Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hårvask bør begrenses, da fisken i havet kan bli syk. Våre egne menn, kan få dårligere sædkvalitet av forurensning i fisk og hav. Jeg er en kvinne som bryr meg om sædkvaliteten hos menneskearten. Jeg ser jo her på KG at mange driver med prøverør og andre farlige eksperimenter. Poenget er at vi må alle bidra, dersom verden skal bli et bedre sted. Det enkle er ofte det beste, og vi kan starte med hårvasken. Hår kan renses med andre hjelpemidler. Her er en artikkel som foreslår soapnut, chikpeas and baking soda. Alle alternativene har fungert bra her hos meg. Lukten av skittent hår fjernes, og i tillegg får man en billig og fin hårkur.

https://www.india.com/lifestyle/how-to-wash-your-hair-without-shampoo-5-natural-hair-cleanser-you-can-use-to-wash-your-hair-instead-of-shampoo-2896320/

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 1
1 minutt siden, Olaug Olsen skrev:

Hårvask bør begrenses, da fisken i havet kan bli syk. Hår kan renses med andre hjelpemidler. Her er en artikkel som foreslår soapnut, chikpeas and baking soda. Alle alternativene har fungert bra her hos meg. Lukten av skittent hår fjernes, og i tillegg får man en billig og fin hårkur.

https://www.india.com/lifestyle/how-to-wash-your-hair-without-shampoo-5-natural-hair-cleanser-you-can-use-to-wash-your-hair-instead-of-shampoo-2896320/

😂

vasker håret hver dag

Anonymkode: 5f3c4...c2c

• Liker 5

Annonse

Jeg vasker håret 1-2 ganger i uken, for jeg har veldig tørt og fint hår. For hyppig vask og det bare knekker av, tørker ut fortere. Jeg føner ut krøllene hver gang det er vasket, og det sliter jo mer på håret enn lufttørking.

Anonymkode: aab93...ee1

• Liker 1

Annenhver dag. Skulle helst gjort det hver dag, men prøver å skåne det litt. Sliter med fett hår, så det er høy dose med tørrshampo dagen i mellom vask. Trener i tillegg hver dag og svetter utrolig raskt i hodebunnen.

Anonymkode: b66b5...7eb

• Liker 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...