AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om gutter/menn på tinder generelt er sjenerte og rolige. Jeg har møtt rundt 10 stk derfra over en periode på noen år. Nesten samtlige har vært rolige og sjenerte. Føler ofte jeg må drive samtalen videre. Er dette symptomatisk? Har noen opplevd det samme? Anonymkode: 13c0d...838
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Dette skrev jeg i en annen tråd, stikk motsatt vil jeg si 😆 - Er kanskje en slags nisje hva man tiltrekker seg på tinder. Jeg tiltrekker meg urovekkende mange menn med narsissistiske trekk, alt på stell har de, men utenom det? De skryter av sitt eget utseende, inntekt og draget på damene, er nedlatende mot andre som de mener er «under dem» (stygge eller overvektige jenter har de nevnt som eksempel 😳), enten det har vært cafe eller hjemmedate har de bare bestilt til seg selv/lagd mat til seg selv. Avtaler har blitt avbrutt som det har passet dem, men de har forventet at jeg tilpasser meg dem 100%. Og nei, jeg møter ingen av disse mer enn en gang som regel, selv om de ikke klarer å forstå hvorfor jeg ikke ønsker date to. Når alle jeg møter derfra har sånn type personlighet har jeg HELT mistet lysten på kjæreste for en stund 🤢 Anonymkode: c2262...50d Anonymkode: 50b19...0d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå