Rodeprikker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Har du tatt denne nylig? Kan man velge å kun ta den i halsen? Jeg er redd for å gå den pinnen i nesa. Har hørt at det er vondt
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Voksne over 10 år får de i hals og nese. Jeg synes ikke den i nesa var noe annet enn litt ubehagelig, men i halsen så brekker jeg meg en del. Men jeg har ekstremt lett for å brekke meg. Synes denne testen har et ufortjent dårlig rykte. Det er snakk om 20 sekunder med noe ubehag. Anonymkode: 5813c...45e 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Du kan ikke velge nei. Det må tas i begge deler for å sikre nok testmateriale. Du kan ha viruset i halsen, du kan ha viruset i nesten eller begge deler. Derfor testes det i begge. Anonymkode: 56259...209 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Kollega tok den i går og sa at det nå kun tas i hals. Jeg tok i hals og nese for 1,5 uke siden. Anonymkode: 1bc52...f25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå