AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. Anonymkode: d65bb...e96 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv said: Kvinnfolk. ? Anonymkode: d89f9...015 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Så la være å gå ut med han da, om han er så altfor bra for deg? Anonymkode: ae20e...63d 1
Skriblerinna Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. Anonymkode: d65bb...e96 Det gjør vel ingenting? 😊 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Nei, jeg håper jeg ikke ødela det, men stemningen skifta og da vi skulle gå fra hverandre ble det bare en kort klem. Håper jeg kan gjøre det godt igjen på date nr. 3 🤞🤞 Anonymkode: d65bb...e96 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Ring ham eller send en melding og si at du angrer på at du fjaset det vekk, men atdu er så betatt av ham at du ble helt skjelven. Ærlighet er ofte best. Anonymkode: 76d38...1a9 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Gi han en heidundrande god bj på date 3, så får du han i garnet. Anonymkode: e1cd5...e49 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 Bare hyggelig det! Vær ærlig på neste date. God icebreaker 😊 Anonymkode: a6115...8c5 2
Meg.no Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Om han feller deg på det, var han nok ikke interessert i utgangspunktet 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #11 Skrevet 7. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. Anonymkode: d65bb...e96 Kjenner følelsen 😅😇 Han jeg holder på å bli sammen med dummet seg også ut i sommer. Han sa det som der var neste gang vi møttes, og jeg fikk en titt inn i følelsene hans og hvordan han tenker. Det var deilig, og jeg følte det som en tillitserklæring. Han tenker også at jeg er for bra for han. Det liker jeg ikke, for jeg vil ikke være en sånn person. Anonymkode: bcb09...6b7 2
President Chimp Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. Anonymkode: d65bb...e96 Jeg skjønner ikke hva problemet er 🤔 Det er jo ikke akkurat unaturlig å bli litt flau av sånt? Spør du meg reagerte du på den mest fordelaktige måten du kunne reagert på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Takk! Det gikk bra likevel, ble invitert på date i morgen allerede 🥰. TS Anonymkode: d65bb...e96 5
Måneskinn Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Det gikk bra likevel, ble invitert på date i morgen allerede 🥰. TS Anonymkode: d65bb...e96 Så herlig å lese lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 Hvorfor mener du han er for bra for deg? Anonymkode: 03321...bb1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev: Nei, jeg håper jeg ikke ødela det, men stemningen skifta og da vi skulle gå fra hverandre ble det bare en kort klem. Håper jeg kan gjøre det godt igjen på date nr. 3 🤞🤞 Anonymkode: d65bb...e96 om du ødela det med fnising så var han vel ikke så fantastisk likevel Anonymkode: 6a61f...8d2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #18 Skrevet 9. september 2020 Ja, nå har jeg vært på date nr. 3. Sitter på T-banen og er så sint på meg selv. Han tok ikke initiativ til fysisk kontakt nå (det er jo naturlig mtp min forrige reaksjon) . Og jeg dum som jeg er bare venta til det var for seint. Jeg skulle jo bare tatt initiativ. Nå må jeg vente helt til neste fredag. En og en halv uke til jeg får kline! Jeg vet ikke om jeg holder ut 🤯🤯🤯 Anonymkode: d65bb...e96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå