AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Mann i 40 årene her med et veldig godt forhold til kona, problemet er at sexlysten min er betraktelig større enn hennes. Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone. Er det noen kvinner her som kjenner seg igjen, hva ville dere i såfall tenkt om mannen fant seg ei elskerinne,som kun var for det seksuelle? Er det på noen som helst måte greit ? Anonymkode: d0ac7...6be
C8H10N4O2 Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Hvis det er en avtale du og din kone inngår, uten press fra hverken den ene eller den andre av dere, så er det jo ikke utroskap. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Jeg tror dere er modne for å snakke grundig gjennom dette uten hjelp av KG. Her er det storemuligjeter, men også farlige fallgruver. Du har en bra kone som (hvertfall til en viss grad) åpner for dette. Lykke til!
SlemUlv Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det på noen som helst måte greit ? Anonymkode: d0ac7...6be Om dette er noe dere prater seriøst sammen om, og blir enige om. Ja. På bakgrunn av hennes spøker. Nei. 5
Hippogriff Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Så fint at dere har en så åpen tone. Jeg ville vært villig til å diskutere de fleste løsninger med en mann så lenge dialogen var åpen og ærlig, og ikke minst at man opptrådte som likeverdige parter.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Kjør på. Ditt liv. Din kuk. Anonymkode: 00d06...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Hun mener nok ikke det du tror. Anonymkode: 766c7...f63 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun mener nok ikke det du tror. Anonymkode: 766c7...f63 Hun ordner seg nok best selv. Anonymkode: 00d06...8a5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 Meget spesielt. Hvor ille er det å låne bort hullet sitt 3-4 ganger i uka så du får tømt deg, sammenlignet med at du skal stryke ut dørene og tømme deg i et annet hull? Hun må ha en voldsom vegring for å ha sex med deg, hvis hun mener at det er bedre du gjør det med en annen. Anonymkode: 24896...7e7
SlemUlv Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ille er det å låne bort hullet sitt 3-4 ganger i uka så du får tømt deg, wth?? Hva betyr dette? Låne bort hullet sitt?? 😮 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann i 40 årene her med et veldig godt forhold til kona, problemet er at sexlysten min er betraktelig større enn hennes. Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone. Er det noen kvinner her som kjenner seg igjen, hva ville dere i såfall tenkt om mannen fant seg ei elskerinne,som kun var for det seksuelle? Er det på noen som helst måte greit ? Anonymkode: d0ac7...6be Er ikke utroskap om dere har snakket om det og godtatt det 🙂 Selv tillater min mann at jeg har 1 type pr mnd. siden min sexlyst er betydeligere høyere enn hans 🙂 Anonymkode: 18f14...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 På 7.9.2020 den 18.46, AnonymBruker skrev: Meget spesielt. Hvor ille er det å låne bort hullet sitt 3-4 ganger i uka så du får tømt deg, sammenlignet med at du skal stryke ut dørene og tømme deg i et annet hull? Hun må ha en voldsom vegring for å ha sex med deg, hvis hun mener at det er bedre du gjør det med en annen. Anonymkode: 24896...7e7 Eller så ønsker hun bare ikke ha så mye sex. Nå hadde ikke jeg tillatt at han hadde sex med andre om det var meg, men det er ikke egentlig to sider av samme sak. Hun vil ikke ha uønsket sex, og sånn er det. Om hun synes det er ok eller ikke at han har sex med andre i forholdet, er en annen sak. Anonymkode: cedff...c3f 1
Doolittle Skrevet 20. september 2020 #13 Skrevet 20. september 2020 På 7.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev: Mann i 40 årene her med et veldig godt forhold til kona, problemet er at sexlysten min er betraktelig større enn hennes. Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone. Anonymkode: d0ac7...6be Ta det opp og snakk ordentlig om det neste gang temaet er oppe. Sansynligvis er det bare noe hun sier for å erte deg litt, men det kan jo være du tolker det riktig og at det er en seriøs undertone der. Ingenting å tape på å snakke ordentlig sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #14 Skrevet 20. september 2020 Det kan vel være at hun mener det. Kanskje er hun aseksuell, egentlig. Men forstår ditt behov. Kanskje det vil være lettere for henne at du hadde en annen. Men dere må snakke grundig om det. Viktig at det er åpenhet i et forhold, og at ingen går bak ryggen. Det er ikke utroskap når man er enige. Anonymkode: 2d4b5...97b
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2020 #15 Skrevet 20. september 2020 Skjønner ikke de som sier de har så høy sexlyst må velge noe alternativt, istedet for å hjelpe den man er sammen med. Manglende sexlyst kan også komme av at noen har for mye sexlyst. Det å virke påtrengende og umettelig gir ingen spenning og glede... hvilken glede er det å føles seg "ikke bra nok" med lav sexlyst? Nei, den feilien gjør jeg aldri igjen, har jeg høy sexlyst holder jeg den skjult og ikke nevner det med et ord. Men jeg er veldig flink til å fiske ut hvorfor hun har lav sexlyst, kommunisere og heller legge fokuset på andre ting som tenner henne. Vi kommer nok til et punkt der sexlysten blir lavere på begge, men uten tvil er det best når den er balansert... Å gå til utroskap er jo mangel på kunnskap😂 2
exictence Skrevet 20. september 2020 #16 Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Skjønner ikke de som sier de har så høy sexlyst må velge noe alternativt, istedet for å hjelpe den man er sammen med. Hjelpe med hva da? Du tenker sikkert på at partneren skal hjelpe den andre til å få god og nytte av sexen? Men tenk hvis partneren er aseksuell. Partneren har ikke lyst til å bli "hjulpet". Hva da?
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2020 #17 Skrevet 21. september 2020 På 20.9.2020 den 12.05, exictence skrev: Hjelpe med hva da? Du tenker sikkert på at partneren skal hjelpe den andre til å få god og nytte av sexen? Men tenk hvis partneren er aseksuell. Partneren har ikke lyst til å bli "hjulpet". Hva da? Så du støtter utroskap?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #18 Skrevet 21. september 2020 På 7.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev: Mann i 40 årene her med et veldig godt forhold til kona, problemet er at sexlysten min er betraktelig større enn hennes. Hun har sagt at jeg kanskje skulle hatt noen ved siden av, jeg tror hun sier det på spøk,men muligens med litt seriøs undertone. Er det noen kvinner her som kjenner seg igjen, hva ville dere i såfall tenkt om mannen fant seg ei elskerinne,som kun var for det seksuelle? Er det på noen som helst måte greit ? Anonymkode: d0ac7...6be Her er det motsatt i forhold til sex og jeg har anskaffet meg elsker. Det er kun for det seksuelle og ingenting annet. Så jeg forstår deg godt. Det er ingenting følelser mellom oss. Anonymkode: b63ec...920
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #19 Skrevet 21. september 2020 Skal ikke se bort fra at kona di er utro. Og vil at du skal være det samme. Kan bære ho får av en annen. Kvinne 41 Anonymkode: 5b7b7...083
exictence Skrevet 21. september 2020 #20 Skrevet 21. september 2020 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Så du støtter utroskap? Nei, over hode ikke. Men sett at en har lyst på mye sex, og en har ikke lyst på sex i det hele tatt. En vanskelig situasjon. Her hadde den som ikke hadde lyst ment at den andre skulle ha en annen. Fordi hun absolutt ikke hadde lyst selv. Da er det ikke utroskap. Utroskap er hvis man går bak ryggen på den andre og skjuler at man har sex og følelser for en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå