Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 10.9.2020 den 6.24, AnonymBruker skrev:

Det offentlege har rådgiver stillinger som baserer seg på masterutdanning og disse starter fra 500000. Siden du bare har bachelor så begynner du sannsynligvis lavere. I KS hovedtariffavtalen kan du sjekke lønnstariff til det offentlige. 

Anonymkode: 3f15d...0dd

Jeg fikk jobben og mer enn 500 000. Håper virkelig at jeg hadde fått mer om jeg hadde hatt master (som jeg planlegger å ta ved siden av denne jobben) :) 

Anonymkode: 46c98...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.9.2020 den 8.01, AnonymBruker skrev:

vet du hvilke studiesteder som tilbyr dette? fant ikke noe☺️

er veldig intr i dette yrket! må man ha gode digitale skills fra før, eller er det mulig å lære alt fra bunn?😬

Anonymkode: 26add...229

Det er per nå bare privatskoler som tilbyr dette, som betyr at det koster ganske mye. Mest sannsynligvis fordi at dette er et nytt fagfelt.

Men jeg har fått med meg at Nord universitet skal få det til våren, så jeg tenker å ta det hvis det er mulig å gjøre det nettbasert, siden jeg bor et stygge unna Mo i Rana. Dette er offentlig universitet, så anbefaler deg å sjekke det ut hvis du er interessert.

Ellers kan jeg anbefale deg å ta kurs gjennom Videocation.no og Utdannet.no. Jeg har tatt mange kurs der, for å øke kompetansen min. Det koster rundt 300 kroner i måneden, så det er sykt billig. Du får kursbevis du kan legge på din LinkedIn/CV.

Du trenger helt ok digitale skills, men ganske mye på markedsføring som en grunnpilar. Det er viktig å forstå psyken til folk, modeller, begrep og hvordan du får folk til å reagere som du ønsker for å kunne gjøre noe som helst med resultater innen det digitale feltet. Mye der handler om å kjøpe synlighet, skape organisk synlighet, nettsidebygging og lignende. Da er det viktig å vite hvem segmentet ditt er : )

Det burde ikke være noe problem for deg å lære noe av dette fra bunn :) Alle bedrifter trenger gode markedsførere.

Anonymkode: 46c98...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...