AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Han jeg har hatt en ting for i mange år har blitt singel. Jeg har vært singel i noen mnd etter et langt forhold, han har vært singel i noen uker. Samboeren hans flyttet ut for kort tid siden. Jeg snakker litt med han på snap, men har ikke all verden til kontakt utenom det(årsakene holder jeg for meg selv). Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal gå frem for å vise han interesse uten at det skal bli for mye og for tidlig🤔 noen med "ta kontakt" tips? 😅 Anonymkode: ba6c0...85d
Maestro Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Eken min fant seg ei ny etter 1.5.uke etter nesten 4 år som samboere. Så kjør på 😂
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, Maestro skrev: Eken min fant seg ei ny etter 1.5.uke etter nesten 4 år som samboere. Så kjør på 😂 Wow... han kunne være alene like lenge som han kunne holde pusten? Min og gjorde det, fant ei ny og ble forlovet innen 6mnd etter at han flyttet ut. Tok 8 mnd før han ringte og gråt om at han hadde gjort en feil, huhu. Anonymkode: ffd57...9ce 1
Maestro Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow... han kunne være alene like lenge som han kunne holde pusten? Min og gjorde det, fant ei ny og ble forlovet innen 6mnd etter at han flyttet ut. Tok 8 mnd før han ringte og gråt om at han hadde gjort en feil, huhu. Anonymkode: ffd57...9ce Ja, han sutrer nå etteg 2.5.år at han ikke ser fremtid med henne og savner meg. No no 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå