Gå til innhold

Kjønnslepper-operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har operert indre kjønnslepper pga at de var for store? Hvordan blei resultatet? 
mine blir bare større og større. Skjønner det ikke. Brydde meg aldri før om det og var fornøyd, men nå ser de helt for jævlig ut. Vondt å ha sex, ubehagelig å ha truse på osv. Er det normalt at de vokser?? 

Anonymkode: c72dc...e7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å følg disse tåpelige bloggerne. 

Anonymkode: d8afe...c35

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Slutt å følg disse tåpelige bloggerne. 

Anonymkode: d8afe...c35

Følger ikke noe bloggere. Har ingenting med andre å gjør.

Skrevet

Det finnes mange tråder om det samme, søk de opp. 

Anonymkode: 8a474...1ab

Skrevet
På 10.9.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange tråder om det samme, søk de opp. 

Anonymkode: 8a474...1ab

Jeg er ikke trådstarter. Men fy søren så frekk du er da! Man er ikke pliktig til å søke på forhånd om ting er blitt spurt før. Dette er faktisk et forum! Og hvilke rett har du til å sitte å diktere hva andre skal gjøre! 

Anonymkode: e1b27...06f

• Liker 5
Skrevet
På 9.9.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har operert indre kjønnslepper pga at de var for store? Hvordan blei resultatet? 
mine blir bare større og større. Skjønner det ikke. Brydde meg aldri før om det og var fornøyd, men nå ser de helt for jævlig ut. Vondt å ha sex, ubehagelig å ha truse på osv. Er det normalt at de vokser?? 

Jeg vet ikke om det er normalt at de vokser. Men er i samme situasjon som deg. Jeg føler folk kun tenker at det er utseende det handler om, når man snakker om at man vil operere. Men er faktisk svært ubehagelig til tider. Jeg må alltid brette de inn, for noe annet vil gjøre vondt når jeg går med truse osv. I feel your pain. 

Anonymkode: e1b27...06f

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Mine grodde ikke greit, og flere år etter gjør det fremdeles såpass vondt at sex, gå i trange bukser, og bare det å dusje iblant gjør veldig vondt i arrene. Angrer veldig.

Anonymkode: 95908...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...