Gå til innhold

Spinning «alene»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg må sykle en del i høst og vinter ettersom jeg skal sykle en del løp neste år. Jeg har syklet veldig lite inne til nå, men ser for meg at når vinteren kommer så er det greit å sykle en del inne. Spinningtimene på senteret mitt er litt ugunstige tider, men jeg skal prøve å gå på de jeg kan. Jeg fant noen gode spillelister på spotify og lurer på om det er «innafor» å stille i sykkelbukse og sykkelsko, sette på (med airpods) en spinningsspilleliste på spinningsykkelene i treningsrommet og kjøre en egen spinningtime med opp og stå osv, eller blir man sett veldig rart på da? Kanskje dumt spørsmål men jeg er ikke så vandt med senter. 

Anonymkode: 77eea...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På senteret der jeg går har jeg opplevd litt av hvert i spinningtimene. En som filmet sekvensen (da kokte det inne i meg, kan umulig være lov), en som gjorde lekser - mistet telefonen flere ganger, glemte å trå osv. Det var litt distraherende, men pytt. Det er mange som kjører sitt eget løp og står når de måtte ønske, det er helt innafor. Flere med øreklokker også, og mobilen i hånda. Jeg syns det er litt merkelig (men forståelig også, musikken er jo helt for jævlig og umulig å trå seg unna 😅)

Anonymkode: 10f15...538

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På senteret der jeg går har jeg opplevd litt av hvert i spinningtimene. En som filmet sekvensen (da kokte det inne i meg, kan umulig være lov), en som gjorde lekser - mistet telefonen flere ganger, glemte å trå osv. Det var litt distraherende, men pytt. Det er mange som kjører sitt eget løp og står når de måtte ønske, det er helt innafor. Flere med øreklokker også, og mobilen i hånda. Jeg syns det er litt merkelig (men forståelig også, musikken er jo helt for jævlig og umulig å trå seg unna 😅)

Anonymkode: 10f15...538

Jøss😅 Men jeg har ikke tenkt å høre mine egne sanger på spinningtimer, men å kjøre mine «egne» spinningtimer på en spinningsykkel når det ikke er timer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sats er det ikke lov å bruke spinningsalen utenom timene. Men de har ofte et par spinningsykler sammen med tredemøller, ellipsemaskiner osv.

Anonymkode: caa78...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å høre med senteret. Dersom de har skjerm i salen, er det også en del bra timer på YouTube.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke spinningssykler i kondisjonsdelene? Altså ikke i spinningsalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Sats er det ikke lov å bruke spinningsalen utenom timene. Men de har ofte et par spinningsykler sammen med tredemøller, ellipsemaskiner osv.

Anonymkode: caa78...511

Kommer an på hvilket senter det er. Mange steder står de åpent eller i en stor sal sammen med møller og elipse og er ok å bruke når det ikke kjøres time. På de fleste sentrene i Oslo der jeg har vært er det slik. Kommer bare på Spektrum som har egen spinningsal, men det er sikkert flere.

Anonymkode: 70948...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...