AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Min lille på snart 6 måneder sutter på underleppen sin konstant! Han begynte for 2-3 dager siden og er helt besatt av det. Hvordan bør jeg tolke dette? Hva er grunnen? Anonymkode: 545d8...11e
sstinemor Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Vår gjorde også det etter vi tok fra henne smokken. Hun slutta å gjøre det blant folk da hun starta på stor avd. i barnehagen, men nå er hun snart 13 og når hun sover/slapper av alene eller med bare oss nærmeste sutter hun fremdeles på underleppa. Synes det er bedre enn å sutte på tommelen.
Kenelz Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Trenger ikke å bety så mye, men hadde tatt det opp hos helsesøster om det er noe som du bekymrer veldig. ☺️ Kan vær at babyen klør sånn i munnen?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Jeg suttet på underleppa da jeg skulle sove. Mener å huske at jeg holdt på med dette til jeg var minst 10-12 år gammel. Anonymkode: a1b95...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå