AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Hei! M30 her. Har kommet ut av et lengre forhold og er interessert i en "søndagskjæreste" eller FWB. Det vil si noen jeg føler meg trygg på uten større forpliktelser. Ser på Tinder/Happn at de aller aller fleste later til å ønske et forhold (masse bilder av hunder og venner og kos), og flere matcher med meg selv om jeg for eksempel har skrevet "Nothing serious". Men hva skal jeg si? Vil ikke være en douche som går rett på sak, men vil heller ikke trekke det ut i evigheter og villede. Tror folk har krav på å vite. Har dere noen tips? Spør først og fremst dere damer som også er på Tinder/Happn. Hvordan ville dere oppfattet dette? Og til de av dere som ønsker det samme som meg, hvordan ønsker dere at samtalen skal utvikle seg? Anonymkode: a7490...9da
anonym ss Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Hei! Kjipt å se at ingen har svart her. 20 poeng for å være ærlig om dette. Jeg har datet alt for mange som ikke har noe om hva se der etter i profilen, fordi de ikke tørr ta stilling til det, og fjerner hele det feltet. For å så være søt og kosete og så droppe bomben to mnd senere. Det er så sårende og jenten vil sitte inne med mye sinne. Vær 100% ærlig etter første gode daten, er hun interessert i det samme vil hun holde kontakt. Men vær forberedt på at mange jenter vil flykte. Alle damer 30+ har en tikkende klokke og bruker ikke tid (av biologisk opphav) på The wrong guy med mindre hun har andre grunn er til å ikke slå seg ned. Vil anbefale deg å gå ned i alder. Håper flere menn leser dette og tar til ettertanke. Hva er forresten greia med å ikke tikke av hva man ser etter i profilen ("looking for å relstionship" osv) ?. Det skremmer meg 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Det er nesten umulig. Pulevenner fungerer som regel sånn at enkelte kjekkaser har 4-5 av dem, mens menn flest er helt sjanseløse. Ville vært ærlig om det, men ikke forvent noe respons. Anonymkode: c4851...117
anonym ss Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Ja, det er helt idiotisk. De kjekkser som først har fått ego boost av dating apper flyter på bølgen så langt de kan, til frustrasjon for kvinner og menn... Og det som er helt idiotisk også et at det er då tryne faktor basert. Jeg får nok glipp av en partner fordi jeg ikke kan kjenne igjen en personlighet på et bilde, eller fordi det er så lett å sette profiler "opp mot hverandre ", sammenligne og ikke minst sveipe nei fordi fyrn ikke vet å ta et bra bilde. (Nedenfra og opp i skjegget i bilen er no no for meg). Men vil du ha søndagspartner må du kunne by på noe mer en enn penis for å ha sjangs, du må kunne være en enorm trygghet, en latter og en escape fra hverdagen inn i nytelse for eksempel. Jenta må føle seg som en Queen ikke en slut osv.. dealen må være for god til å gå glipp av er det jeg sier. Dersom du er åpen for å bli overbevist inn i et forhold senere er det et pluss Man kan ikke forvente å få en pulevenn OG være en dick mot damer på samme tid. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Dame her og er på Tinder og ute etter FWB, flere som ikke skønner forskjellen på FF og FWB så jeg liker om det står noe i profil teksten som viser at det ikke er kun tøm&rømm opplegg. Jeg bruker tid på å lete enda da jeg kun vil ha en som vil være eksklusiv, for jeg vil ikke dele han med flere kvinner for da ville jeg følt meg som søppel. Vil ha friheten min men også en som vil være en god venn og senge partner. Ikke lett å finne da så mange lyver om sine intensjoner. Så mitt råd er, vær ærlig ! Ikke gå rett på sak om hva man liker i sengen og ikke, den praten kan man ta etter et møte. Ikke send dick pics uoppfordret og bare vær en gentleman i begynnelsen. Anonymkode: dcb2b...6b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå