBruker said:

J23

Synes du det er tennende å tenke på at de går på do, da? Eller skal de slutte med det?

Anonymkode: f67b6...dbc

• Liker 1
Skrevet
På 10.9.2020 den 1.00, AnonymBruker skrev:

J23

Hvorfor skal du tenke på det?

58, kjæreste på 66. Ja, vi har sex. Selvfølgelig.

Anonymkode: e6736...28a

• Liker 1
Skrevet

Hææ? Ha ha synes du 40 er så gammal? Jeg syntes også det da jeg var typ 23-25, men nå er jeg 34, og syns vel 40 åringer flest ser ganske freshe ut? Noen holder seg jo enormt godt..

Men det er starten på nedturen for oss kvinner, det er det. Men at de ikke skal ha sex er jo helt absurd. Masse flotte folk på 40+??? 

Anonymkode: 6c7f9...3d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...