Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du aviser og blader/magasiner?

Anbefalte innlegg

Før i tiden hadde man jo avisstativer. Nå ender bladene fort i en kurv ved sofaen, og det blir uorganisert og ser fort rotete ut. Lurer på om dere har noen fine måter å oppbevare dem på? Jeg snakker ikke fire fine interiørblader som kan legges pent frem, men at mannen har fullt av blader han abonnerer på.

:) Legg veldig gjerne ved bilde av løsningen så jeg kan bli inspirert!

Anonymkode: 2ab28...34c

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har knapt kjøpt et blad de siste 15 årene, men har tatt vare på en del fra 90-tallet, som oppbevares i kassetter i bokhylla. Hentes fram og leses iblant, og settes så tilbake.

Mamma abonnerer på to lokalaviser, kjøper fortsatt ukeblader og nekter å si nei til uadressert reklame. Hele huset flyter over av papir, og det ligger stort i uorganiserte hauger på kjøkkenbenk, sidebord, skrivebord og hylla under stuebordet. Det er, ærlig talt, helt fryktelig. Hun vil ikke kastet ting før hun har lest dem (kan jo gå glipp av en artikkel om nabolaget, et godt tilbud eller en historie fra virkeligheten i KK eller Hjemmet), men det kommer inn fortere enn hun rekker å gå gjennom det.

Anonymkode: 70f17...2f5

• Liker 1

Blader gies bort til loppemarked årlig. Ellers samles de i en bunke i en skuff.

Det gjorde jeg før. Nå kommer det ikke blader inn, annet enn til ungen. Har et bladstativ til henne. Hun leser de om og om igjen, og når de faller hva hverandre, går de i søpla.

Anonymkode: 24bdf...cbe

Jeg oppbevarer ikke blader.  Leser de og kaster de. Det ene bladet jeg abo på, får jeg i en app. 

Han må tenke over hvorfor han vil spare på disse bladene. Og hva slags verdi det gir han å holde på de... 

Sånne brevordnere? Eller kasse på loftet? Stabler i en hylle?

• Liker 1

TS her. Fikk ikke så mange interiørtips som jeg håpet på :P 

Men ok, dere leser og kaster. Vi leser igjen senere. Burde sikkert få abonnement på nett etter hvert av miljøhensyn. Vi er begge glad i den fysiske følelsen av å faktisk holde et blad, tror det er noe med det. 

Men altså - interiør! :P 

Anonymkode: 2ab28...34c

• Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...