Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det? Babyen har begynt å snu seg over på magen på natta, og jeg er redd han skal bli liggende med nesen ned. Vurderer å kjøpe en aerosleep overmadrass. 

Anonymkode: 553aa...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Hvis du legger munnen inntil kan du puste rett igjennom. Jeg hadde angst (for å si det mildt) for kvelning, har brukt den siden minste begynte å sove i sprinkelseng og bruker den enda (2 år) Den fungere også som tisse matte, og tåler 60 grades vask. Har ikke angret et sekund. 

• Liker 2
Skrevet

Brukt den i bedside og sprinkelseng. Gir også god ventilasjon på klamme sommernetter. Helt super overmadrass med tanke på sikkerhet. 

Anonymkode: 52fa0...8bb

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Bahir skrev:

Vi har den. Hvis du legger munnen inntil kan du puste rett igjennom. Jeg hadde angst (for å si det mildt) for kvelning, har brukt den siden minste begynte å sove i sprinkelseng og bruker den enda (2 år) Den fungere også som tisse matte, og tåler 60 grades vask. Har ikke angret et sekund. 

Fungerer det å legge den over en canlig madrass? Kan man i tilfelle legge en vanlig madrassbeskytter mellom madrassen og aerosleepmadrassbeskytteren? 

Skrevet

Får man kjøpt den i fysisk butikk eller må den bestilles på nett? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer det å legge den over en canlig madrass? Kan man i tilfelle legge en vanlig madrassbeskytter mellom madrassen og aerosleepmadrassbeskytteren? 

Ja det er bare en tynn overmadrass, vi har den over en helt enkel ikea madrass, med vanlig laken over. Kjøpt på Babyshop, fysisk i butikk. 

Skrevet
1 minutt siden, Bahir skrev:

Ja det er bare en tynn overmadrass, vi har den over en helt enkel ikea madrass, med vanlig laken over. Kjøpt på Babyshop, fysisk i butikk. 

Må man ikke ha spesiallaken? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen nettinglaken til å ha over, men vi bruker de ikke. Vet ikke om de følger med eller må kjøpes ekstra.

Anonymkode: b0320...096

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De anbefaler vell egentlig både egen madrass og spesiallaken. Det har jeg aldri brukt, puster like lett igjennom med et vanlig laken, så jeg føler meg trygg :)

Skrevet

Bør den vaskes før bruk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...