AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Noen andre som har mye plager? Og vil dele erfaringer? Skal til gynekolog, så håper på hjelp Men blir kjempekvalm og uvel når mensen kommer, kan kaste opp.. Får også veldig smerter. Blør lenge og mye. Tåler ikke hormonell prevensjon, så har ikke funnet noe som hjelper ennå Noen som har gode råd eller vært borti lignende? Anonymkode: 6d84d...513
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Jeg ville lest om endometriose og adenomyose i alle fall. Plagene dine kan henge sammen med dette. Varmeflaske og TENS-apparat er det som hjelper best på mine menssmerter, i alle fall. Ønsker deg alt godt ❤ Anonymkode: 40b22...e5c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 endomertriose gir disse plagene. men det trenger selvsagt ikke være det. endometriose kan ikke alltid sees hos gynekolog. Anonymkode: 2fdaa...6fe
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville lest om endometriose og adenomyose i alle fall. Plagene dine kan henge sammen med dette. Varmeflaske og TENS-apparat er det som hjelper best på mine menssmerter, i alle fall. Ønsker deg alt godt ❤ Anonymkode: 40b22...e5c Tusen takk for gode ord og svar Har du noe erfaring med endometriose? Skal lese mer og nevne det for gynekologen Anonymkode: 6d84d...513
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: endomertriose gir disse plagene. men det trenger selvsagt ikke være det. endometriose kan ikke alltid sees hos gynekolog. Anonymkode: 2fdaa...6fe Takk Har du noe erfaring med dette selv? Vil gjerne høre mer Anonymkode: 6d84d...513
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå