AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Noen som har erfaring med det? Babyen har begynt å snu seg over på magen på natta, og jeg er redd han skal bli liggende med nesen ned. Vurderer å kjøpe en aerosleep overmadrass. Anonymkode: 553aa...caf
Bahir Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Vi har den. Hvis du legger munnen inntil kan du puste rett igjennom. Jeg hadde angst (for å si det mildt) for kvelning, har brukt den siden minste begynte å sove i sprinkelseng og bruker den enda (2 år) Den fungere også som tisse matte, og tåler 60 grades vask. Har ikke angret et sekund. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Brukt den i bedside og sprinkelseng. Gir også god ventilasjon på klamme sommernetter. Helt super overmadrass med tanke på sikkerhet. Anonymkode: 52fa0...8bb 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 24 minutter siden, Bahir skrev: Vi har den. Hvis du legger munnen inntil kan du puste rett igjennom. Jeg hadde angst (for å si det mildt) for kvelning, har brukt den siden minste begynte å sove i sprinkelseng og bruker den enda (2 år) Den fungere også som tisse matte, og tåler 60 grades vask. Har ikke angret et sekund. Fungerer det å legge den over en canlig madrass? Kan man i tilfelle legge en vanlig madrassbeskytter mellom madrassen og aerosleepmadrassbeskytteren? Anonymkode: 553aa...caf
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Får man kjøpt den i fysisk butikk eller må den bestilles på nett? Anonymkode: 553aa...caf
Bahir Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungerer det å legge den over en canlig madrass? Kan man i tilfelle legge en vanlig madrassbeskytter mellom madrassen og aerosleepmadrassbeskytteren? Anonymkode: 553aa...caf Ja det er bare en tynn overmadrass, vi har den over en helt enkel ikea madrass, med vanlig laken over. Kjøpt på Babyshop, fysisk i butikk.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, Bahir skrev: Ja det er bare en tynn overmadrass, vi har den over en helt enkel ikea madrass, med vanlig laken over. Kjøpt på Babyshop, fysisk i butikk. Må man ikke ha spesiallaken? Anonymkode: 553aa...caf
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ikke ha spesiallaken? Anonymkode: 553aa...caf Har noen nettinglaken til å ha over, men vi bruker de ikke. Vet ikke om de følger med eller må kjøpes ekstra. Anonymkode: b0320...096
Bahir Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ikke ha spesiallaken? Anonymkode: 553aa...caf De anbefaler vell egentlig både egen madrass og spesiallaken. Det har jeg aldri brukt, puster like lett igjennom med et vanlig laken, så jeg føler meg trygg
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Bør den vaskes før bruk? Anonymkode: 553aa...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå