Gå til innhold

Hvorfor dildo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hører jo stadig her inne om at veldig mange kvinner avskyr pikker som ikke sitter fast på partneren eller menn man kunne være interessert i. Hvorfor i all verden er det da omsetning på dildoer; også naturtro pikkutgaver. De kommer heller ikke med en mann på kjøpet så vidt jeg vet?

Anonymkode: 4fc93...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi man ikke risikerer å bli gravid?

Fordi de er festet på en idiot?

Etc etc.

Anonymkode: c4929...dfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de liker å la menn tro at størrelsen ikke har noe å si men koser seg likevel med sin store dildo alene😅

Anonymkode: bbc72...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de liker å la menn tro at størrelsen ikke har noe å si men koser seg likevel med sin store dildo alene😅

Anonymkode: bbc72...28b

Min dildo er 17 cm og kan føres inn bare 13.5 cm ;) sikkert at mest kjøper ikke større enn 15-17 cm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener kanskje at kvinner ikke liker å få bilder av fremmede menns peniser? Og det stemmer jo. En dildo er jo ikke et bilde av en fremmed penis. Det er en gjenstand som har en penislignende form og kan brukes til å stimulere seg innvendig i skjeden med. Det er jo to helt forskjellige ting. Har ingenting med hverandre å gjøre. Hvor dum går det an å bli egentlig?

Anonymkode: 24488...165

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man liker selvfølgelig ikke en penis som tilhører en mann man ikke synes er attraktiv. 
 

en dildo er jo bare en dildo, den skal brukes for å gi orgasme og ikke sees på.

Anonymkode: 3101c...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi hører jo stadig her inne om at veldig mange kvinner avskyr pikker som ikke sitter fast på partneren eller menn man kunne være interessert i. Hvorfor i all verden er det da omsetning på dildoer; også naturtro pikkutgaver. 

Anonymkode: 4fc93...26a

Fordi det er mer praktisk og tryggere enn å knulle tilfeldige menn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hører jo stadig her inne om at veldig mange kvinner avskyr pikker som ikke sitter fast på partneren eller menn man kunne være interessert i. Hvorfor i all verden er det da omsetning på dildoer; også naturtro pikkutgaver. De kommer heller ikke med en mann på kjøpet så vidt jeg vet?

Anonymkode: 4fc93...26a

Altså. Jeg elsker pikk, det er mannen som sitter fast i pikken jeg avskyr i de fleste tilfeller 😂

Anonymkode: 061d5...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Altså. Jeg elsker pikk, det er mannen som sitter fast i pikken jeg avskyr i de fleste tilfeller 😂

Anonymkode: 061d5...281

Så du bare bruker pikken til din nytelse og ikke mere?😂

Anonymkode: bbc72...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinner liker ikke at jeg kjører fingrene mine opp i huttiheita på fremmede kvinner, hvorfor liker de da egne fingre som er samme sak, i huttiheita si?"

For å spørre på samme nivå.

Anonymkode: dbe30...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du bare bruker pikken til din nytelse og ikke mere?😂

Anonymkode: bbc72...28b

Nei, jeg bare lar vær å ligge med menn jeg ikke liker. Og der kommer sexleketøy inn i bildet, dersom man ikke har noen i kikkerten for tiden 🤷‍♀️

Anonymkode: 061d5...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hører jo stadig her inne om at veldig mange kvinner avskyr pikker som ikke sitter fast på partneren eller menn man kunne være interessert i. Hvorfor i all verden er det da omsetning på dildoer; også naturtro pikkutgaver. De kommer heller ikke med en mann på kjøpet så vidt jeg vet?

Anonymkode: 4fc93...26a

Har du vurdert, at de som ikke liker dildoer, og de som kjøper dildoer, kanskje ikke er de samme personene? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dildoer bestemmer ikke en dritt. De holder kjeft. Klager ikke. Tar seg ikke til rette. Billig i bruk. Lojale. Fargerike. I rett størrelse. Utholdende. Fiser ikke. Snorker ikke. Pisser ikke på kanten og lar doringen være på rett plass.

Men best av alt, den kan byttes ut uten for mye styr.

Menn som har kvinner som ikke trenger dildo kan kanskje gi seg selv et klapp på skulderen. Hvem vet?

23/18 over og ut.

Anonymkode: 41629...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...