Gå til innhold

Squirte gult (urin?!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at det kommer fra blæra, men hvorfor fylles blæra så fort opp av væsken? Det er jo nyrene som produserer væsken som fylles opp i blæra via urinlederene. "Tiss" som blir produsert så fort er ikke en væske som lukter som ren tiss, fordi den har bare ikke ligget lenge nok. Tiss som vi forbinder med tiss er jo luktbar og gulaktig farge.

Og skenes kjertler produserer sekretet som smører urinrøret, på lik linje som mannens prostata produserer sekret(precum) som smøring av urinrøret.

Blandingen av væsken fra urinblæren og sekretet skenes kjertler produserer er det vi kaller for squirt. Altså en blanding som blir kalt for sekret eller ejakulat, nettopp for di det er en blanding av væsker...

Nei, det bør ikke være skam selv om enkelte kvinner synes det er ekkelt, kjenner de etter er det ingen tisslukt av det og er like klar i fargen som vann... har du tenkt over hvorfor du er tissetrengt etter sex? selv om du tisset før sex? Er ikke det nettopp den oppsamlede væsken som produseres som vi kaller squirt? den vel også klar og ikke lukter så mye tiss?

Skenes kjertler produserer jo det sekretet som smører urinrøret, men den har jo også en funksjon som åpner opp for urinblæra så squirten kommer ut. Det at noen kvinner ikke får til å squirte er nettopp utviklingen skenes kjertler som avgjør. Igjen på lik linje som mannens prostata sender ut sæden fra sædblæra...

Har du andre formeninger eller hørt noe annet, vil jeg gjerne høre fra deg så jeg får rettet opp... jeg synes det er et intressant tema🤗 Vi er igrunn ikke så ulik i anatomien, og de fleste vil helst ikke sammenlignes😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan diskuteres i det uendelige. Forskningsresultatene er også veldig forskjellig. Det lukter eller smaker ikke urin. Hadde et tilfelle med helt sinnsykt spruting, der bi begge og hele senga ble gjennomvåte. 😂 Det var ingenting som kunne minne om urin engang. Har til og med samlet opp, der vi prøvde å teste med graviditetstest. Null utslag selv om jeg var gravid, og var 12 uker på vei. 

Det er viktig at du er avslappet. Kom hit-bevegelser med fingrene er en sikker vinner. Squirter sjeldent alene, da det gjerne er avgjørende hvor giret jeg er på partner. 

Anonymkode: cd907...178

Skrevet

Jeg tror ikke noe på at det jeg squirter er urin ihvertfall. Kan ikke svare for andre. For det første så har jeg tisset rett før. For det andre så blir det jo vått, og jeg har luktet på det både med en gang og dagen etter. Det lukter ikke urin i det hele tatt. (Har erfaring da jeg har barn som har hatt uhell.) Uansett så liker mannen det.... 

Anonymkode: 316f5...1bc

Skrevet

Mitt lukter urin og gjør meg flau. Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal komme tiss? Jeg drikker også veldig lite og det kan hende det er med på å forsterke lukten, jeg vet ikke

Anonymkode: 0e3be...556

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt lukter urin og gjør meg flau. Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal komme tiss? Jeg drikker også veldig lite og det kan hende det er med på å forsterke lukten, jeg vet ikke

Anonymkode: 0e3be...556

Huske regelen er at du bør drikke 1,5 liter eller mere hver dag, drikker du for lite vann blir tisset veldig gult og får stram lukt... For lite vann kan også frembringe hodepine, og urinfargen kan avsløre sykdommer i kroppen. Når du drikker lite vann ligger væsken lenge i blæra før du tisser, jo lengre det ligger jo sterkere lukt...

Når du har fått igang væskebalansen i kroppen og du tisser svak lys gult er ting som normalt igjen... Tiss gjerne først og drikk en god del vann før du prøver neste gang, da har du iallefall de grunnleggende faktorene på plass...

Skrevet
10 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, jeg vet at det kommer fra blæra, men hvorfor fylles blæra så fort opp av væsken? Det er jo nyrene som produserer væsken som fylles opp i blæra via urinlederene. "Tiss" som blir produsert så fort er ikke en væske som lukter som ren tiss, fordi den har bare ikke ligget lenge nok. Tiss som vi forbinder med tiss er jo luktbar og gulaktig farge.

Og skenes kjertler produserer sekretet som smører urinrøret, på lik linje som mannens prostata produserer sekret(precum) som smøring av urinrøret.

Blandingen av væsken fra urinblæren og sekretet skenes kjertler produserer er det vi kaller for squirt. Altså en blanding som blir kalt for sekret eller ejakulat, nettopp for di det er en blanding av væsker...

Nei, det bør ikke være skam selv om enkelte kvinner synes det er ekkelt, kjenner de etter er det ingen tisslukt av det og er like klar i fargen som vann... har du tenkt over hvorfor du er tissetrengt etter sex? selv om du tisset før sex? Er ikke det nettopp den oppsamlede væsken som produseres som vi kaller squirt? den vel også klar og ikke lukter så mye tiss?

Skenes kjertler produserer jo det sekretet som smører urinrøret, men den har jo også en funksjon som åpner opp for urinblæra så squirten kommer ut. Det at noen kvinner ikke får til å squirte er nettopp utviklingen skenes kjertler som avgjør. Igjen på lik linje som mannens prostata sender ut sæden fra sædblæra...

Har du andre formeninger eller hørt noe annet, vil jeg gjerne høre fra deg så jeg får rettet opp... jeg synes det er et intressant tema🤗 Vi er igrunn ikke så ulik i anatomien, og de fleste vil helst ikke sammenlignes😅

Det vil alltid ligge igjen urin i blæren etter tømming. Gult tiss er et tegn på lite væske. Jeg tisser ofte helt uten lukt og med klar væske pga høyt inntak av drikke i form av vann.

Anonymkode: c8bfd...2c7

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har hatt problemer med å slippe løs spruteorgasnene etter at jeg så hvor gult det var... 

Men i går gjorde jeg det. Rett etter å ha tømt blæra, så da lot jeg det "stå til". Først litt en gang, og så kombinert med fullkroppsorgasme... Det var uten farge og lukt 🙂 Var en svak lukt da jeg la kluten til vask mange timer senere, men ikke mer enn at jeg håper at jeg tør slippe meg løs igjen. Alene og deretter med kjæresten. 

Anonymkode: 38cef...5b8

Gjest Alterego666
Skrevet

Min erfaring:

Har du full blære kommer det også urin i varierende grad. Mange ønsker å unngå dette, jeg liker det. 
Dersom blæra er tom, kommer det en klar og glatt væske fra skenes kjertler. Fremdeles kan det ha en svak urinsmak siden det kommer ut gjennom urinveiene.

Neste sprut vil være kun squirt.

Disse trådene blir alltid til en skyttergravskrig og det lenkes til både forskning og «forskning» som peker i vilt forskjellige retninger.

Partner og jeg holder oss til våre observerbare fakta, og nyter sprutene. 
Lykke til med teknikken. Ikke glem at å øve gir i seg selv nytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...