Gå til innhold

Takk for meg KG. Melder meg ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg velger å melde meg ut her fra da KG ikke lenger er det samme det den engang var. Det går ikke an å starte en tråd uten at folk angriper TS, eller spekulerer og lager sine egne teorier i en tråd mot TS. Ikke kan man diskutere uten å bli angrepet. Folk er ufine mot hverandre.

Ja det var det!

Anonymkode: 8dd63...f70

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok? Hvorfor må du lage en tråd? Kan du ikke bare be admins slette deg?

Anonymkode: b2b9a...826

• Liker 20
Skrevet

Skriver under på den 🙌🏻

Anonymkode: 16d77...a67

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok? Hvorfor må du lage en tråd? Kan du ikke bare be admins slette deg?

Fordi folk trenger å høre det, og at en endring kanskje kan skje her inne. Kanskje tenker folk seg om hvordan de snakker til andre her inne

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi folk trenger å høre det, og at en endring kanskje kan skje her inne. Kanskje tenker folk seg om hvordan de snakker til andre her inne

Det var ikke seriøst ment. Personen forsøkte bare spøke ved å skrive akkurat slik du advarer om, angripende mot TS.

Anonymkode: 5f520...a9f

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skriv med ditt eget brukernavn, så tror vi deg 😅

• Liker 9
Skrevet

Dette er ikke en flyplass, du trenger ikke å melde din avgang.

Anonymkode: 1ac7b...51f

• Liker 25
Skrevet

Og der fikk jeg rett. Flere av svarene her bekreftet mitt poeng

• Liker 11
Skrevet

Trist å høre at du forlater oss. ❤️

Det er alltid trist når folk bruker stemmen sin her inne til å spre dritt fremfor å backe hverandre opp. Jeg har blitt mer hardhudet med tiden, men det stikker alltid når folk skriver stygge ting til meg selv om det ikke går så inn på meg lenger. Jeg er ikke perfekt selv, men jeg vet med meg selv at jeg aldri har gått til brukerangrep. Det er viktig for meg å diskutere sak, og ikke person. Heller stille spørsmål for å få folk til å tenke, evt., poengtere kritikkverdige forhold med konstruktive tilbakemeldinger. 

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen som angriper deg? Vi bare spør hvorfor du mener det er nødvendig å informere oss at en anonymbruker forlater forumet. Hvem bryr seg? 

• Liker 11
Skrevet

Farvel anonym bruker🥺.

Anonymkode: 6c302...2e1

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Anonymkode: 3138e...c20

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen som angriper deg? Vi bare spør hvorfor du mener det er nødvendig å informere oss at en anonymbruker forlater forumet. Hvem bryr seg? 

Ja det svarte jeg på, og det velger dere glatt å ignorere

• Liker 1
Skrevet

Hadet! 

Anonymkode: 65e00...001

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke enig i at det er spesielt ille. Dessuten er de harde på moderatorknappen, de som driver med slikt her inne.

Anonymkode: 08931...8b3

• Liker 4
Skrevet

Ja det svarte jeg på, og det velger dere glatt å ignorere

Nei jeg ignorerte ikke det. Svarte bare på det du sa om at folk angriper deg.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg ignorerte ikke det. Svarte bare på det du sa om at folk angriper deg.

Se hva jeg skrev

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg velger å melde meg ut her fra da KG ikke lenger er det samme det den engang var. Det går ikke an å starte en tråd uten at folk angriper TS, eller spekulerer og lager sine egne teorier i en tråd mot TS. Ikke kan man diskutere uten å bli angrepet. Folk er ufine mot hverandre.

Ja det var det!

Bagateliseringsbrigaden innser endelig at de har tatt feil?

Anonymkode: 86bc2...39a

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om mange her er så mye bedre enn andre på dette omrdået. Jeg er her pga psykiske problemer, jeg er i tillegg passiv aggressiv. Det er her jeg skriver ut mye tanker. Men jeg bruker det ikke til å bokstavelig talt angripe noen her eller folkegrupper da. Men jeg er ellers enig i det du skriver. Jeg irriterer meg over alle som skal henge seg på de politisk korrekte kommentarene. Se bare på tråden der det er ei som irriterer seg over hun som hun deler kollektiv med... som er hjemme 24/7. 

Anonymkode: aa1ef...ab8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 19.54):

Jeg er ikke enig i at det er spesielt ille. Dessuten er de harde på moderatorknappen, de som driver med slikt her inne.

Anonymkode: 08931...8b3

Når man har vært her en stund vet man som regel hvilke innlegg som kommer til å bli slaktet eller ikke, og man lærer da hva man bør publisere og ikke. Da blir man mindre angrepet også, nettopp fordi man kjenner miljøet her. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...