AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Min FF har flere ganger sagt han ikke vil ha forhold med noen de neste årene, vært veldig klar på at vi to aldri blir noe mer en sex. Og at han vil ha friheten til å ha sex med andre også. Sier jeg må bare sveipe til høyre på Tinder og finne kjærlighet. At det ikke er noe med meg men at han vil være fri og han skal flytte om et par år og vil ikke ha forpliktelser som forhindrer det. Jeg har følt at han lyver så jeg lagde falsk profil på Tinder og begynte å skrive med han. Jo da han vil møtes og er åpen for forhold. Jeg skrev at ONS og FF forhold er utelukket og at jeg ikke var flyttbar men han vil møtes og bli kjent allikevel. Jeg sitter her lei meg, trodde han var ærlig. Hvorfor lyve til meg om at alle forhold er utelukket, han kunne jo bare si at vi kunne være FF til han finner ei dame som ønsker forhold. Etter flere forhold der menn har bedratt, slått og løyet. Følte jeg en trygghet i at han var i det minste ærlig. Og tenkte at FF forhold med han ble langvarig da han letet jo ikke etter forhold. Men nei, enda en mann som lyver. Finnes det ingen ærlige menn igjen 😰 jeg vil jo ikke ha et forhold av flere grunner men ærlighet var viktig for meg. Så skuffet nå Anonymkode: f8cda...f40 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Han er en ff. Spiller vel ingen rolle for deg om han ønsker seg dame og et forhold. En ff er på lånt tid uansett 😘 Anonymkode: 47e04...1b5 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Bare lei meg da han lovte å aldri lyve. Later som han blir lei seg når jeg ber han om å gå og lar han ikke sove over. Sagt med trist stemme at en dag finner jeg en drømmeprins og forlater han. Sender mixed signals Anonymkode: f8cda...f40
Hannah80 Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Han har sikkert forstått at du liker han bedre enn du burde. Så han kom med noen hvite løgner for å unngå å såre deg unødig. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Det kan jo godt hende at det er Tinder-profilen din han lyver til, og ikke deg. Altså at han bare jatter med og sier: jada, vil også ha forhold, bla bla.. men at han bare player Tinder-profilen i håp om sex når de først møtes. Anonymkode: 955e2...c47 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Skjønner du ble skuffet. Hva gjør du nå? Anonymkode: 18b71...a57
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Sendte han melding tidligere i dag om at jeg ville avslutte. Vil ikke ha løgnere i nærheten av meg Anonymkode: f8cda...f40 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Er vel bare lei meg da jeg har jo følelser for han etter to år som FF Faen så skuffet ja Anonymkode: f8cda...f40
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Det holder jeg med deg i. Bra du fulgte magefølelsen selv om det også er dumt at det måtte en falsk tinderprofil til. Fortsett å være tydelig på hva du vil, du. Kanskje du skal kjøre den andre strategien på tinder med å KUN se etter seriøse ting og utelukke ons og ff. Ser ut til at det trigger litt andre reaksjoner og kanskje andre menn 🙂 Anonymkode: 18b71...a57 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Hold deg langt unna for egen del og ikke heng deg så mye opp i hva som er «sannheten». Han vil ikke være i forhold med deg uansett hva han lyver om. Klem❤️ Anonymkode: 58f0d...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #11 Skrevet 9. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare lei meg da jeg har jo følelser for han etter to år som FF Faen så skuffet ja Anonymkode: f8cda...f40 Det er jo helt menneskelig det å få følelser for noen etter sånn lang tid. Han som er mest drittsekk her spør du meg. Jeg traff fwb min fra i fjor og stryker han fortsatt på kinnet når jeg sier Hade ... har ikke vært sammen på den måten siden i fjor men vi drikker nå kaffe innimellom på mårnjngen når begge skal hver til sitt. Anonymkode: 9e795...ef1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Min FF har flere ganger sagt han ikke vil ha forhold med noen de neste årene, vært veldig klar på at vi to aldri blir noe mer en sex. Og at han vil ha friheten til å ha sex med andre også. Sier jeg må bare sveipe til høyre på Tinder og finne kjærlighet. At det ikke er noe med meg men at han vil være fri og han skal flytte om et par år og vil ikke ha forpliktelser som forhindrer det. Jeg har følt at han lyver så jeg lagde falsk profil på Tinder og begynte å skrive med han. Jo da han vil møtes og er åpen for forhold. Jeg skrev at ONS og FF forhold er utelukket og at jeg ikke var flyttbar men han vil møtes og bli kjent allikevel. Jeg sitter her lei meg, trodde han var ærlig. Hvorfor lyve til meg om at alle forhold er utelukket, han kunne jo bare si at vi kunne være FF til han finner ei dame som ønsker forhold. Etter flere forhold der menn har bedratt, slått og løyet. Følte jeg en trygghet i at han var i det minste ærlig. Og tenkte at FF forhold med han ble langvarig da han letet jo ikke etter forhold. Men nei, enda en mann som lyver. Finnes det ingen ærlige menn igjen 😰 jeg vil jo ikke ha et forhold av flere grunner men ærlighet var viktig for meg. Så skuffet nå Anonymkode: f8cda...f40 han er en ff. du kan ikke kreve noe som helst. selv om han sier han vil være singel så er de fleste uansett åpne for forhold om de treffer "rett" person. kan jo uansett være at han heller "lyver" for den fake profilen din og sier han er åpen for å treffes kun for å få seg noe. men dette er jo ikke din bizniz Anonymkode: c8566...7c0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare lei meg da han lovte å aldri lyve. Later som han blir lei seg når jeg ber han om å gå og lar han ikke sove over. Sagt med trist stemme at en dag finner jeg en drømmeprins og forlater han. Sender mixed signals Anonymkode: f8cda...f40 vel, du lar han jo sende mixed signals. han har sagt han ikke vil være i et forhold med deg. det er det du burde forholde deg til. løgn eller ikke så hadde du nok blitt lei deg uansett når han finner en ny Anonymkode: c8566...7c0
Million Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare lei meg da han lovte å aldri lyve. Later som han blir lei seg når jeg ber han om å gå og lar han ikke sove over. Sagt med trist stemme at en dag finner jeg en drømmeprins og forlater han. Sender mixed signals Anonymkode: f8cda...f40 Han sender da ingen "mixed signals" slik du har beskrevet det. Han har sagt krystallklart i fra at han ikke ønsker å være mer enn enn FF for deg og at dere ikke vil bli kjærester. Likevel sitter du såra og vonbråten og føler deg bedratt. En FF er ingen kjæreste, og slik jeg tolker innleggene dine, egner du deg egentlig ikke til å ha noe så løst og tilfeldig som en FF. Man skal være en litt herdet personlighet for det, og man skal absolutt ikke gå rundt og være hemmelig forelsket og forvente troskap av en ff som til og med oppfordrer deg til å bruke Tinder! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 helt ærlig tror jeg han lyver til din fake profil. Det var som å lese om meg. tre år. Han gjorde det samme. Jeg skjemmes men jeg ble ødelagt med å være med han. Det var nesten som han copy and paste til mange jenter. jeg sjekket mobil og fant 27 stk han skrev med. Samme svar. Åpent for forhold. Og det skjønner jeg. For det er det jeg sier til menn. Jeg er ikke ut etter ff. De svarer det du vil høre. Helt enkelt. jeg har sjekket det ut. Til noen sier jeg at jeg ønsker kjæreste og til noen at jeg ikke vil. rett og slett for at jeg er redd. Og jeg vet ikke. Og jeg har "forsket" på det der. Spurt guttevenner og spurt. Han er ikke den rette. han elsker deg ikke. Hadde han gjort det hadde du ikke vært i denne situasjonen. Gjør deg tilgjengelig for universet. hvis drømmefyren hadde kommet hadde du ikke sett han. Du er midt i et spill. Og ville ikke lagt merke. Lykke til Anonymkode: bf2a0...c7b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå