Gå til innhold

På date med en fantastisk mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. 

Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. 

Anonymkode: d65bb...e96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Kvinnfolk.

?

Anonymkode: d89f9...015

• Liker 1
Skrevet

Så la være å gå ut med han da, om han er så altfor bra for deg? 

Anonymkode: ae20e...63d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var nettopp på date nr. 2 med en helt fantastisk mann. Høy, pen, belest, varm, åpen, kulturell, lidenskapelig, morsom osv. 

Han er faen meg alt for bra for meg. Han tok hånda mi og ser meg i øynene. Hva gjør jeg? Begynner å fnise og se bort og fjase det til. Hva faen!! Jeg er et helt jævla håpløst tilfelle 🙄. Takk for meg. 

Det gjør vel ingenting? 😊

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg håper jeg ikke ødela det, men stemningen skifta og da vi skulle gå fra hverandre ble det bare en kort klem. Håper jeg kan gjøre det godt igjen på date nr. 3 🤞🤞

• Liker 2
Skrevet

Ring ham eller send en melding og si at du angrer på at du fjaset det vekk, men atdu er så betatt av ham at du ble helt skjelven. Ærlighet er ofte best. 

Anonymkode: 76d38...1a9

• Liker 3
Skrevet

Gi han en heidundrande god bj på date 3, så får du han i garnet.

Anonymkode: e1cd5...e49

• Liker 4
Skrevet

Bare hyggelig det! Vær ærlig på neste date. God icebreaker 😊

Anonymkode: a6115...8c5

• Liker 2
Skrevet

Om han feller deg på det, var han nok ikke interessert i utgangspunktet 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner følelsen 😅😇 

Han jeg holder på å bli sammen med dummet seg også ut i sommer. Han sa det som der var neste gang vi møttes, og jeg fikk en titt inn i følelsene hans og hvordan han tenker. Det var deilig, og jeg følte det som en tillitserklæring. 

Han tenker også at jeg er for bra for han. Det liker jeg ikke, for jeg vil ikke være en sånn person. 

Anonymkode: bcb09...6b7

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva problemet er 🤔 
Det er jo ikke akkurat unaturlig å bli litt flau av sånt? Spør du meg reagerte du på den mest fordelaktige måten du kunne reagert på. 

• Liker 1
Skrevet

Takk! Det gikk bra likevel, ble invitert på date i morgen allerede 🥰. TS

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det gikk bra likevel, ble invitert på date i morgen allerede 🥰. TS

Så herlig å lese :)  lykke til :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor mener du han er for bra for deg?

Anonymkode: 03321...bb1

Skrevet
På 7.9.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg håper jeg ikke ødela det, men stemningen skifta og da vi skulle gå fra hverandre ble det bare en kort klem. Håper jeg kan gjøre det godt igjen på date nr. 3 🤞🤞

om du ødela det med fnising så var han vel ikke så fantastisk likevel

Anonymkode: 6a61f...8d2

Skrevet

hvorfor ikke våge å kaste ut i det? 

Skrevet

Ja, nå har jeg vært på date nr. 3. Sitter på T-banen og er så sint på meg selv. Han tok ikke initiativ til fysisk kontakt nå (det er jo naturlig mtp min forrige reaksjon) . Og jeg dum som jeg er bare venta til det var for seint. Jeg skulle jo bare tatt initiativ. Nå må jeg vente helt til neste fredag. En og en halv uke til jeg får kline! Jeg vet ikke om jeg holder ut 🤯🤯🤯

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...