Gå til innhold

Føler det er noe feil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har chattet med en fra tinder noen uker. Alt virker fint og han sier selv han er ute etter ett forhold. Problemet er at jeg har en følelse av at jeg bør kutte han ut. Det er noe som ikke stemmer føler jeg. 

Han er for snill, virker for interessert og jeg får en dårlig magefølelse. Er dette typisk playere? Viser stor interesse i starten for deretter kutte meg ut etter en stund? 

Anonymkode: 4e524...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid støl på magefølelsen din. Uansett!

• Liker 5
Skrevet

Du har chattet med han noen uker? Jeg hadde definitivt møtt han før du vurderer noe som helst. Kanskje blir du til og med positivt overrasket!

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Sprinkle skrev:

Du har chattet med han noen uker? Jeg hadde definitivt møtt han før du vurderer noe som helst. Kanskje blir du til og med positivt overrasket!

Jeg liker chatte med han og det er selvsagt fint vi viser interesse for hverandre, men jeg bare klarer ikke legge vekk den følelsen. Hva er oddsen for å finne noe langvarig på tinder, liksom? Tilnærmet 0.

Skrevet
10 minutter siden, sirenas skrev:

Ja den bruker å stemme.. Huff..

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker chatte med han og det er selvsagt fint vi viser interesse for hverandre, men jeg bare klarer ikke legge vekk den følelsen. Hva er oddsen for å finne noe langvarig på tinder, liksom? Tilnærmet 0.

Ikke nødvendigvis, jeg og min samboer møttes der 🥰

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Sprinkle skrev:

Ikke nødvendigvis, jeg og min samboer møttes der 🥰

Lenge siden? Chattet dere mye i forkant? 

Skrevet

Ha ha menn kan aldri vinne i datingmarkedet, helt tydelig.

Anonymkode: 559d2...5b7

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden? Chattet dere mye i forkant? 

Det er noen år siden nå! Tiden flyr 

Vi chattet i noen uker. I tillegg hadde vi merkelig nok flere felles bekjente så da ble det tryggere å møtes. Vi hadde vårt første møte alene med hverandre for øvrig. Vi stresset ikke og tok oss god tid før vi kalte hverandre «kjærester». 

Skrevet
1 hour ago, sirenas said:

Det finnes et annet ord for magefølelser: Fordommer. Det er magefølelse som gjør folk til rasister.

Anonymkode: 9892f...996

• Liker 1
Skrevet

Det kan være generert av dårlig erfaring fra før. Ikke kutt, møt ham først😘

Anonymkode: 03f1b...ea9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Søstra mi møtte en der. De er nå gift med 2 barn :)

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å gi deg noen råd, nå hvor jeg ikke kjenner deg. Hvis du var min venninne, kunne jeg nemlig gitt deg to fullstendig forskjellige svar, avhengig av hvordan du er som person. Hvis du var en person som var veldig usikker på seg selv, kanskje følte at du nesten ikke engang "fortjente" en så bra mann og generelt var skeptisk/nervøs som type, så ville jeg nok oppfordret deg til å gi han en sjanse. Derimot, hvis du var en person som var trygg på seg selv, sjeldent mistroisk til andre, og hadde et sunt forhold til dating/menn, så ville jeg rådet deg til å stole på magefølelsen. 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har chattet med en fra tinder noen uker. Alt virker fint og han sier selv han er ute etter ett forhold. Problemet er at jeg har en følelse av at jeg bør kutte han ut. Det er noe som ikke stemmer føler jeg. 

Han er for snill, virker for interessert og jeg får en dårlig magefølelse. Er dette typisk playere? Viser stor interesse i starten for deretter kutte meg ut etter en stund? 

Kjenner jeg blir litt oppgitt... chattet i noen uker? Chatting er jo fryktelig kjedelig og tidkrevende. Hadde ikke orket en så lang "bli kjent periode". Hadde heller foreslått en kaffe/øl for å bli kjent. Da vet jeg etter ett møte om det er noe poeng å chatte videre.

En player chatter vel ikke i ukesvis? Så framt du ikke allerede har møtt han og hatt sex med han?

Anonymkode: e911f...bc4

• Liker 1
Skrevet

Ligg med han, så finner du det ut.

Anonymkode: 72076...f57

Skrevet

Hvorfor er du på Tinder, hvis du bare skal lete etter bekreftelse på at Tinder er useriøst?  Hvis dere begge er interessert i forhold, så er det vel naturlig at han viser interesse for deg?  Er det måten han gjør det på? Kvelende? Love bombing? 

Du gir overhodet ikke info nok, til å si om det er dine indre demoner, eller en suspekt type som er på ferde her. 

Anonymkode: 6ee53...224

• Liker 3
Skrevet

TS: Du får ikke svar før dere har tatt steget videre, muligheten er der for han faller enda mer pladask etter en heftig runde sex. Go for it!

Kanskje det blir noe seriøst, kanskje ikke. Du får neppe svar uten en tur innom senga uansett.

Skrevet

Du får ikke svar før du har møtt han og blitt bedre kjent.

Vet at feks eksen min er på tinder, virker som verdens hyggeligste fyr, så flink og snakke for seg, men når damer møter han vil jeg tro de merker fort at noe er galt... håper jeg. Han er en reinspikka narsissist. 

Sikkert mange fine menn der inne, og mange av de er kanskje bare litt klønete på chat, som får noe til å virke litt rart. Møt han du :) 

Anonymkode: 7b476...04c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke svar før du har møtt han og blitt bedre kjent.

Vet at feks eksen min er på tinder, virker som verdens hyggeligste fyr, så flink og snakke for seg, men når damer møter han vil jeg tro de merker fort at noe er galt... håper jeg. Han er en reinspikka narsissist. 

Sikkert mange fine menn der inne, og mange av de er kanskje bare litt klønete på chat, som får noe til å virke litt rart. Møt han du :) 

Hvorfor tror du andre damer merker det når du ikke gjorde det før dere var sammen?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Min og. Problemet med disse er jo at det tar litt tid å gjennomskue. Jeg så vel egentlig flaggene veldig fort, men det er lett å feie dem bort. Synes du gjør lurt i å lytte til magefølelsen, TS - men gi ham gjerne en sjanse ved å treffes en gang, i alle fall 😉.

Anonymkode: ec0c0...36d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...