AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg står på et par medisiner fast. Vanligvis drar jeg på konsultasjon for å få skrevet ut resept, men med dages smittesituasjon sa min lege at jeg kunne legge inn en bestilling i pasientsky, 1. Vil jeg få en melding (SMS/epost) om når resepten er skrevet ut, eller må jeg logge meg inn og sjekke selv? 2. Koster dette noe (jeg betaler selvfølgelig det som det eventuelt koster). Anonymkode: 3a717...679
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Jeg har bestilt via Helsenorge på faste medisiner. Da får jeg en mail, men ikke alltid så jeg går inn og sjekker på resepter selv. Men det kan jo ta 1 dag og 2. Det står der at en skal ha svar innen 5 dager. Har aldri betalt noe. Anonymkode: acba3...52e
Brimi Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Jeg får varsel fra appen når resepten er klar og har heller ikke betalt noe enda.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Ja, appen hadde jeg helt glemt. Jeg er selvfølgelig klar over at det kan ta litt tid. Tusen takk for svar. Anonymkode: 3a717...679
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå