Gå til innhold

Finnes det kvinnelige blotterer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En blotter er a). Ingen av de andre. Bare å ta en titt på lovverket...

Fin oppstilling! For mange her drar inn de andre punktene, som ikke har noe med saken å gjøre. 

Har selv opplevd blottere - de som står på et gatehjørnet og viser fram pikken. De gjør det alene, de gjør det mot vilt fremmede, og det er seksuelt motivert. Aldri hørt om at kvinner gjør dette med sitt kjønnsorgan.

Anonymkode: 740bd...e2d

Husker ei på nattbussen som satt å fingret seg og er også masse kvinner som tenner på sex ute, so jo det er masse kvinnelige blottere.. 

Anonymkode: 1b8ec...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en kvinne ser en naken mann er han en blotter, om en mann ser en naken kvinne er han en kikker 😉

Anonymkode: bb338...970

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at kvinnelige blottere er stygge. Pene damer får nok oppmerksomhet med klærne på.

Anonymkode: e401b...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en kvinne ser en naken mann er han en blotter, om en mann ser en naken kvinne er han en kikker 😉

Anonymkode: bb338...970

Spot on den😉😂😂

Anonymkode: 1b8ec...374

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Om en kvinne ser en naken mann er han en blotter, om en mann ser en naken kvinne er han en kikker 😉

Anonymkode: bb338...970

Kommer da helt an på omstendighetene/situasjonen.

Anonymkode: ef09e...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden på vei til Bussen i Oslo, gikk ferden forbi en leiegård hvor første etasje ligger slik at når du går på fortauet utenfor, kan du se rett inn i stuen til folk.
Oppdaget en bevegelse i øyekroken og snudde blikket i den retaining i ren refleks, der kommer det en kvinne som tydeligvis har vært i dusjen, gående inn i stuen kun ikledd et håndkle rundt håret, ellers splitter naken..
Ingenting overlatt til fantasien der, ingen gardiner trukket for, og som sagt fritt innsyn fra fortauet rett utenfor.
Hun må jo være klar over at det er fritt innsyn.

Men..
Blottet hun seg? eller var det tilfeldig at hun hadde glemt å trekke for gardiner, eller ha et håndkle rundt seg?
Hadde jeg stoppet opp utenfor og blitt stående å se på hadde jeg i mine øyne vært en kikker uansett.
Nå gikk jeg bare forbi, men jeg kikket nok litt ekstra selv om jeg var i bevegelse.

Det er vel det nærmest jeg har opplevet en "kvinnelig blotter" om det var det hun var... ?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som innbiller seg at det ligger blotting bak episoder som ikke er det.

Hvis jeg går naken gjennom huset for å hente mobilen på kjøkkenet, fordi jeg skal dusje men hadde glemt å ta den med meg, så er ikke hensikten noen annen enn å hente mobilen.

Hvis mannen går med morrabrød inn til kjøkkenet for å sette på kaffen før han tar morgenstellet på badet, er det bare kaffe han har i tankene.

Hvis datteren min dropper BH, men har litt utringet tanktop slik at man i en gitt vinkel, som følge av akkurat én bevegelse, kanskje kan skimte en brystvorte, er det fordi det er varmt og fordi hun liker å ikke stenge seg inne i en stram BH.

Hvis jeg soler meg toppløs er det for å få sol på meg.

Hvis jeg stryker mannen min over rumpa på en naturiststrand slik at han begynner å få ereksjon, gjør jeg det ikke for at andre skal se at jeg stryker og at andre skal se hva som skjer. Jeg gjør det fordi jeg har lyst til å stryke på ham, og så tenker jeg egentlig over effekten.

Å gå truseløs under kjole har jeg ikke gjort på mange år, men de gangene jeg har gjort det er for å føle meg sexy og å gjøre mannen min kåt - ikke fordi jeg tenker på at noen ser.

Men derimot kunne jeg også gjort noe av dette for å bli kåt av å kanskje bli sett. Men det skjer nesten aldri. Greia er: Du vet det ikke. Men du kan trygt gå ut ifra at stort sett er begrunnelsen det jeg skrev først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hunmedham skrev:

Det er mange som innbiller seg at det ligger blotting bak episoder som ikke er det.

Hvis jeg går naken gjennom huset for å hente mobilen på kjøkkenet, fordi jeg skal dusje men hadde glemt å ta den med meg, så er ikke hensikten noen annen enn å hente mobilen.

Hvis mannen går med morrabrød inn til kjøkkenet for å sette på kaffen før han tar morgenstellet på badet, er det bare kaffe han har i tankene.

Hvis datteren min dropper BH, men har litt utringet tanktop slik at man i en gitt vinkel, som følge av akkurat én bevegelse, kanskje kan skimte en brystvorte, er det fordi det er varmt og fordi hun liker å ikke stenge seg inne i en stram BH.

Hvis jeg soler meg toppløs er det for å få sol på meg.

Hvis jeg stryker mannen min over rumpa på en naturiststrand slik at han begynner å få ereksjon, gjør jeg det ikke for at andre skal se at jeg stryker og at andre skal se hva som skjer. Jeg gjør det fordi jeg har lyst til å stryke på ham, og så tenker jeg egentlig over effekten.

Å gå truseløs under kjole har jeg ikke gjort på mange år, men de gangene jeg har gjort det er for å føle meg sexy og å gjøre mannen min kåt - ikke fordi jeg tenker på at noen ser.

Men derimot kunne jeg også gjort noe av dette for å bli kåt av å kanskje bli sett. Men det skjer nesten aldri. Greia er: Du vet det ikke. Men du kan trygt gå ut ifra at stort sett er begrunnelsen det jeg skrev først.

Jeg tror du har helt rett.
Akkurat som jeg ikke tror hun jeg oppdaget i sin egen stue den gangen blottet seg. Hun var jo hjemme hos seg selv, og hadde vært i dusjen, på vei til å finne klær..
Jeg er redd mange henger seg opp i situasjoner du beskriver, tor og mener det er en bevist handling bak det, uten at det er det.

Den bevisste handlingen i disse situasjonen oppstår når noen stopper opp og blir stående og stirre, men da er det ikke blotting mener jeg, da er det kikking.
Herlig at man kan ha et avslappet forhold til situasjonene du beskriver, og at om noen får et glimt ja hva så.
Det viktige her er jo at ingen tar seg til rette å blir stående å stirre. så får man heller leve med at noen fikk et glimt av noe her eller der..
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forrige innlegg; ja hva er problemet? Tåler ikke voksne mennesker å se et kjønnsorgan, selv om det er en tragisk mann med ståpikk og frakk på et gatehjørne så lenge det ikke følges av en eller annen påtrengende handling. Dersom ikke voksne mennesker tåler synet av et kjønnsorgan, må de jo ha seriøse problemer blant helsearbeidere; mange ser jo kjønnsorganer mange ganger om dagen

Anonymkode: 0d760...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som forrige innlegg; ja hva er problemet? Tåler ikke voksne mennesker å se et kjønnsorgan, selv om det er en tragisk mann med ståpikk og frakk på et gatehjørne så lenge det ikke følges av en eller annen påtrengende handling. Dersom ikke voksne mennesker tåler synet av et kjønnsorgan, må de jo ha seriøse problemer blant helsearbeidere; mange ser jo kjønnsorganer mange ganger om dagen

Anonymkode: 0d760...679

Her forsvarer du det som er blotting og det er faktisk ulovlig etter norsk lov. Handler ikke om hva du "tåler" eller ikke "tåler". Når det gjelder helsearbeidere er det noe helt annet. De er på jobb og tar seg av pasienter. Det har ingenting med blotting å gjøre. Snakk om å blande ting sammen og rote det til. Herregud!

Anonymkode: 1c655...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her forsvarer du det som er blotting og det er faktisk ulovlig etter norsk lov. Handler ikke om hva du "tåler" eller ikke "tåler". Når det gjelder helsearbeidere er det noe helt annet. De er på jobb og tar seg av pasienter. Det har ingenting med blotting å gjøre. Snakk om å blande ting sammen og rote det til. Herregud!

Anonymkode: 1c655...ecd

Hva som er lov og ikke lov er helt uinteressant. Norsk lov er ikke fasiten på alt. Både du og jeg har sannsynligvis brutt loven flere ganger siste uken uten engang å være klar over det. Det er snakk om hva et voksent øye tåler å se. Ja, det er riktig at helsearbeidere er på jobb, og en pasient ikke blotter seg, men det er like fullt et par øyne som ser et kjønnsorgan uten å ta skade av det. For en del år siden steriliserte jeg meg. Den kvinnelige sykepleieren håndterte snurrebassen slik det var nødvendig med hensyn til rengjøring etc. Tviler på at vedkommende hadde reagert nevneverdig dersom det hadde kommet til syne en pikk i en annen sammenheng eller situasjon. Helt utrolig hvilken avsky nordmenn har ovenfor kjønnsorganer og nakenhet generelt

Anonymkode: 0d760...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...