Gå til innhold

Våknet med sår hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet med sår hals i dag tidlig. Er fortsatt litt sårt, men ikke like vondt som i dag tidlig. Må jeg teste meg eller kan jeg vente noen dager å se det an? Er hjemme i mammaperm så er ikke på jobb for tiden uansett. Ingen andre symptomer. 

Anonymkode: b901f...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg du kan se det litt an. Men selvsagt ikke være med noen den tiden. 

Anonymkode: a60f3...261

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar☺️ Har et barn i bhg, men tenkte å la noen andre hente henne i dag så jeg ikke drar inn i barnehagen. Bestemor kan levere henne på trappen her for eksempel. Så hvis det øker på må jeg få tatt en test. TS

• Liker 1
Skrevet

Det er masse vanlig forkjølelse som går for tiden slik det alltid er på høsten. Dersom du ikke har vært i nærheten av kjente smittetilfeller er sjansen for at du har fått Korona absolutt mikroskopisk.

Anonymkode: 0277c...6fb

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er masse vanlig forkjølelse som går for tiden slik det alltid er på høsten. Dersom du ikke har vært i nærheten av kjente smittetilfeller er sjansen for at du har fått Korona absolutt mikroskopisk.

Anonymkode: 0277c...6fb

det er vel ikke poenget. Poenget er at nå holder vi oss hjemme når vi har nyoppståtte luftveissymptomer. Uansett.

Anonymkode: d558f...8d8

Skrevet

Det er lenge siden det har vært noe smitte her jeg bor så tenker også at dette er bare vanlig forkjølelse. Holder meg uansett hjemme til jeg er frisk☺️ Det jeg synes er vanskelig å vite er når man bør teste seg og ikke siden symptomene er så forskjellige fra person til person. Noen blir veldig syke mens andre ikke merker noe til det. TS

• Opprett ny...