Gå til innhold

Lite bestemt dame i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg lære dama å bli litt mere bestemt å si hva hun vil seksuelt. Hun er nok dessverre vant med å bli pult å ikke tatt hensyn til i tidligere forhold. Jeg gir henne alt hun vil ha, men kunne ønsket at hun har krevd litt selv å, jeg liker ikke å bare jokke på noen for egen nytelse, hun er viktigere. 
 

men hun klarer ikke å bestemme, da hun ikke har hatt noen bestemmelser om hvordan eller når hun skulle ha sex før.

hun er nok skadet av det, å går i terapi

 

Anonymkode: 48881...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle ønsker å ta styringa seksuelt. Min partner tar styringa hos oss, og for meg er det helt fint og jeg synes vi har utrolig bra sex.

Anonymkode: 49dda...0a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kunne gått sammen i parterapi eller til en sexterapeut?

Anonymkode: 17b4e...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker babysteps jeg da 😊

Det å ikke ha egen vilje er helt grusomt! Det var en periode i livet hvor jeg ikke klarte å svare på om jeg likte ketchup og sennep, en gang. Et hvert spørsmål som krevde en mening, tømte hodet mitt fullstendig! Det kan hende det er slik for kjæresten din og 😊 et eksempel på hvordan det kan håndteres er å gi henne alternativer hvis du spør henne om noe. F.eks liker du dette eller dette best? På den måten får hun ikke svart feil, samtidig som det er lite å ta stilling til for henne 😊 det er jo litt jobb fra din side, men det høres ut som om du ønsker å ta den 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at mannen tar styringen, men jeg er alltid med på leken og beveger meg, lager lyd, viser at jeg nyter, tar på meg selv, osv.

Har fått høre at jeg er rågod å knulle selv om jeg ikke er bestemt. Kan det være at dama rett og slett er passiv? Det er forskjell på passiv og ikke-bestemt liksom...

Anonymkode: 57526...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Veldig mange damer er der. De bare ligger der og skal bli tatt. Nytter ikke endre på det. 

Du er klar over at man kan være en aktiv deltaker selv om mannen tar styringa? Hos oss er jeg like aktiv som mannen, selv om han tar styringa.

Anonymkode: 49dda...0a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at man kan være en aktiv deltaker selv om mannen tar styringa? Hos oss er jeg like aktiv som mannen, selv om han tar styringa.

Anonymkode: 49dda...0a7

Jeg hadde sikkert ikke gjort noe nummer utav det hvis det hadde vært feil oppfattet fra min side?

Det er mange damer som bare ligger der. Madrass navnet har vel ikke bare kommet utav det blå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Ikke bare om å ta styringen, men også ansvar for egen orgasme, jeg gir henne lett orgasme, men om jeg spør, så blir hun stresset. hun er god i senga, men skulle ønske at hun har noen ønsker selv om stilling, eller be meg om oralsex, ikke bare at jeg må prøve meg frem hver gang.

hun har selvsagt at hun ikke hadde sex før, men ble bare pult. 
 

det er ikke i min interesse i det hele tatt, kan jeg like godt ta meg en runk.

jeg har vært i forhold der damene har sagt hva dem vil ha i senga. Så er jo uvant selvsagt.

Anonymkode: 48881...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden er veldig interessant, og følger den gjerne! :) 

 

21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Veldig mange damer er der. De bare ligger der og skal bli tatt. Nytter ikke endre på det. 

Helt uenig! Mange kvinner er blitt oppdradd til å ikke ha en egen mening. Å forvente at denne skal komme dalende fra himmelen, er absurd. Men å stille krav til en kvinne om at hun må få seg meninger og ta ansvar, det er mulig.

 

20 minutter siden, Lacy skrev:

Jeg tenker babysteps jeg da 😊

Det å ikke ha egen vilje er helt grusomt! Det var en periode i livet hvor jeg ikke klarte å svare på om jeg likte ketchup og sennep, en gang. Et hvert spørsmål som krevde en mening, tømte hodet mitt fullstendig! Det kan hende det er slik for kjæresten din og 😊 et eksempel på hvordan det kan håndteres er å gi henne alternativer hvis du spør henne om noe. F.eks liker du dette eller dette best? På den måten får hun ikke svart feil, samtidig som det er lite å ta stilling til for henne 😊 det er jo litt jobb fra din side, men det høres ut som om du ønsker å ta den 😊

God beskrivelse! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde sikkert ikke gjort noe nummer utav det hvis det hadde vært feil oppfattet fra min side?

Det er mange damer som bare ligger der. Madrass navnet har vel ikke bare kommet utav det blå?

Du svarte på denne tråden med at veldig mange damer bare ligger der, som at alle damer som ikke vil bestemme bare ligger der. Jeg prøvde å forklare deg at det ikke er en sammenheng mellom de to; de damene du har erfart som bare ligger der kommer ikke av at de bare ikke vil bestemme. Trenger du det enda nøyere forklart?

Anonymkode: 49dda...0a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville snakket direkte med henne og spurt om hun kunne blitt litt mer aktiv mens dere holder på.

Er dame selv, vet mange liker at mannen tar styringen, men det er stor forskjell på det, kontra det å bare ligge der. 

Når jeg har sex bytter jeg på å bli styrt eller ta styringen, og er aktiv hele tiden, ligger aldri i ro med mindre en stilling krever det.

Dersom en bare ligger der uten å gjøre noe, tyder det gjerne på lite erfaring og usikkerhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et godt tips, både for dama di og for alle andre som ønsker å bli mer aktive og delaktige, er å lese innlegg fra damer som er dominerende og aktive. Bare det å lese om hvor gøy de har det, og hvor mange menn som faktisk liker dette, gjør noe med innstillingen. Herregud, det er mer effektivt overfor menn, enn smalt liv og store pupper!

Etter en stund tenker man gjerne;

«Sånn skulle jeg hatt det! Det hadde vært gøy! Det er ikke så vanskelig heller!»

Og til alle menn, som forelsker seg og blir sjalu, kontrollerende og pusher dama mot å like de tingene dere ønsker dere; Dere er dessverre selv med på å bidra til den onde sirkelen. Bryt den!

Nekt å gjøre noe som helst, før dama bidrar. Kutt ut maset om å finne på ting. La henne ta roret!

Det er det eneste man kan tvinge en kvinne til;

Å være ansvarlig for, og delaktig i, eget sexliv, hvis hun ønsker et.

Endret av ~ m a u d e ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, og ikke alle er like tydelige og bestemte på hva de vil. 
 

Det vil nok ta tid å endre seg, hvis hun ønsker det. 
 

En løsning - jeg vet ikke om det nødvendigvis er en god en - er å vente til hun tar initiativet og kontrollen. Si det til henne. At du er villig til å vente, og hvorfor du ønsker det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil hun være bestemt i senga da? Har dere snakket om det? 

Det er mannen min som har kontrollen i senga. Ingen av oss tenner på at jeg tar styringen. Det betyr ikke at jeg ligger der som en sekk med poteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...