Gå til innhold

Nå smeller det igjen!


Superlammet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, jeg får vondt i magen....jeg og sambo var i london sist det smalt, det var skikkelig ekkelt. Og nå skjer det igjen...det er jo umulig å ta de svina som står bak dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes godt media kan roe seg litt. VG trenger jo ikke ha krigstyper for å formidle at foreløpig er ingen rapportert skadet/drept og man vet ikke helt hva eksplosjonen skyldes.

TV2 hadde nå en innringer inne på direkten som formidlet at påolitiet hadde sperret av et område. Oj så interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsåvidt enig med deg, melk. Slik var det forrige gang også - familiene og vennene våre her hjemme hadde fulgt med i media - og saken blir belyst og oppblåst på en helt annen måte her enn der borte. Det var veldig vanskelig for oss å få svigermor til å forstå at vi faktisk hadde det bra og at menneskene i london tok det med ro og med fatning - når de hadde sagt på nyhetene i Norge at alle burde holde seg unna byen.

Nå var det mer dramatisk for to uker siden enn i dag, men media har en tendens til å overdramatisere slike ting veldig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

det er bomber hver dag i Irak som dreper dusinvis av mennesker - og alt skyldes den USA-britiske invasjonen.

vi kan takke høyresiden i Europeiske land for alt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Fikk nettopp melding fra min søster som er i London nå. De ble evakuert fra London Eye, men ellers var ting stort sett som normalt omstendighetene tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bomber hver dag i Irak som dreper dusinvis av mennesker - og alt skyldes den USA-britiske invasjonen.

vi kan takke høyresiden i Europeiske land for alt dette

Nei, vettu, det kan vi takke de kreisi irakerene som bomber for.

Bombing er leit, enten det skjer her eller der. Jeg slutter ikke å forferdes over bomber i nærheten av der jeg og min familie bor, selv om det bombes andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Ja,ja... jeg skal si det er mer hysteri om dette i norske medier enn her. Her er det bare snakk om at denne episoden var ment til å skremme... Nå setter vi over til barne tv, bare glem hele greia. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Blir som når Israel blir angrepet etterhvert tenker jeg, et trekk på skuldrene og venstresidens støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter
det er bomber hver dag i Irak som dreper dusinvis av mennesker - og alt skyldes den USA-britiske invasjonen.

vi kan takke høyresiden i Europeiske land for alt dette

Ikke legg skyld på noen andre enn de forstyrrede individer som gjør slikt. Jeg blir faen meg provosert av imamer ol. som preiker om dette som self sacrifice operations, og gir skylda til alskens mulige andre enn de som har skylden. Muslimene ønsker aksept fra omgivelsene, men de har vel totalt misforstått hvordan man oppnår det? Man kan bare ikke kalle seg en britisk statsborger, for så å bombe sitt eget land... det hele er noe latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...