Gå til innhold

Slutte med seroxat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ett par ganger prøvd å slutte med seroxat, men blir så svimmel og utrolig deprimert/sint/irritert, derfor har jeg begynt med de igjen. Går på 10 mg, er vel laveste dose. Er det andre som har erfaring med å slutte med de?

Anonymkode: 9baf9...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør alldeles ikke slutte med de selv men i samråd med legen. Av erfaring så er de første 14 dagene verst. Men det kan ta lengre tid før kroppen fungerer som normalt. Det er derfor man ikke skal gjøre det selv, men ha oppfølging nettopp pga symptomer kan bli verre under nedtrapping. 

Anonymkode: a22f3...22b

• Liker 1
Skrevet

Men hva kan legen gjøre egentlig?

Skrevet

Anbefaler å trappe ned i samråd med lege.  Hvorfor vil du slutte, kanskje du trenger dem?

Anonymkode: e4712...658

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hva kan legen gjøre egentlig?

Fordi det kan bli ubehagelig, du kan få mer angst f.eks. Da er det greit å kunne samarbeide med lege om dette.

Anonymkode: e4712...658

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 9.9.2020 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett par ganger prøvd å slutte med seroxat, men blir så svimmel og utrolig deprimert/sint/irritert, derfor har jeg begynt med de igjen. Går på 10 mg, er vel laveste dose. Er det andre som har erfaring med å slutte med de?

Ja, det er et helvete.. 😖😧 

Anonymkode: 4d28c...eca

Skrevet

Dere som har svart her: jeg har opplevd forferdelige symptomer bare ved å kutte 2.5 mg av seroxat , noen som har opplevd det samme ?? 

Anonymkode: 4d28c...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...