AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Hei, jeg skal holde et veldig viktig zoom møte, hvor flere av deltagerne har koblet seg opp med meg for å sjekke at det tekniske fungerer fra deres side. Så kom jeg på det at det er jo 40 min begrensning på møtet iom at jeg har gratisversjonen. Spm mitt er da om vi allerede har «brukt opp» noe av tiden på 40 min, eller er det ikke slik det er..? Dvs at vi har langt mindre tid nå til møteinnkallingen min når det kommer opp i kalenderen? Anonymkode: 0c446...72e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 jeg har ikke betalt noe for zoom og jeg har vrt med i møter på 8 timer (forelesning) i strekk hver dag i uka. Anonymkode: 30be0...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Men det er vel hosten det kommer an på..hva slags versjon de har til møtene andre deltar på. TS Anonymkode: 0c446...72e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 ikke ts-men får ikke på lyden i zoom😕har prøvd alle innstillinger; noen som har tips🤔 Anonymkode: f7d19...e52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå