Gå til innhold

utroskap

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 7.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone.

Det er nok et problem han må ta opp med dama si uansett... det jeg mente var at han kunne ha hjelpt dama si med sexlysten først, men det skriver han jo ingenting om han har gjordt... Det å gi mannen sin lov til å ha ei elskerinne tror jeg ligger for fåtallet, og er veldig sjelden. Har dama forståelse for åpent forhold, har hun nok vært åpen og snakket ut om dette forlengst...

Blir bestandig krasj når den ene har mye høyere sexlyst enn den andre, og det er den andre som må fire på kravene pussig nok. De blir som oppfattet som aseksuell og ubrukelig, og som oftes går det til utroskap... Det blir slik når den seksuelle kraften og lysten er større enn kjærligheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvorfor så mange med høy sexlyst ser på det å få tilfredsstilt den lysten fullt ut nærmest som en rettighet. Enten må kona stille opp uten at hun selv har lyst eller så vil han være utro, men sex skal han ha åkke som. Man må faktisk ikke gjøre alt man har lyst til. 

Anonymkode: 891d1...e64

Skrevet
På 7.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Mann i 40 årene her med et veldig godt forhold til kona, problemet er at sexlysten min er betraktelig større enn hennes. Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone. Er det noen kvinner her som kjenner seg igjen, hva ville dere i såfall tenkt om mannen fant seg ei elskerinne,som kun var for det seksuelle? Er det på noen som helst måte greit ?

Anonymkode: d0ac7...6be

Sa mannen min til meg og, men seriøst, så jeg fant meg en. Har ikke snakket med han om det. Samlivet vårt er uansett over, og vi lever to forskjellige liv. Kan ikke leve i et sexløst ekteskap. Når jeg er klar flytter jeg og starter mitt eget liv.

Anonymkode: 98875...958

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor så mange med høy sexlyst ser på det å få tilfredsstilt den lysten fullt ut nærmest som en rettighet. Enten må kona stille opp uten at hun selv har lyst eller så vil han være utro, men sex skal han ha åkke som. Man må faktisk ikke gjøre alt man har lyst til. 

Anonymkode: 891d1...e64

Gjelder ikke bare menn, men det er også mange koner som ønsker et aktivt sexliv! Fatter ikke folk som ikke vil ha sex jeg! Er jo superdigg og deilig!! For min del er det limet, og gir livsgnist og spenning. (Med mindre man har en sykdom e.l. som gjør det vondt eller umulig å gjennomføre samleie og andre sexrelaterte ting). Jeg kan ikke leve resten av livet uten et aktivt sexliv, med en mann, jaffal.

Anonymkode: 98875...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...